AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #41 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg forelsket meg også i en sånn da jeg var 16 år, for over 20 år siden. Jeg synes fortsatt at ringen er pen, men har mister den store beundringen. Synes den er elegant og klassisk. Anonymkode: e082e...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #42 Del Skrevet 21. juli 2024 TS her:-) Dette er ikke er forlovelsesring, men en ring jeg skal kjøpe til meg selv🥰 Jeg er skilt og skal ikke gifte meg igjen, men er i er forhold. Ellers er jeg jo enig i at den er dyr, men jeg kan fint kjøpe den til meg selv uten at det går utover noe. Jeg tjener godt. Og ser heller ikke helt logikken i at manne kn kjøpe seg ny bil til Iver 1mill. Som faller i verdi idet han kjører ut av bilbutikken og er null verdt om 10år….men min ring da er verdt mer og er like pen. Ikke røyker/snuser drikker jeg heller. Anonymkode: 45e89...849 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. juli 2024 #43 Del Skrevet 21. juli 2024 Fin ring, men ikke min stil med så dyre ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #44 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS her:-) Dette er ikke er forlovelsesring, men en ring jeg skal kjøpe til meg selv🥰 Jeg er skilt og skal ikke gifte meg igjen, men er i er forhold. Ellers er jeg jo enig i at den er dyr, men jeg kan fint kjøpe den til meg selv uten at det går utover noe. Jeg tjener godt. Og ser heller ikke helt logikken i at manne kn kjøpe seg ny bil til Iver 1mill. Som faller i verdi idet han kjører ut av bilbutikken og er null verdt om 10år….men min ring da er verdt mer og er like pen. Ikke røyker/snuser drikker jeg heller. Anonymkode: 45e89...849 Det er dine penger og du kan bruke dem på hva du vil Hilsen hun med lik (arvet) ring Anonymkode: f4f9c...9bd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. juli 2024 #45 Del Skrevet 21. juli 2024 For klumpete. Ser ut som noe som er kjøpt på Glitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21. juli 2024 #46 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg har en lik bare med ametyst. Synes den er veldig fin, men bruker den så og si aldri da den ikke passer stilen min ellers. Den henger seg også fast i alt🙈 veldig upraktisk i det daglige synes jeg. Uansett så må du kjøpe den som ligger ditt hjerte nærmest! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #47 Del Skrevet 21. juli 2024 Trek skrev (5 minutter siden): Jeg har en lik bare med ametyst. Synes den er veldig fin, men bruker den så og si aldri da den ikke passer stilen min ellers. Den henger seg også fast i alt🙈 veldig upraktisk i det daglige synes jeg. Uansett så må du kjøpe den som ligger ditt hjerte nærmest! Ametyst er og nydelig❤️ TS Anonymkode: 45e89...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 21. juli 2024 #48 Del Skrevet 21. juli 2024 Man må selvsagt følge sin egen smak. Men når du først spør så må jeg si at jeg liker den ikke i det hele tatt. Er en gammel bestemor men skulle jeg brukt så mye penger på en ring så hadde jeg valgt noe fra Ole eller Charlotte Lyngaard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21. juli 2024 #49 Del Skrevet 21. juli 2024 Malmfrid skrev (33 minutter siden): Man må selvsagt følge sin egen smak. Men når du først spør så må jeg si at jeg liker den ikke i det hele tatt. Er en gammel bestemor men skulle jeg brukt så mye penger på en ring så hadde jeg valgt noe fra Ole eller Charlotte Lyngaard. Ole Lynggaard har de vakreste smykkene jeg vet om. Jeg hadde også gått for det i dag om jeg skulle kjøpt noe til meg selv og ikke trengte å tenke på pengene. Eventuelt hadde jeg vurdert å fått en designet til meg med den stilen og med de stenene jeg liker aller best. Diamant, opal/månestein er nok høyt på ønskelisten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #50 Del Skrevet 21. juli 2024 Trek skrev (2 minutter siden): Ole Lynggaard har de vakreste smykkene jeg vet om. Jeg hadde også gått for det i dag om jeg skulle kjøpt noe til meg selv og ikke trengte å tenke på pengene. Eventuelt hadde jeg vurdert å fått en designet til meg med den stilen og med de stenene jeg liker aller best. Diamant, opal/månestein er nok høyt på ønskelisten min. Ts her:-) Enig i at Ole L har de vakrere smykkene, men jeg har alllerde 2 Lotus ringer, en Celebration 1ct og lace pavert🌸 Anonymkode: 45e89...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #51 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her:-) Enig i at Ole L har de vakrere smykkene, men jeg har alllerde 2 Lotus ringer, en Celebration 1ct og lace pavert🌸 Anonymkode: 45e89...849 Og en stars:-) TS Anonymkode: 45e89...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 21. juli 2024 #52 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her:-) Enig i at Ole L har de vakrere smykkene, men jeg har alllerde 2 Lotus ringer, en Celebration 1ct og lace pavert🌸 Anonymkode: 45e89...849 Heldig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #53 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her:-) Takk for svar alle sammen, selv om ser brorparten ikke liker like godt som meg. Jeg er ikke 70, men 45😆 Jeg er ikke mann som skal fri… Jeg er heller ikke er rik grandtante fra USA😜 Men jeg har nå allikevel forelsket meg helt i den. Stilen min ellers er ganske nedtonet og klassisk pen. Anonymkode: 45e89...849 Jeg synes den er nydelig, og veldig klassisk. Den er nok også et hakk mer nedtonet i virkeligheten enn på bildet. Men så er jeg også 45, så kanskje vi er oldiser. Anonymkode: b6565...a6d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #54 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes den er nydelig, og veldig klassisk. Den er nok også et hakk mer nedtonet i virkeligheten enn på bildet. Men så er jeg også 45, så kanskje vi er oldiser. Anonymkode: b6565...a6d Hehe, ja kanskje det🥰😆🥰 Ts Anonymkode: 45e89...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #55 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg synes den er nydelig. Er like forelsket i den nå som når jeg første gang så den på hånda til Diana. Anonymkode: 6c34e...dda 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 21. juli 2024 #56 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ts her:-) Enig i at Ole L har de vakrere smykkene, men jeg har alllerde 2 Lotus ringer, en Celebration 1ct og lace pavert🌸 Anonymkode: 45e89...849 Ok 😅 du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #57 Del Skrevet 21. juli 2024 Malmfrid skrev (1 minutt siden): Ok 😅 du er heldig. Ja🥰🥰🥰 (liker smykker litt for godt😆) Ts Anonymkode: 45e89...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #58 Del Skrevet 21. juli 2024 Kjempefin! Og kan selvfølgelig fint brukes til hverdags. Anonymkode: 3675a...b7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 21. juli 2024 #59 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjempefin! Og kan selvfølgelig fint brukes til hverdags. Anonymkode: 3675a...b7e En ring til over 72.000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #60 Del Skrevet 21. juli 2024 Jeg har en sånn ring, og øredobber i samme. Bruker de aldri, eller nesten aldri. Fikk de av mannen til bursdagen min for noen år siden. Mye styr med å ta av når du lager mat, når du vasker hender etc Anonymkode: 90da0...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå