Gå til innhold

Matche med 19-åring på happn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

La nå guttungen være i fred. Han er ikke voksen i hodet før om ca 6 år

Anonymkode: 77c45...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva har felles med en 19 åring da? 
Han er fremdeles ikke fullt utvokst , og er garantert bare ute etter å se hva som skjer . 
Ala: « Wow! Hun svarte ! Hva gjør jeg nå? « 

Er det noe for en 38 åring ? 

Anonymkode: 1c8d9...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, for et argument, hver eneste gang. Men TS er IKKE mora hans, på samme måte som en jevnaldrende IKKE er søstra hans. 

"Kunne vært" bla blah. Fullstendig irrelevant all den tid man ikke er noen sin mor, far, søster eller bror, fetter, kusine, osv.

Anonymkode: f4cb4...3b9

Det er et gyldig argument da den som er eldre er den som har ansvar og om du ser på unge som du kunne vært forelderen til (som knapt er myndig) med seksuell attraksjon så er det noe alvorlig galt med modenheten din, men det er interessant hvor mange umodne kvinner det egentlig er i 30-årene. Jeg trodde menn var verst, men nå vet jeg ikke lengre… 

Anonymkode: 071f8...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/20/2024 at 2:30 PM, HegeMarie said:

Jeg trenger ingen.

Nei, fortsett å fortelle deg selv det 🙄 

Anonymkode: 071f8...020

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nedre grense på Tinder da jeg var der, var 18 år. Jeg driter i folk som mener jeg mangler noe kun fordi jeg like gjerne kan tenne på og ha sex med en på +- 20, som noen på egen alder. K36

Anonymkode: e552e...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nedre grense på Tinder da jeg var der, var 18 år. Jeg driter i folk som mener jeg mangler noe kun fordi jeg like gjerne kan tenne på og ha sex med en på +- 20, som noen på egen alder. K36

Anonymkode: e552e...88d

Ja, jeg matcher med hun 19-åringen nå så får vi se. Tenker at over 18 er alltid greit, da man er juridisk voksen.

Anonymkode: f4104...199

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 21.12):

Ja, jeg matcher med hun 19-åringen nå så får vi se. Tenker at over 18 er alltid greit, da man er juridisk voksen.

Anonymkode: f4104...199

En jente som går videregående, og du som er 38 år. Det er så hinsides dumt at jeg har ikke ord.

Aldersforskjellen er helt ok for meg når partene er over tretti, men når vi snakker om tenåringer sammen med middelaldrende folk, da blir det riv ruskende galt. Hadde jeg vært foreldrene hennes, for de er faktisk tungt inne i bildet her og hun er nok helt avhengig av dem fortsatt, så ville jeg ha kjeppjaget deg.

Anonymkode: 12f7f...a89

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...