Lur Venn Skrevet 14. oktober 2024 #21 Del Skrevet 14. oktober 2024 KnekkeBørre skrev (På 19.7.2024 den 20.28): Her er jo et knippe av disse sukkerbitene jeg siktet til ❤️❤️ Jeg er vel også en sukkerbit😌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. oktober 2024 #22 Del Skrevet 14. oktober 2024 Lur Venn skrev (15 minutter siden): Jeg er vel også en sukkerbit😌 Mens @Frøkenfryden er en mokkabønn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 14. oktober 2024 #23 Del Skrevet 14. oktober 2024 KnekkeBørre skrev (På 19.7.2024 den 19.49): Livet blir litt bedre her inne. Det finnes rom. Både hjerterom og rom for absurditeter. Sosiopraterne leter ikke etter kompliserte svar på enkle spørsmål, eller røde flagg og elendighet. Og så er det jo et rett ut herlig persongalleri av vakre mennesker her inne. ❤️ Boetica skrev (På 19.7.2024 den 20.32): Nettopp, litt fjas forlenger livet Cid skrev (På 20.7.2024 den 3.24): Jeg var mye på andre plasser før men det er så mye krangling og drittslenging overalt så nå holder jeg meg til sosial prat, jeg blir i godt humør av å henge her sammen med brukerne og fjase og tøyse 😃❤️ Frøkenfryden skrev (På 20.7.2024 den 7.20): Jeg er litt andre steder også på Kvinneguiden. Men det er et deilig fristed her da. Jeg tenker at de andre stedene her er steder jeg går for å mene noe, mens her går jeg for å føle samhørighet og kontakt Jeg synes dette er så fine svar på hva sosial prat-delen av forumet betyr for mange. Jeg skriver ikke ofte, men jeg ser samholdet og varmen. Den store verdien av både fjas og relasjoner der. Og det synes jeg er skikkelig, skikkelig fint❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2024 #24 Del Skrevet 14. oktober 2024 Lur Venn skrev (47 minutter siden): Jeg er vel også en sukkerbit😌 Å. Da får jeg bare litt om gangen😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2024 #25 Del Skrevet 14. oktober 2024 Cid skrev (32 minutter siden): Mens @Frøkenfryden er en mokkabønn? Haha🤪 Spiste noen nå.. til Vera😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. oktober 2024 #26 Del Skrevet 14. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Å. Da får jeg bare litt om gangen😌 Ja, du blir så hyper av for mye sukker du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. oktober 2024 #27 Del Skrevet 14. oktober 2024 Turkis Sau skrev (3 timer siden): Jeg synes dette er så fine svar på hva sosial prat-delen av forumet betyr for mange. Jeg skriver ikke ofte, men jeg ser samholdet og varmen. Den store verdien av både fjas og relasjoner der. Og det synes jeg er skikkelig, skikkelig fint❤️ Jepp. Har blitt litt bedre kjent med noen bra folk her💝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober 2024 #28 Del Skrevet 21. oktober 2024 Lur Venn skrev (På 14.10.2024 den 16.07): Jeg er vel også en sukkerbit😌 Ja du er jo bare nusselig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. oktober 2024 #29 Del Skrevet 22. oktober 2024 Irak skrev (11 timer siden): Ja du er jo bare nusselig 😍 Nå nååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gasp Skrevet 22. oktober 2024 #30 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg synes den er litt forvirrende. De som er her virker veldig koselige men det er veldig mange interne vitser og tråder jeg ikke forstår. 🤧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå