AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #21 Del Skrevet 20. juli 2024 Du kan tipse politiet om ufin kjøring/støy i området, ikke fordi du har traumer men fordi det er til sjenanse og forstyrrer allmen ro nær bebyggelse👍🏼 Politiet er jo ikke overalt hele tiden, men ønsker jo å jobbe forebyggende så dette er absolutt noe å tipse om😄 Anonymkode: f07e5...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #22 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja jeg skjønner det. Og har kanskje ikke reagert for et år siden, men er livredd trafikkulykker og mener folk må følge trafikkreglene og ta ansvar. med hadde jo fått bot eller mistet lappen om de ble tatt. Jeg ønsker ikke straffe de, men ønsker at folk som ferdes langs veien kjører som folk. Anonymkode: d5332...e22 Ser ingen grunn til at du skal «spare» de for bot eller førerkortbeslag. Bryter de loven må de selv ta konsekvensene av det. Anonymkode: 7d9f0...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #23 Del Skrevet 20. juli 2024 1)Ring politiet og tips dem. Tipper de er interessert i å gjøre noe med dette. 2) Håper du får behandling for angsten din. Anonymkode: ed452...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #24 Del Skrevet 20. juli 2024 "Den lokale politistasjonen" er den man treffer på 02800, ihvertfall det lokale distriktet. Jeg har ringt det nr på kveld/natt og de rykket faktisk ut (nabobråk). Anonymkode: 9eeba...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #25 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vet ikke helt hvilke kategori jeg skal skrive dette, men prøver her. Så får dere slette hvis det ikke passer. hver eneste kveld etter jeg har lagt meg er det villmannskjøring og børning ute. Det kviner i bremsene og jeg ligger med hjertet i halsen. ja, det er sikkert bare ungdommer som tester bilene sine og har det gøy. Men dette trigger meg veldig. For et år siden mistet jeg et ungt familiemedlem i trafikken, og jeg får indre uro av å ligge å høre på dette. Det er mye meg og min frykt i dette, samtidig vurderer jeg å kontakte politiet for å gjøre de oppmerksom på dette. Da disse ungdommene er til fare for både seg selv og andre. går utifra det er ungdommer. Er det feil å kontakte politiet? Anonymkode: d5332...e22 Du får det bedre om du jobber med traumene dine. Heller det enn å få reaksjoner i tide og utide. Har selv slitt med traumer på små ting, nå er jeg slik som tåler alt. Anonymkode: 3349f...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå