Gå til innhold

Mann som skriver han er demiseksuell??

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

visp skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde droppa han kun fordi han måtte bruke et sånt ord. 

Fikk ikke match uansett men diskusjonen var jo fin da. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men de får inntrykk av at han ikke er som 99% av alle som vil pule med en gang. Ved å hevde demiseksuell forsvinner dette presset.

Anonymkode: 1120e...a1b

Nei, 99 % vil ikke det. Kom med en rasjonell forklaring hvorfor det er lurt å si at man har en utfordrende seksualitet hvis man ikke har det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden):

Drømme mann altså😂😂

Absolutt, om man ønsker seg noe seriøst. Men er du ute etter noe uforpliktende tenker jeg det er best å gå for noen andre.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så drittlei alle disse definisjonene. Kan ikke alle bare være, uten å skulle definere seg selv opp og ned i mente?

Anonymkode: eec19...562

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (Akkurat nå):

Absolutt, om man ønsker seg noe seriøst. Men er du ute etter noe uforpliktende tenker jeg det er best å gå for noen andre.  :) 

Problemet er å finne dem når en blir mest bombardert av useriøse som spiller seriøse. Men nå leter jeg ikke så hardt lengre da. Syns bare den profilen var spesiell. Har ikke vært på en date i 2024. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (10 timer siden):

EMOSJONELL TILTKNYTNING: Demiseksuelle må være emosjonelt trygg på partneren sin før de opplever seksuell tiltrekning. 

Hvorfor er det en legning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ZarahSweet
2 minutter siden, Maleficenta said:

🤷🏻‍♀️ Googlet bare👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på én date med flere menn som på forhånd har ment at de må ha følelser før sex. Samtlige av de sier personlighet fremfor utseende. De snakker og ordlegger seg bra helt frem til det er snakk om å møtes på andre date. Da kommer det lovebombing.

Så lovebombing i form av "har aldri møtt noen som deg, har aldri følt meg så fort så trygg på noen, du er så spesiell, vi er så like." Sammen med at de liksom er så opptatt av personlighet og følelser før sex så tror de at de kjapt får snøret i bånn. 

Hos mange så får de kanskje det, men jeg har noen regler for å unngå dårlige ligg og for å slippe å ha ligget med så mange. Så de slipper ikke til med dette spillet. 

Anonymkode: d69c9...0c2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Fordi alt skal defineres som en legning eller en kjønnsidentitet for tiden.

Anonymkode: a7a9e...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

Problemet er å finne dem når en blir mest bombardert av useriøse som spiller seriøse. Men nå leter jeg ikke så hardt lengre da. Syns bare den profilen var spesiell. Har ikke vært på en date i 2024. 

Sender deg massevis av god energi, og at din intuisjon slår inn og hjelper deg på din vei i søken. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det er mange som roter litt med begrepene der ute. Jeg har en kompis som mener han er demiseksuell, samtidig hopper han til sengs så raskt han får, med ditto dårlige sexopplevelser. Han er mye kåt, men trenger nok å være trygg på en dame først om det skal bli bra. Ev. så er han bare dårlig i senga, jeg friend zoned ham etter et par ganger pga. lite kjemi og dårlig sex 😄 Nå holder jeg meg til å være venner, men han går på samme smellen gang på gang.

Anonymkode: d04db...123

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt tullete med alle disse begrepene. Å ikke ligge rundt er altså en legning nå?

Anonymkode: 635e8...19c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (15 timer siden):

Nei, 99 % vil ikke det. Kom med en rasjonell forklaring hvorfor det er lurt å si at man har en utfordrende seksualitet hvis man ikke har det. 

Jeg har forklart det. Ved å fjerne den innbitte tankegangen hos kvinnner at dette i utgangspunktet er en mann som kun er ute etter sex. Presset dempes når en forteller at en av natur ikke har denne innstillingen. I tillegg vil det for mange virke interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tror det er mange som roter litt med begrepene der ute. Jeg har en kompis som mener han er demiseksuell, samtidig hopper han til sengs så raskt han får, med ditto dårlige sexopplevelser. Han er mye kåt, men trenger nok å være trygg på en dame først om det skal bli bra. Ev. så er han bare dårlig i senga, jeg friend zoned ham etter et par ganger pga. lite kjemi og dårlig sex 😄 Nå holder jeg meg til å være venner, men han går på samme smellen gang på gang.

Anonymkode: d04db...123

Og denne karen oppnår akkurat sex så lett ved å bruke uttrykket "demiseksuell".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 20.7.2024 den 11.15):

Ok da får jeg bekreftet igjen da at menn er sleipe faan'er som prøver å lure damer over en lav sko ... ikke rart man ikke gidder å ta kontakt med noen lengre. 

"Bekreftet" er nok å ta i tenker jeg. Mannen kan ha sine ord i behold han, ingen andre enn han som vet..

Og menn er ikke sleipere enn kvinner egentlig..den underliggende biologien i det hele er at menn ønsker å pule så mange som mulig mens kvinner gjør omtrent hva som helst for å skaffe de beste genene til avkommet sitt.

Da får vi sånne utslag som at kvinner deler noen få fuckboys på tinder og resten av mennene vil heller bo alene å jakte kvinner for sex enn å oppdra ungene til fuckboysa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

"Bekreftet" er nok å ta i tenker jeg. Mannen kan ha sine ord i behold han, ingen andre enn han som vet..

Og menn er ikke sleipere enn kvinner egentlig..den underliggende biologien i det hele er at menn ønsker å pule så mange som mulig mens kvinner gjør omtrent hva som helst for å skaffe de beste genene til avkommet sitt.

Da får vi sånne utslag som at kvinner deler noen få fuckboys på tinder og resten av mennene vil heller bo alene å jakte kvinner for sex enn å oppdra ungene til fuckboysa..

Det passer jo kun for de som er under 40 år. Hva med alle som er langt over 40 og gener til avkom ikke spiller noen rolle lengre??? Det er mange single i den aldersgruppen og som ser etter en partner. Hva ser de etter tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 7/20/2024 at 9:49 AM, GrønnNellik68 said:

Hva betyr det egentlig??

De som elsker og stadig må ha mer av Demi Moore.

Anonymkode: 57c7f...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (På 20.7.2024 den 9.49):

Hva betyr det egentlig??

Virker ikke din google?

Anonymkode: 2f96d...e2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Det passer jo kun for de som er under 40 år. Hva med alle som er langt over 40 og gener til avkom ikke spiller noen rolle lengre??? Det er mange single i den aldersgruppen og som ser etter en partner. Hva ser de etter tror du?

Vi drives av samme biologien til den dagen vi dør..trodde du mennesket var en rasjonell skapning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (På 20.7.2024 den 9.49):

Hva betyr det egentlig??

At man ønsker å bli kjent med en person og få en emosjonell relasjon til noen før man opplever seksuell tiltrekning og vil ha sex med personen. Basically at man kan se at andre personer er attraktive, men man har ikke noe seksuelle følelser for personen før man har blitt kjent med personen.

Anonymkode: 172ec...7c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...