AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Del Skrevet 21. juli Jeg har denne uken fått høre om er sukkerfritt godteri utenmaltitol(det som skaper magesmerter hos annet sukkerfritt godis). Heter Pandy. Min venninne hadde kjøpt det. Har aldri hørt om det hun heller Vurderer å prøve, da jeg prøver å leve totalt sukkerfritt, men er usikker på om det er sunt å spise disse istedet. Er fortsatt ekstremt godtesyk til tross for ingen sukker siden 1.mai. så Pandy kunne Kjøpes hos Life eller var det helsekost. Noen som har erfaring. Anonymkode: ace89...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Del Skrevet 21. juli Bra godteri. Anonymkode: cadfa...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 21. juli #3 Del Skrevet 21. juli Har sett to typer av det på kiwi. Peace merker var mindre gode syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bra godteri. Anonymkode: cadfa...1ee Vil du utdype hva som er bra? Anonymkode: ace89...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Del Skrevet 22. juli Tviler på at det er sunt å spise det, akkurat. Jeg synes ikke det smakte spesielt godt og tror ikke kunstig søtning er bra i for store mengder. Men posen er liten, så du kan jo ha en liggende i tilfelle du MÅ ha noe og ikke klarer å stå imot. Anonymkode: 23f2c...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå