AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Del Skrevet 19. juli Om en skal simplifisere det: vil du si du er mer en følger eller en leder? Anonymkode: 0fcb4...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Del Skrevet 19. juli 14 minutter siden, AnonymBruker said: Om en skal simplifisere det: vil du si du er mer en følger eller en leder? Anonymkode: 0fcb4...67f Er glad jeg ikke har personalansvar for å si det på den måten. Anonymkode: 18d49...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Del Skrevet 19. juli Uten tvil en følger! Anonymkode: 122b5...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Del Skrevet 19. juli Er en leder, men har det komfortabel som en følger. Anonymkode: 25070...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli #5 Del Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om en skal simplifisere det: vil du si du er mer en følger eller en leder? Anonymkode: 0fcb4...67f Jeg kan gjøre begge deler. Det kommer an på den som leder. Kan fint lede eller la meg ledes. Jeg er mest vant til å lede. Det er det jeg har gjort mest av i livet mitt i de fleste sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Del Skrevet 20. juli 17 hours ago, AnonymBruker said: Er glad jeg ikke har personalansvar for å si det på den måten. Anonymkode: 18d49...cbf Enig. Kan legge til at skillet mellom leder og følger er flytende .Det at du er sjefen med personellansvar betyr jo ikke at du har mulighet til å bestemme hva du vil. Det som gjør lederrollen slitsom er at de du ønske å lede kan gjøre mye motstand og du kan måtte godta at de får viljen sin. Anonymkode: 9da5e...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Del Skrevet 20. juli Jeg er en følger helt til jeg ser at ting ikke fungerer eller ikke at det er en typisk leder der. Da tar jeg ansvar. Men liker å følge til en vis grad. Anonymkode: 4f006...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Del Skrevet 20. juli Følger Anonymkode: dab63...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Del Skrevet 20. juli En loner. Jeg liker verken å lede eller følge. Anonymkode: b4533...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Del Skrevet 20. juli Jeg er en selektiv følger. Jeg kan lede om jeg må, men gidder ikke om det ikke er nødvendig. Anonymkode: a57ed...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En loner. Jeg liker verken å lede eller følge. Anonymkode: b4533...d41 Samme her. I jobbsammenheng irtiterer jeg meg over både ledere og følgere som mangler kompetanse, og da er det bedre at jeg står alene med oppgaver/driver for meg selv. Synes det finnes flere ukompetente mennesker enn kompetente dessverre. Anonymkode: 52ada...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 20. juli #12 Del Skrevet 20. juli Vil heller kalle meg selv en individualist i den grad at jeg foretrekker å tenke for meg selv uten å pårope meg å være en leder. Jeg har ikke problemer om å bli ledet om noen forstår ting bedre enn meg eller har andre perspektiver som jeg kan lære av. Jeg baserer i ikke valgene mine på hva alle andre gjør og universelle forventninger når det kommer til mitt eget liv med mindre det ligger en god grunn bak. Skal jeg begrense hele konseptet til jobbsammenheng kommer det helt an på.. Har vært i rollen der jeg foretrekker å ta ansvar for andre, og andre roller for det beste er å skru av hjernen å gjøre som man blir fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå