AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Del Skrevet 21. juli Jepp. Nå som det er sommer svetter jeg sinnsykt mye når jeg trener ute og jeg kjenner at jeg blir våt i rompa fordi svetten fra ryggen jo renner ned. Hvor får man kjøpt treningsshortser hvor det våte ikke blir så tydelig? Hvor kan jeg eventuelt finne så lange treningstopper at de dekker rompa? Anonymkode: 22f06...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Del Skrevet 22. juli Svetten vil jo renne nedover ryggen uansett....hele kroppen din pumper ut svette. Anonymkode: 1bf7a...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli Deo løser det. Anonymkode: a6782...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Del Skrevet 22. juli 5 minutter siden, AnonymBruker said: Deo løser det. Anonymkode: a6782...a8b Deo på ryggen? Hele kroppen? Anonymkode: 29e12...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Del Skrevet 22. juli Noe ubehagelig men pleier å ha et stort bind som tar unna litt svette. På treningssenter bytter jeg truser mellom løpebånd og styrke. Men litt vanskelig å ute kanskje. Men jeg kan ikke se at det skulle være et problem med utetrening hvis du drar hjem etter trening. Er vel ikke så mange som får sett rumpa di da, og uansett så ser man jo at du trener og da er det jo helt normalt at man svetter. Anonymkode: 29e12...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå