NinaLisa Skrevet 20. juli 2024 #1 Del Skrevet 20. juli 2024 Spør av nysjerrighet. Hvordan lukter en slange feks? Å hvordan gjør den fra seg? Vet at slanger ikke spiser så ofte, kanskje bare en gang pr måned, gjør den fra seg like sjelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #2 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg har en kongepyton. Merker ingen lukt fra denne😀 Det er det mest lettstelte dyret jeg har eid. Plukker opp avføring ca. en gang i måneden, eller kanskje enda sjeldnere dersom han «streiker» med maten. jeg har også en leopardgekko. Selve gekkoen lukter ikke, men kan merke en svak lukt fra insektene som brukes som fòr. Anonymkode: e0022...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 20. juli 2024 #3 Del Skrevet 20. juli 2024 Om du ikke renser buret vil det lukte ja. Selve slangen lukter ikke. Avføringen vet jeg lite om, men det kommer nok ikke ut like helt som det gikk inn, så jeg mistenker at den skiter mye oftere enn den spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg har kongepyton. Lukter absolutt ingenting. Lukter ikke noe av bæsjen heller, men rottene som brukes som fôr lukter da. Anonymkode: 46b81...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå