Hillbill Skrevet 20. juli 2024 #21 Del Skrevet 20. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei Synes sæd lukter klor? Anonymkode: 6ec31...453 Jeg er nysgjerrig nok til at jeg har smakt på min egen sæd. Greit å vite hva en utsetter damen for 🙂 Min også har en svak kloraktig lukt, og smaker i grunnen ikke stort. Litt salt bare. Men konsistensen... 🤐 Endret 20. juli 2024 av Hillbill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #22 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvilke sperrer tenker du på da? At det fremstår som ekkelt eller skummelt? Anonymkode: de9a6...979 Jeg er en heterofil mann, med et snev av binysgjerrighet. Det holder ikke bare å være nysgjerrig, det må ørlite mot til også, for å involvere seg i noe seksuelt med en annen mann. Og personlig kjemi. Anonymkode: afa81...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg liker tanken på slike eksperimenter, og bare det å skulle finne en slik røre, er jo spennende. Jeg tenker noe potetmel, og gelatin, litt salt. Av og til en litt bitter ettersmak, og et hint av klorlukt. Og må alltid inntas kroppstemperert. Jeg har litt lyst å suge en annen mann en gang, men det er helt andre sperrer som må overvinnes, enn smak og konsistens... @Irak Det beste må vel være å øve med noen, og bare slikke i deg det du vil, til å begynne med. Anonymkode: afa81...519 Joda det beste er å øve med noen. Sant nok det. Det er dessverre ikke en mulighet jeg har, så da må jeg være kreativ 😂. Takk for tipset 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #24 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg synes Brie (ost) lukter ganske likt sæd. Jeg har smakt min egen sæd en gang i tenårene. Jeg synes bare det smakte litt salt. Anonymkode: c29ce...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #25 Del Skrevet 20. juli 2024 Er konsistensen og ikke smaken nødvendigvis som er ekkelt. Anonymkode: 6beef...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #26 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg må også si at du er noe for deg selv, @Irak. Jeg håper du finner kjærligheten en dag. Tipper du er et fyrverkeri, og da mener jeg ikke bare i senga. Anonymkode: c29ce...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 20. juli 2024 #27 Del Skrevet 20. juli 2024 Irak skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om det finnes noen matvarer som kan minne om, eller smaker tilsvarende det sæd kan smake? Har så lyst til å lære meg å svelge, og like sædsmaken. Sikkert et litt rart spørsmål dette her, men jeg lurer faktisk oppriktig på dette. Dette er vanskelig, fordi det er stor forskjell mellom mann og mann. Både i konsistens og smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 20. juli 2024 Druid skrev (14 minutter siden): Dette er vanskelig, fordi det er stor forskjell mellom mann og mann. Både i konsistens og smak. Joda det kan jeg forstå...Må da være noe som kan ligne litt...🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. juli 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg må også si at du er noe for deg selv, @Irak. Jeg håper du finner kjærligheten en dag. Tipper du er et fyrverkeri, og da mener jeg ikke bare i senga. Anonymkode: c29ce...5d0 Det var hyggelig skrevet av deg 🤗. Tusen hjertelig takk 🪷💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 20. juli 2024 #30 Del Skrevet 20. juli 2024 Som regel, smaker sæden hans helt grei, så det er ikke noe problem, men sædsmak blandet med tannkremsmak er en litt snodig kombinasjon… Her er mine tips: Smaksløkene ligger på tunga - ved å massere pålen med tunga når han kommer, er sæden allerede er forbi smaksløkene. Konsistensen er egentlig ikke noe problem så sant man svelger fort. Dessuten har jeg alltid en flaske med vann på soverommet til etterpå. Null stress. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #31 Del Skrevet 20. juli 2024 Hillbill skrev (2 timer siden): Jeg er nysgjerrig nok til at jeg har smakt på min egen sæd. Greit å vite hva en utsetter damen for 🙂 Min også har en svak kloraktig lukt, og smaker i grunnen ikke stort. Litt salt bare. Men konsistensen... 🤐 Konsistensen er helt grusom. Anonymkode: 6ec31...453 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2024 #32 Del Skrevet 21. juli 2024 Irak skrev (14 timer siden): Jeg lurer på om det finnes noen matvarer som kan minne om, eller smaker tilsvarende det sæd kan smake? Har så lyst til å lære meg å svelge, og like sædsmaken. Sikkert et litt rart spørsmål dette her, men jeg lurer faktisk oppriktig på dette. Det smaker litt som kald kremet fiskesuppe fra Nøtterø med selleri.. Jeg tenkte litt på dette når, jeg hørte kvinner skryte av suppa til servitøren🤭 Sæd skal iallefall være ferskvare.. den bør maks være to dager gammel, for etter den tid smaker det skarpt. Så fersk sæd smaker best, og smaker best når du er superkåt.. Tenk sånn: Mat smaker også best når den er fersk, og er supersulten👍 Men klarer du å svelge et fersk egg, så er ikke konsitensen så ulik. Stikk hull i begge endene, og sug i deg plommen og hviten.. masse proteiner og sunt er det også👏😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2024 #33 Del Skrevet 21. juli 2024 Irak skrev (14 timer siden): https://www.lillefrekke.no/blogg/lekesaker/280-ananas-til-folket-les-hva-den-gjor-med-saeden.html Kom over denne artikkelen. Noen som har prøvd? Har ananas noe å si for sædsmaken? Jeg vil gjerne ha rapport hvis noen gidder å teste 😂😂😂😂. Jeg har testet masse rart som liksom skal gi bedre smak, det fungerte ikke. Det fungerer litt motsatt.. eller det er ting du ikke skal spise, som forbedrer smaken. F.eks løk, kaffe, brennvin, asparges bør unngåes.. Men alt ialt.. hvis sæden er fersk, så endrer det ikke smaken uansett hva du spiser. Jeg har testet, og jeg har chattet med "yummicouple" på twitter. De sier også det samme jeg har skrevet.. Han duden til dama hadde lært seg fordoble mengden sæd, noe som dama ser ut til å like meget bra i clippene... og noe som jeg også ble inspirert og lærte av dem😉Alt i alt.. sæd skal være ferskvare.. se hvit og frisk ut, og proteinene sørger for riktig konsistens👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. juli 2024 #34 Del Skrevet 21. juli 2024 Fioljenta skrev (9 timer siden): Som regel, smaker sæden hans helt grei, så det er ikke noe problem, men sædsmak blandet med tannkremsmak er en litt snodig kombinasjon… Her er mine tips: Smaksløkene ligger på tunga - ved å massere pålen med tunga når han kommer, er sæden allerede er forbi smaksløkene. Konsistensen er egentlig ikke noe problem så sant man svelger fort. Dessuten har jeg alltid en flaske med vann på soverommet til etterpå. Null stress. Haha.. den med tannkremsmak, har jeg ikke tenks så mye over.. Men jeg pusser tennene, men rubber også tunga med baksiden av tannkosten før sex. Men det er fordi jeg fjerner belegget, slik at lystdråpene smaker så mye bedre.. Det er vel kanskje best for dem som elsker smaker🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #35 Del Skrevet 21. juli 2024 Har aldri smakt på min egen sæd. Har skutt satsen i munnen på flere damer og aldri fått noen klager på smak. Sikkert bare å hive nedpå fort som flere skriver. Anonymkode: c8025...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 21. juli 2024 #36 Del Skrevet 21. juli 2024 Irak skrev (16 timer siden): Jeg lurer på om det finnes noen matvarer som kan minne om, eller smaker tilsvarende det sæd kan smake? Har så lyst til å lære meg å svelge, og like sædsmaken. Sikkert et litt rart spørsmål dette her, men jeg lurer faktisk oppriktig på dette. Vil du faktisk svelge, da? Du må finne ut om det er greit for deg. Det er kun du som bestemmer det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #37 Del Skrevet 21. juli 2024 Serafin skrev (3 timer siden): Vil du faktisk svelge, da? Du må finne ut om det er greit for deg. Det er kun du som bestemmer det. Jeg har lyst til å lære meg det. Bare for at det er en barriere jeg ønsker å bryte. Så vet jeg at det som oftest verdsettes, og settes pris på. 'I aim to please' Så er jeg litt nysgjerrig på om jeg klarer det. Liker å utforske og utfordre meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #38 Del Skrevet 21. juli 2024 Pasjonsfrukt. Anonymkode: cae58...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. juli 2024 Forfatter #39 Del Skrevet 21. juli 2024 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Det smaker litt som kald kremet fiskesuppe fra Nøtterø med selleri.. Jeg tenkte litt på dette når, jeg hørte kvinner skryte av suppa til servitøren🤭 Sæd skal iallefall være ferskvare.. den bør maks være to dager gammel, for etter den tid smaker det skarpt. Så fersk sæd smaker best, og smaker best når du er superkåt.. Tenk sånn: Mat smaker også best når den er fersk, og er supersulten👍 Men klarer du å svelge et fersk egg, så er ikke konsitensen så ulik. Stikk hull i begge endene, og sug i deg plommen og hviten.. masse proteiner og sunt er det også👏😉 Tusen takk for inspirasjon @Bamseklemmer 👏👏👏. Er god til å motivere du. At det smaker best når det er ferskt. Det er nok klart. Ferskt egg ja. Den må jeg tygge litt på 😂. Ja egg er veldig næringsrikt 👏👏👏. Får se hva jeg klarer når det kommer til stykket 🫣. Ønsket og motivasjonen er der ihvertfall 🤩. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #40 Del Skrevet 21. juli 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Det smaker da ingenting? Anonymkode: 13c75...b4c Dette er også min erfaring... Av og til et liiite hint av enten salt, søtt eller bittert (sistnevnte av alkohol og røyk). Jeg liker vanligvis ikke rare teksturer på mat, men på sæd har det aldri gjort meg noe, men så tenner jeg aller mest på å gi nytelse. Har slikket det av magen hans eller latt han skrape det opp fra kroppen min og ført det til munnen, og svekger ikke før jeg han gir ordren 🤭 Anonymkode: c0d71...bf4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå