AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Del Skrevet 19. juli Blir jo nærmest som utroskap selvom han ikke hadde hatt sex med henne. En venn av han har sagt at i utdrikningslaget til en felles venn av dem hadde han som skulle gifte seg sex med en stripper. Så hele opplegget er jo bare drøyt uansett, om han ikke har sex er det jo fortsatt lysten til å ha det. For hva er ellers poenget med stripper? Uansett så har jeg tenkt å si det til han hva jeg føler om det. Men hvor vanlig er det å ha det? Hadde dere godtatt at din kjære hadde strippere der? Min kjære er halvt amerikansk og har nok litt annen kultur Anonymkode: 9976a...69b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Del Skrevet 19. juli Det er så harry at hadde min forlovede utrykket ønske om det kunne jeg aldri respektert han igjen. Anonymkode: cf522...49a 11 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 19. juli #3 Del Skrevet 19. juli Er det virkelig en greie i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Del Skrevet 19. juli Det er jo kun ekstremt harry folk som i det hele tatt vurderer noe sånt. Anonymkode: c26a5...e85 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 19. juli #5 Del Skrevet 19. juli Stoler på samboeren min så hadde ikke brydd meg om han hadde hatt stripper i utdrikningslaget sitt. Stripper = se men ikke røre og han hadde aldri giddet bryet med forlovelse og alt det fører med seg for å ha en runde med en random stripper, så godt kjenner jeg han 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 19. juli #6 Del Skrevet 19. juli Se, ikke røre er ok for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Del Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er så harry at hadde min forlovede utrykket ønske om det kunne jeg aldri respektert han igjen. Anonymkode: cf522...49a Det e steike sikkert ! 💪 Anonymkode: 54bb4...d54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Del Skrevet 21. juli Min forlovede ga beskjed om ingen strippere til sin forlover, jeg gjorde det samme til min. Strippere i utdrikningslag er bare kleint og ubehagelig for de fleste - vi er siste paret som etablerer oss og på begge sider er det trofaste familiefedre og familiemødre som ikke hadde hatt noen glede av slikt, og det hadde ikke vi hatt heller. Min forlovede fikk beskjed fra forlover at han ikke hadde fått stripper om han så hadde ønska seg det engang 😂 Anonymkode: a696b...773 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Del Skrevet 21. juli Tove-Laila sitter hjemme og er bekymret når Kenneth-Andrè er på utdrikkingslag med stripper. Forståelig nok. 🤠 Anonymkode: a6842...011 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Del Skrevet 21. juli Stripper er bare gøy 😅 Tåler man ikke en stripper, bør man ikke gifte seg. Da stoler man lite på partner. Anonymkode: 69e9c...73d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Del Skrevet 22. juli Er enig i at det kan bli litt teit med stripper i utdrikkingslaget, men samtidig så bør man kunne stole på fremtidig partner. Om madammen hadde fått servert stripper (mannlig) i sitt lag så hadde dette vært helt i orden så lange det kun var stripping han gjorde. Så skal du vite TS at det er ikke stripper som gjør det skummelt, det er kulturen som er hvor det alltid skal dras litt lenger, gjøres litt mer enn sist. Har mange eksempler hvor både mannlige og kvinnelige har hatt sex med både random folk og hatt seg med flere den kvelden de skulle drikkes ut. Det er tillitt som avgjør om ting blir bra! Anonymkode: 9c8f3...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Del Skrevet 22. juli Er ikke stripper i utdrikningslag veldig 1993? Hadde inntrykk av at folk i dag har litt mer sofistikerte utdrikningslag? I hvertfall de som har økonomi til det. Men i Danmark der min mann kommer fra er det vanlig med strippere i både bursdagsfeiringer, skoleavslutninger og utdrikningslag. Utrolig harry og tacky. Men de har jo i vårt naboland høyere fokus på sex og alkohol, samt at det er flere der som livnærer seg som sexarbeidere enn her i Norge. Anonymkode: 3e772...7cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Del Skrevet 22. juli Hva har det egentlig å si? hva er så galt med en dame som kaster klærne? hun er jo ikke prostituert? En ballettdanser har ikke mye på seg over viser trusa, er det og feil? Anonymkode: 9eb29...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Del Skrevet 22. juli Det er jo liksom tradisjonen ved utdrikningslag. Da er det siste gangen han har muligheten til å oppleve noe slikt, etter det er han gift og hvor slike utskeielser tilhører fortiden. Det betyr ingen ting. Det er ingen strippere som tilbyr sex, det er svært sjeldent. Tror du kan ta det med ro. Hvis de gjør det så er det bare så kleint at det nok ikke akkurat frister til gjentakelse. Anonymkode: 4149e...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Del Skrevet 22. juli Margeritt skrev (På 19.7.2024 den 18.30): Er det virkelig en greie i Norge? Jeg kjenner ei som er det, hun er ei helt vanlig norsk jente. Anonymkode: 9eb29...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Del Skrevet 22. juli Hadde faktisk ikke brydd meg at det var en stripper i set seg selv. En stripper er ikke en prostituert. Om man ikke stoler på mannen sammen med en stripper engang, så blir samlivet høyst sannsynlig preget av sjalusi etterhvert. Mannen vil jo sannsynligvis komme oppi andre situasjoner der det vil være enklere for han å ta valget om å ligge med ei annen dame, om det virkelig er det han ønsker. Det jeg syns er kjipt oppi det hele, er om kvinnen selv egentlig ikke ønsket å bli stripper, men måtte ta valget basert på desperasjon etter penger. Anonymkode: a01ab...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Del Skrevet 22. juli Min mann var i et utdrikningslag her i vår, i utlandet, og der var det en stripper. Han syns bare det var ubehagelig, han fikk inntrykk av at hun var ruset, noe han skjønte at hun ville for å kunne gjennomføre noe slikt, og alt han tenkte på var om hun var der frivillig. Han syns sånt bare er kleint og helt feil, det er et menneskesyn han ikke liker og føler bare at de selger kroppen sin. Han syns det er trist og neandertaler-oppførsel å se menn sikle på den stakkars kvinnen. Anonymkode: c1c41...ba9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann var i et utdrikningslag her i vår, i utlandet, og der var det en stripper. Han syns bare det var ubehagelig, han fikk inntrykk av at hun var ruset, noe han skjønte at hun ville for å kunne gjennomføre noe slikt, og alt han tenkte på var om hun var der frivillig. Han syns sånt bare er kleint og helt feil, det er et menneskesyn han ikke liker og føler bare at de selger kroppen sin. Han syns det er trist og neandertaler-oppførsel å se menn sikle på den stakkars kvinnen. Din mann var på horehus, og ikke strippeklubb. Anonymkode: 4149e...b2b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke stripper i utdrikningslag veldig 1993? Hadde inntrykk av at folk i dag har litt mer sofistikerte utdrikningslag? I hvertfall de som har økonomi til det. Men i Danmark der min mann kommer fra er det vanlig med strippere i både bursdagsfeiringer, skoleavslutninger og utdrikningslag. Utrolig harry og tacky. Men de har jo i vårt naboland høyere fokus på sex og alkohol, samt at det er flere der som livnærer seg som sexarbeidere enn her i Norge. Anonymkode: 3e772...7cf Hvor i Danmark er han fra? Det er ikke vanlig der jeg er fra i Danmark hvertfall. På skoleavslutninger faktisk? 🤣🤣🤣 Her gikk du fem på tenker jeg. Anonymkode: 7caff...d1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Din mann var på horehus, og ikke strippeklubb. Anonymkode: 4149e...b2b Å? Merkelig hva du vet. Jeg skjønner jo at du kun er ute etter å provosere og gjøre meg usikker, men jeg er både trygg på mannen og jeg stoler på han. Men nei, det var en stripper som kom på den innleide partybussen. Anonymkode: c1c41...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå