AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Del Skrevet 21. juli Finn.no godtar visst ikke annonser med Springsteen-billetter fordi folk legger dem ut til en ublu pris, og på Ticketmaster resale funket knappen for resale i går, men ikke i dag (vi bestemte oss ikke 100% for at vi ikke får dratt før i morges). Noen tips til andre steder? Anonymkode: 56d13...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finn.no godtar visst ikke annonser med Springsteen-billetter fordi folk legger dem ut til en ublu pris, og på Ticketmaster resale funket knappen for resale i går, men ikke i dag (vi bestemte oss ikke 100% for at vi ikke får dratt før i morges). Noen tips til andre steder? Anonymkode: 56d13...a23 Bor du i bergen? En gjeng jeg kjenner fra Møre dro, 3-4 stk har ikke billett, ofte står folk utenfor og selger faktisk. En venninne kjøpte billett til Metallica på den måten Anonymkode: c0f19...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn.no godtar visst ikke annonser med Springsteen-billetter fordi folk legger dem ut til en ublu pris, og på Ticketmaster resale funket knappen for resale i går, men ikke i dag (vi bestemte oss ikke 100% for at vi ikke får dratt før i morges). Noen tips til andre steder? Anonymkode: 56d13...a23 Facebook. Anonymkode: 6eb8f...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bor du i bergen? En gjeng jeg kjenner fra Møre dro, 3-4 stk har ikke billett, ofte står folk utenfor og selger faktisk. En venninne kjøpte billett til Metallica på den måten Anonymkode: c0f19...292 Nei, bor på Østlandet, men vi hadde tenkt å kjøre i morges (har all svigerfamilie i Bergen). Ellers et godt tips! Anonymkode: 56d13...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Facebook. Anonymkode: 6eb8f...b9d Hadde sikkert funket hvis jeg hadde mange venner i Bergen, men det har jeg ikke. Anonymkode: 56d13...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå