AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Hei! Jeg leter etter en sang og jeg holder på å bli sprø. Har prøvd å google, har prøvd reddit og AI. Har dessverre veldig lite å gå etter fordi sangen er en rap, hvor en mann nesten står og roper hele sangen, etterfulgt av en bass som går "boom boom boom boom". Tror det går noe sånt som "rap I noen sekunder og ordene figure it out", så kommer bassen med 4(?) støt, før han rapper igjen. Mener sangen var populær på TikTok for lenge siden, muligens i sammenheng med folk som driver cosplay/skifte av forskjellige kostymer. Det er altså ikke klassisk hip hop, men hard rap av en mannlig artist. Anyone? Blir gal her. Anonymkode: b214e...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg går kun etter "figure it out", og tenkte på denne låten som var i en DnB-reklame. Er ikke på Tiktok jeg da. Men jobber med reklame, pluss dette er Kvelertak-sample så jeg som liker rock bet meg merke i den. Men det er kanskje ikke boom boom boom bass, mer rocknroll Anonymkode: 3ac4f...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #3 Del Skrevet 20. juli 2024 Tusen takk, men det er ikke denne Anonymkode: b214e...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #4 Del Skrevet 21. juli 2024 DMX - Party Up (up in here)? Anonymkode: 019ae...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #5 Del Skrevet 21. juli 2024 On 7/20/2024 at 4:17 PM, AnonymBruker said: Hei! Jeg leter etter en sang og jeg holder på å bli sprø. Har prøvd å google, har prøvd reddit og AI. Har dessverre veldig lite å gå etter fordi sangen er en rap, hvor en mann nesten står og roper hele sangen, etterfulgt av en bass som går "boom boom boom boom". Anonymkode: b214e...52b Høres ille ut, som noe naboen min kunne satt på. Kanskje jeg bør gå og spørre ham? 😅 Anonymkode: 0b672...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå