AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Del Skrevet 21. juli Har Apple Watch i dag, men den er for klumpete- orker ikke all ladingen på den ønsker en som ser pen ut på dame, måler skritt, kalorier, søvn og som holder noenlunde på batteriet. sett på polar ignite 2 og garmin vivoactive 5, noen som har erfaringer? Anonymkode: 1e74f...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Del Skrevet 22. juli Jeg har Garmin Venu Sq2 og er fornøyd med den. Batteriet holder 4-5 dager, og da er klokka i aktiv bruk uten sparemodus. Det er ikke den lengste batteritiden, men bedre enn Apple Watch har jeg inntrykk av. Klokka er firkantet, og er kanskje ikke så veldig mye nettere enn Apple sin, men den er i alle fall mye bedre enn de digre runde og klumpete Polar-klokkene som er så vanlige. Anonymkode: 6dc60...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli Jeg har garmin Lily (den gamle modellen) - veldig fornøyd👌 Anonymkode: a6c39...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 22. juli #4 Del Skrevet 22. juli (endret) Garmin Forerunner 255 om du vil ha multisportklokke med hrv/stressmåling, søvnmåling, og typ to veker batterilevetid. Endret 22. juli av aazy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fersken90 Skrevet 23. juli #5 Del Skrevet 23. juli Jeg har garmin vivoactive 4s. Veldig fornøyd, men ønsker meg nå vivoactive 5 som du nevner. Batteritiden på 4s er 3 dager, uten batterisparibg og i aktivt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå