AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #1 Del Skrevet 21. juli 2024 Hvor lenge må det tørke før jeg kan beise? Var tørt og varmt i går(lørdag), og samme i dag. Er meldt sol t.o.m tirsdag. Kan jeg beise i morgen?🧐 Anonymkode: ff02d...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Opptørking ca et døgn, uten regn, etter vasking. Beise opptørking, sjekk spannet. Dumt å være ferdig beiset 10 min før det begynner å regne. Anonymkode: 22470...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Opptørking ca et døgn, uten regn, etter vasking. Beise opptørking, sjekk spannet. Dumt å være ferdig beiset 10 min før det begynner å regne. Anonymkode: 22470...002 Takk for svar. Var tenkt å beise i dag fordi det var tørke i går. Men da jeg tok vekk møblene rant det masse vann av de slik at balkongen ble fuktig🫣Sukk ser dårlig ut. 2.sommeren det ikke klaffer pga vær og timeplan🤨 Anonymkode: ff02d...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå