Gå til innhold

Vil ikke at han skal ha stripper på utdrikningslaget sitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Din mann var på horehus, og ikke strippeklubb. 

Anonymkode: 4149e...b2b

Og hva er forskjellen mener du (ut over den fysiske delen)? Sexarbeidere hadde ikke vært sexarbeidere om de hadde hatt andre muligheter. Forskjellen på en hore og en stripper er vel bare et sted på en skala - hvor langt man går. Når mannlege av å kle seg naken foran folk og gnikke seg naken opp av dem for at de skal bli kåte er man sexarbeider okke som.

Anonymkode: 7caff...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 18.19):

Blir jo nærmest som utroskap selvom han ikke hadde hatt sex med henne. En venn av han har sagt at i utdrikningslaget til en felles venn av dem hadde han som skulle gifte seg sex med en stripper. 
Så hele opplegget er jo bare drøyt uansett, om han ikke har sex er det jo fortsatt lysten til å ha det. For hva er ellers poenget med stripper? 

Uansett så har jeg tenkt å si det til han hva jeg føler om det. Men hvor vanlig er det å ha det? Hadde dere godtatt at din kjære hadde strippere der? 
Min kjære er halvt amerikansk og har nok litt annen kultur 

Anonymkode: 9976a...69b

Hadde aldri vært greit for meg. Hadde han gjort gjort det hadde jeg leid inn en privat massør til jentejentegjengen og sagt at denne fyren jobber antagelig som prostituert ved siden av yrket (som veldig mange strippere gjør) .Så hadde han fått sitte der i den samme usikkerheten jeg hadde følt på om han hadde leid inn stripper..Dette handler om respekt for hverandre. I mine øyne er det en form for utroskap fordi man betaler er å bli seksuelt opphisset og i tillegg ender det ofte med at stripperne står der kliss nakne. Og pluss en del andre ting sånn skjer og blir i rommet. Vet dette fordi jeg kjenner folk i bransjen. 

Anonymkode: 0f7f6...d40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Din mann var på horehus, og ikke strippeklubb. 

Haha, tror du dette er uvanlig - at strippere er ruset?

Var til og med en mannlig stripper som i et intervju sa at det var mange kvinnelige strippere som sliter psykisk, hadde opplevd overgrep i barndommen osv…

Traff også en narkoman da jeg jobbet på apoteket, som sa hun hadde begynt med stripping fordi hun tenkte det var en enkel måte å finansiere narkotikaen på. Etter en stund klarte hun ikke å strippe uten å ruse seg fordi det var så jævlig. 
Det er bra naivt å tro at stripping er et «yrke» man velger fra øverste hylle, sånn istedenfor medisinstudier liksom. Og at de som «jobber» med dette har et superbra selvbilde. Kan være enkelte få, men tror ikke det gjelder flertallet. 

Anonymkode: 3e772...7cf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjære er halvt amerikansk og har nok litt annen

Har flere amerikanske venner og det der er litt sant men samtidig en veldig fin måte å unnskylde utroskap på. Jeg hadde sagt at da leier jeg inn en fyr som kler seg naken foran meg og venninnen min mens dere kan leke dere med den nakne dama. Han blir her i like mange timer dere har betalt for sexarb..eh stripperen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stripper er bare gøy 😅

Tåler man ikke en stripper, bør man ikke gifte seg. Da stoler man lite på partner.

Anonymkode: 69e9c...73d

Det handler om respekt!

Å være voksen. Er behovet for stripper der er du ikke klar for å gifte deg!

Anonymkode: a2578...ce1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hva har det egentlig å si?

hva er så galt med en dame som kaster klærne?

hun er jo ikke prostituert?

En ballettdanser har ikke mye på seg over viser trusa, er det og feil?

Anonymkode: 9eb29...c40

Du har virkelig ikke kjennskap til miljøet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er jo liksom tradisjonen ved utdrikningslag. Da er det siste gangen han har muligheten til å oppleve noe slikt, etter det er han gift og hvor slike utskeielser tilhører fortiden. Det betyr ingen ting. Det er ingen strippere som tilbyr sex, det er svært sjeldent. Tror du kan ta det med ro. Hvis de gjør det så er det bare så kleint at det nok ikke akkurat frister til gjentakelse. 

Hvorfor er det siste gang han har mulighet til å oppleve noe slikt? å se en naken dame som kler av seg foran deg for penger?  Det er ikke ok å leie stripper om man er gift altså? Hvorfor er det ok når man kun er forlovet og skal gifte seg om få uker? Hvorfor er det greit når man er i forhold men ikke gift?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det jeg syns er kjipt oppi det hele, er om kvinnen selv egentlig ikke ønsket å bli stripper, men måtte ta valget basert på desperasjon etter penger

Det er akkurat det menneskesynet som er trist , å betale for å se en person kle av seg og forbedre seg, fordi om man kjenner miljøet vet man at det florerer av rus, traumer og seksuelt misbruk. Ingen svarer stripper når de ser for seg fremtiden som barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt behov for å se på stripping. Enten kan man se det på nettet eller plukke opp en dame ute. Når det er sagt tenker jeg dette er moro for en del menn. Det handler nok i liten grad om tenning. Jeg kan ikke se for meg at heterofile menn vil være i samme rom som andre menn som har tenning... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært på strippeklubb med mannen, er ikke farlig :) Handler KUN om kvinner som skal loppe folk for penger...

Anonymkode: 55fa3...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er respektløst og ganske spesielt å skulle ha det. Da kan jo du ha en mannlig stripper i ditt, uten at han kan si noe. Jeg syns at noen andre skal gnu seg oppå min mann eller meg halvnaken, uavhengig om det er utdrikningslag eller ikke, er upassende. Jeg vil ikke at min mann skal ha det om han skal ha utdrikningslag, om han i det hele tatt vil det så tror jeg han respekterer meg så mye at han hadde latt vær, fordi mine følelser er mer verdt enn å ha stripper der. Men det er jo også noen ganger at det er kompiser som ikke respekterer disse grensene og bare ordner slike ting uansett. 

Anonymkode: b83ab...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann som skal gifte seg hvor kompisene kommer opp med strippere på utdrikningslag. Hva så? Hvis han faller for det vil han jo høyst sannsynelig være utro senere og. For før eller senere vil det komme fristelser i hans vei og din vei. Så er det da om folk husker da hva de har stått og lovet under vielsen da. Troskap. I dagens samfunn der 50% av ekteskap ryker, utroskap er helt vanlig så skjønner jeg ikke vitsen med at folk gifter seg en gang. Utsette seg for den usikkerheten det er. At den andre part kan faktisk finne på å være utro. 

Hvis en skal gifte seg så må en ha på skylapper og stole 100% på partneren og ikke tvile på det. Om han har strippere på utdriknings lag eller ikke, så må man bare stole på han etter som han ønsker å gifte seg med deg. En voksen mann vet hvor grensene går for hva som er akseptabelt og er de villig til å susle bort ett kommende ekteskap på stripper tull så er de jo ikke verd å gifte seg med i utgangspunktet. 

Anonymkode: e20a1...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er slike ting helt greit. Å fantasere om andre man ikke har en relasjon til er helt innafor i vårt forhold. Det hadde derimot ikke vært ok om han kjente stripperen fra før.

Anonymkode: 14929...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja det er sjukt Harry.

Men altså, virkelig ingen ting å henge seg opp i.

Anonymkode: 9ec23...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nasty. Er det virkelig folk som gjør slikt i utdrikningslag? 

Anonymkode: 602b0...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir jo nærmest som utroskap selvom han ikke hadde hatt sex med henne. En venn av han har sagt at i utdrikningslaget til en felles venn av dem hadde han som skulle gifte seg sex med en stripper. 
Så hele opplegget er jo bare drøyt uansett, om han ikke har sex er det jo fortsatt lysten til å ha det. For hva er ellers poenget med stripper? 

Uansett så har jeg tenkt å si det til han hva jeg føler om det. Men hvor vanlig er det å ha det? Hadde dere godtatt at din kjære hadde strippere der? 
Min kjære er halvt amerikansk og har nok litt annen kultur 

Anonymkode: 9976a...69b

Nei det blir ikke nærmest som utroskap.

Anonymkode: 622ae...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...