Gå til innhold

Hva synes dere om denne ringen❤️?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Hyoscyamus skrev (13 timer siden):

Den minner meg av en eller annen grunn om prinsesse Diana😄

Og nei, ikke min stil. Men det viktigste er jo at du liker den, TS :) 

Det var Diana jeg også tenkte på med en gang.

Men ringen ville jeg ikke hatt selv. Det er ikke i stil med resten av meg og mitt liv.

Anonymkode: 76472...a26

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her:-)

Dette er ikke er forlovelsesring, men en ring jeg skal kjøpe til meg selv🥰 Jeg er skilt og skal ikke gifte meg igjen, men er i er forhold.

Ellers er jeg jo enig i at den er dyr, men jeg kan fint kjøpe den til meg selv uten at det går utover noe. Jeg tjener godt. Og ser heller ikke helt logikken i at manne kn kjøpe seg ny bil til Iver 1mill. Som faller i verdi idet han kjører ut av bilbutikken og er null verdt om 10år….men min ring da er verdt mer og er like pen. Ikke røyker/snuser drikker jeg heller. 

Anonymkode: 45e89...849

Her er jeg helt enig med deg! Hva vi ønsker å bruke penger på er individuelt, og vi er ofte gjerrige på forskjellige ting. Hva med de som kjøper elsykkel til samme beløpet, men som ikke gidder å bruke den likevel😅

Anonymkode: ce341...af5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er jeg helt enig med deg! Hva vi ønsker å bruke penger på er individuelt, og vi er ofte gjerrige på forskjellige ting. Hva med de som kjøper elsykkel til samme beløpet, men som ikke gidder å bruke den likevel😅

Anonymkode: ce341...af5

Enig☺️ mang en 40-års krise sykkel med alt av tilbehør som står rundtom i Norge😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gammel er du? Jeg syns den passer best for eldre damer. 

Anonymkode: 37720...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en sånn ring i morgengave da jeg giftet meg for 30 år siden. Jeg er veldig glad i ringen. Bruker den omtrent hver dag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
A-mamma skrev (22 minutter siden):

Jeg fikk en sånn ring i morgengave da jeg giftet meg for 30 år siden. Jeg er veldig glad i ringen. Bruker den omtrent hver dag.

Så bra❤️

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en slik ring jeg ønsket meg som barn...Tror jeg hadde en slik i plast faktisk. 

Anonymkode: ba556...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klassisk ring. Ser denne type design brukes av kongelige. Har noen øredobber i lignende design selv.

Veldig glad i safir og har flere smykker med den stenen. Jeg har personlig en annen favoritt ring  og ville selvsagt kjøpt den jeg selv ønsker meg.

Hva andre på nett mener er irrelevant da det er du som skal bruke ringen.

Anonymkode: 1fbfa...02d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en vakker ring, selv om safir ikke er min favorittedelstein.

Det som gjør meg aller mest skeptisk til denne ringen er at den er kopiert uendelig mange ganger. Det finnes svært mange billigvarianter der ute. Jeg tror at akkurat det ville tatt vekk litt av gleden ved å eie og å bruke en slik ring. 

Anonymkode: 386f3...8f8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Som tittel sier, hva synes dere om denne ringen? Jeg er helt forelsket i den. Står mellom denne og en enstens diamantring.

https://www.thune.no/rosettring-med-safir-og-diamanter-1-00-ct

Jeg arvet en slik. Moren min har en eks som kjøpte den til henne. Han var ikke noe god med penger. Brukes den? Nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem er du? Og hva er ringen til? 
Jeg syns det gir meg litt oldemor vibes, sikkert fordi min oldemor hadde en stor oransje ring som ligner på den der 😅 men jeg tenker man kjøper det man liker selv. 

Anonymkode: 3f729...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er du? Og hva er ringen til? 
Jeg syns det gir meg litt oldemor vibes, sikkert fordi min oldemor hadde en stor oransje ring som ligner på den der 😅 men jeg tenker man kjøper det man liker selv. 

Anonymkode: 3f729...9f3

Citrin?

Jeg liker selv cocktailringer og The Big Four innen edelstener (rubin, smaragd, diamant og safir). Bruker de noen få ganger ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den er nydelig, men upraktisk å gå med. Henger seg opp i klærne. 

Anonymkode: de27c...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes den er klassisk og vakker, og de som sammenligner med forlovelsesringen til prinsesse Diana overser glatt det faktum at denne safiren er 1,6 ct. Diana/Kate sin er 12 karat. Det er altså neppe sammenlignbart. 

Anonymkode: fc476...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du liker den, har råd til den og kommer til å bruke den, så kjøper du den.

Anonymkode: e4a46...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes den er litt gammeldags. Ligner veldig på en ring faren min kjøpte til mor, så tenker den passer mer til den aldersgruppen.

Selv om jeg er ganske forsiktig, har jeg klart å miste ring ved to anledninger, begge gangene i forbindelse med vask av hender (den ene ble stjålet før jeg rakk å gå tilbake dit jeg hadde lagt den fra meg). Nå var ikke det ringer til mer enn et par tusen kroner stykket, men det lærte meg å tenke meg godt om før jeg kjøper veldig dyre ringer. Den dyreste jeg har per i dag kostet 25.000. Tenker at det ville vært veldig bittert om jeg mistet en ring til nærmere 80.000. Da kjøper jeg heller et halssmykke til den prisen.

Anonymkode: fae60...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 11.16):

TS her:-)

Dette er ikke er forlovelsesring, men en ring jeg skal kjøpe til meg selv🥰 Jeg er skilt og skal ikke gifte meg igjen, men er i er forhold.

Ellers er jeg jo enig i at den er dyr, men jeg kan fint kjøpe den til meg selv uten at det går utover noe. Jeg tjener godt. Og ser heller ikke helt logikken i at manne kn kjøpe seg ny bil til Iver 1mill. Som faller i verdi idet han kjører ut av bilbutikken og er null verdt om 10år….men min ring da er verdt mer og er like pen. Ikke røyker/snuser drikker jeg heller. 

Du kan gjøre hva enn du vil. Du er voksen, har dine egne penger. Hvis du liker ringen, kjør på 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en helt annet stil enn det der, og av den grunn kunne jeg godt brukt den :fnise: Jeg kan fint gå med hettegenser, jeans og joggesko, med store diamantøreringer til. Jeg liker den type kræsj i stiler 🙈 Men som en gjennomført prinsesse Diana-stil, aldri.

Anonymkode: 6b54a...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...