AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #21 Del Skrevet 22. juli 2024 M51 9 stk Anonymkode: ffac5...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 22. juli 2024 #22 Del Skrevet 22. juli 2024 Tja, 85-90, angrer bare på de få jeg ikke lå med. M. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 22. juli 2024 #23 Del Skrevet 22. juli 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep, krenkende utsagn, avsporinger og svar til dette. Matas, mod. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. juli 2024 #24 Del Skrevet 22. juli 2024 Antallet er bare tall, men ikke bare noe tull😅 For høyt antall har også gitt meg utrolige mye variasjoner av sexen. Så jeg har hatt et fantastisk sexliv, takket være så mange forskjellige variasjoner av kvinner💞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juli 2024 #25 Del Skrevet 22. juli 2024 Har lagt med mange nok til å vite hva jeg foretrekker og ikke, innenfor sex, og det er det viktigste for meg. Føler meg trygg på meg selv seksuelt. Seksualitet kjennes veldig naturlig for meg. Så er jeg nysgjerrig og utforskende. Jeg lærer stadig noe nytt, og det er gøy synes jeg 👏👏👏. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #26 Del Skrevet 22. juli 2024 TS her 👋 føler meg ikke unormal som har ligget med mange. Synes selv det ER mange, men ikke FOR mange dog. Og lista er avsluttet da jeg er gift nå. 32 år og kvinne btw. Som en annen skriver, føler jeg meg erfaren og vet AKKURAT hva jeg liker. Mannen likte at jeg var god i senga da vi møttes. De fleste sexpartnerene har vært ONS. Debuterte tidlig og brukte sex som en måte å få oppmerksomhet fra menn. Kun 1 gang har sexen vært uønsket, teller heller ikke med han. har vært borti mye dårlig sex - menn som TROR de har peiling men helt klart ikke 😂 har hatt Tinder-sex; ekstremt dårlig og ESKTREMT bra. Veldig spennende å lese andres erfaringer og ikke minst mening om saken! Anonymkode: a0012...0be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #27 Del Skrevet 22. juli 2024 Overrasker meg alltid at folk har stålkontroll på tallet. Aner ikke og det er ikk fordi det er så veldig mange, kanskje 10, kanskje 15. Anonymkode: 87ca2...943 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 22. juli 2024 #28 Del Skrevet 22. juli 2024 Jeg aner ikke og bryr meg ikke. Jeg vokste opp i en tid der kvinner kunne ha så mye sex de ville, med hvem de ville. Har man lyst har man lov. Jeg har hatt en del dårlig sex for spenningen skyld. Eller, for oppmerksomheten skyld kanskje, som ung voksen. Angrer ikke, men hadde ikke lidd noen nød om det ikke skjedde heller. Det ga meg ingenting annet enn minner jeg kan le av i dag. Jeg vil alltid råde unge jenter til å ha sex om de virkelig har lyst selv, men at de bør unngå å ha sex om det er fordi de håper det vil gjøre at gutten liker henne bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #29 Del Skrevet 22. juli 2024 Har ligget med 1, og ser ingen grunn til at det skal bli flere. Denne ene er min kone gjennom mer enn 25 år. Jeg er av den mening at sex ikke er noe man har med hvem som helst, men noe som hører til i faste forhold, mellom mennesker som har sterke følelser for hverandre. Sett i lys av det, synes jeg 35 sexpartnere er hinsides enhver fornuft. Anonymkode: bbddf...4d6 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #30 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Overrasker meg alltid at folk har stålkontroll på tallet. Aner ikke og det er ikk fordi det er så veldig mange, kanskje 10, kanskje 15. Anonymkode: 87ca2...943 Godt poeng! Det er rett og slett fordi jeg kjeda meg en dag og skrev ned navnene på alle 🤪 tenkte at jeg kanskje hadde ligget med en del.. ble nysgjerrig på hvor mange hehe Anonymkode: a0012...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 22. juli 2024 #31 Del Skrevet 22. juli 2024 Aner ikke. Har hatt sex med de jeg har villet ha sex med (og som har villet med meg, da😅) Men etter flere år som aktiv swinger, har det jo blitt en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #32 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ligget med 1, og ser ingen grunn til at det skal bli flere. Denne ene er min kone gjennom mer enn 25 år. Jeg er av den mening at sex ikke er noe man har med hvem som helst, men noe som hører til i faste forhold, mellom mennesker som har sterke følelser for hverandre. Sett i lys av det, synes jeg 35 sexpartnere er hinsides enhver fornuft. Anonymkode: bbddf...4d6 Ts her. I retrospekt kunne jeg fint klart meg uten alle de mennene. Hadde jeg kun hatt sex med de med kjærlig relasjon til hadde nok tallet ligget på en 5-6 stk. Jeg skammer meg heldigvis ikke! Men skjønner jo at det sjokkerer. og tenk at jeg faktisk har klart å holde meg unna sykdommer og graviditet 👍🏻 gjort noe riktig da! 😂👌🏼 Anonymkode: a0012...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #33 Del Skrevet 22. juli 2024 Kvinne, 38 år. Har ligget med 3 menn. Alle har vært kjærester, den siste er jeg gift med. Anonymkode: 30504...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #34 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Overrasker meg alltid at folk har stålkontroll på tallet. Aner ikke og det er ikk fordi det er så veldig mange, kanskje 10, kanskje 15. Anonymkode: 87ca2...943 Det er gjerne når det ikke er så mange, da. Jeg har ligget med 3, ikke så vanskelig å huske... Anonymkode: 30504...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #35 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Overrasker meg alltid at folk har stålkontroll på tallet. Aner ikke og det er ikk fordi det er så veldig mange, kanskje 10, kanskje 15. Anonymkode: 87ca2...943 Samme. Jeg må sette meg ned å tenke godt etter om jeg skal ha et konkret antall. Anonymkode: b99ef...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. juli 2024 #36 Del Skrevet 22. juli 2024 5 stk. 2 ONS, 1 flørt og 2 forhold. K45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #37 Del Skrevet 22. juli 2024 Bare 1. Debuterte som 29-åring, så da sier det seg jo nesten selv at tallet er lavt. Håper å ende på 2 ettersom jeg nå er singel, jeg er ikke så glad i dating og vil helst finne ei å bli gammel med. M36. Anonymkode: af92b...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #38 Del Skrevet 22. juli 2024 Skal man telle? Anonymkode: 05ae5...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 22. juli 2024 #39 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): … Jeg har ligget med 35 menn, er det mange? Er det relativt i forhold til om man er mann eller kvinne? Anonymkode: a0012...0be Har ligget med 11 og alle har vert deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #40 Del Skrevet 22. juli 2024 Har bare hatt sex med 1 og det er han jeg har vært sammen med i 20 år 🙂 Anonymkode: 9c9cb...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå