Grüner Skrevet 20. juli #41 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Blir du redd for å bli overfalt om du går alene i skogen? Anonymkode: aa3e1...3e4 Nei, det er jo ikke noe som skjer så ofte akkurat, så ingen grunn til at du skal gå og være redd for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. juli #42 Del Skrevet 20. juli Ikke i det hele tatt. Det eneste jeg er redd, er å bli spist av en bjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #43 Del Skrevet 20. juli Ja, det er jeg faktisk. Bor i Oslo, og det er så mange psykisk forstyrra mennesker her, hadde ikke overrasket meg det minste om en håndfull av dem er i marka med skumle hensikter Anonymkode: f1812...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #44 Del Skrevet 20. juli Nei. I Norge virker det som det skumleste stedet å oppholde seg er i hjemmet, med familiemenn det plutselig klikker for. Ikke det at jeg er redd for det heller, men ser man på statistikken er nok det mer sannsynlig. Anonymkode: a74f2...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #45 Del Skrevet 20. juli Nei, eneste stedet jeg er blitt overfalt er i mitt eget hjem, så skogen bekymrer meg ikke. Anonymkode: 3f45d...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #46 Del Skrevet 20. juli Nei, det har jeg aldri vært. Stille og rolig der jeg har bodd. Den farligste i skogene var nok meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #47 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, det har jeg aldri vært. Stille og rolig der jeg har bodd. Den farligste i skogene var nok meg det. Der er en farlig ting i skogen, ormen. Langt inne i ødeland, gidder ingen å gå for å gjøre noe. Hoppetusser er da vel aldri farlige? Anonymkode: 09be6...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #48 Del Skrevet 20. juli Nei, kan knapt huske å ha hørt om overfall i skogen noen gang. Og ville uansett ikke gått og vært redd for det. Er mer redd for ting som er mer sannsynlige, som å bli påkjørt av elsparkesykler. Anonymkode: 8ca94...efa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #49 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Der er en farlig ting i skogen, ormen. Langt inne i ødeland, gidder ingen å gå for å gjøre noe. Hoppetusser er da vel aldri farlige? Anonymkode: 09be6...8a1 For alle smådyr som vi tråkker i hjel er vi gigantiske kjemper og dermed farligst i hele verden. Vi har alle drept mange som ante fred, ingen fare og skulle hjem med dagens fangst til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #50 Del Skrevet 20. juli Ja. Skjer det noe der så er du ferdig, og da tenker jeg ikke odds. Akkurat som om du er ombord i et fly som styrter. Du har ikke sjanse, så enkelt. Anonymkode: ee6c7...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #51 Del Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Skjer det noe der så er du ferdig, og da tenker jeg ikke odds. Akkurat som om du er ombord i et fly som styrter. Du har ikke sjanse, så enkelt. Anonymkode: ee6c7...ccf Uansett er en sjanseløs? Anonymkode: 35491...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #52 Del Skrevet 20. juli Ja, jeg er redd for menn fra Afrika, muslimske menn og psykiatriske tilfeller Anonymkode: 15260...5e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli #53 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): For alle smådyr som vi tråkker i hjel er vi gigantiske kjemper og dermed farligst i hele verden. Vi har alle drept mange som ante fred, ingen fare og skulle hjem med dagens fangst til familien. Den tenkte ikke jeg på Huff, hva har jeg gjort? Anonymkode: 09be6...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #54 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Uansett er en sjanseløs? Anonymkode: 35491...49a Ja, det tror jeg. Det er ikke mange rundt deg som kan hjelpe, og gjerningsmannen trenger ikke å være særlig lett å spore. Og uansett er man kanskje død. Anonymkode: ee6c7...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #55 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 19.58): Blir du redd for å bli overfalt om du går alene i skogen? Anonymkode: aa3e1...3e4 Ja, grunnet tidligere overfall og voldtekt! Og den følelsen når andre sier det er så trygt på tur, ingen som vil deg vondt der. Kan de umulig forstå hvor jævlig det er.. Anonymkode: f612a...56a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. juli #56 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei. Men møter jeg han der Baneheia-morderen i skogen hadde jeg nok blitt redd. Anonymkode: e87d0...27a Pedofile er de jeg er minst redd for å møte, siden jeg er voksen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. juli #57 Del Skrevet 22. juli Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #58 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2024 den 13.34): Nei. Men møter jeg han der Baneheia-morderen i skogen hadde jeg nok blitt redd. Anonymkode: e87d0...27a Han er jo ute om 2 år og bor jo på Sørøstlandet en viss sjanse for at du vil møte ham dessverre. Anonymkode: 14b71...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 30. juli #59 Del Skrevet 30. juli Nei. Det har jeg aldri tenkt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #60 Del Skrevet 30. juli Går en del turer, og ja som kvinne, tenker jeg på,og syns det er ubehagelig når jeg treffer på menn. Tenker at de vil overfalle og voldta meg. Sett for mye true crime. Hater f eks når noen går bak meg. Skulle ønske jeg ikke tenkte sånn. Ikke redd for å bli angrepet av dyr da, men bør jeg? 😅 Anonymkode: b8e72...092 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå