Gå til innhold

Gruer meg hver gang han sender bilde eller video på snap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med venner/bekjente så klikker jeg meg bare gjennom. 

Med en jeg datet så hadde det vært litt turnoff faktisk... Hadde nok sagt det til han, at det blir litt mye. Det har jeg jo gjort før, med folk som sender for mye meldinger.

Om du ikke kan si fra om noe så banalt, så er det jo ikke noen du kan være sammen med. 

Anonymkode: 8b820...58d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

har noen sånne jeg og. Har lagt de inn på demping på varsel så jeg ikke hører det plinger hele tiden. Så klikker igjennom når det passer meg ha ha ha. Søstra mi er en sånn en. 

Anonymkode: 290d9...31a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 17.19):

Jeg liker denne fyren og er nysgjerrig på han. Men vi er veldig forskjellige når det kommer til å sende bilder. Når jeg tenker meg om har jeg vel kun sendt han 2 bilder gjennom hele relasjonen, som har vart rundt en mnd. Han sender meg flere titalls bilder og videoer hver dag. Spesielt når han er på gåtur. Nå har det blitt sånn at jeg ikke orker åpne snapper fra han på et gitt tidspunkt av døgnet, for jeg vet det er de samme bildene hver bidige dag. Han ute å går, bilde av himmelen for å vise været, video av gående ben. Dette er et rituale som tydeligvis er viktig for han, mens jeg kan ikke fordra det. 

Han kan være litt skjør. Så hvordan si fra på en skånsom måte at jeg ikke orker alle disse bildene og videoene? 

Anonymkode: ddb28...a83

Dere er bare veldig ulike. Jeg blir koko av sånne folk som tror at det er intressant å se hvert eneste sekund av deres kjedelige hverdag. Som du skriver, sko, steg, himmel. Det er bare altfor mye. Noen deler alt. Det er bare intressant om man er helt hodestups forelsket. I starten av en relasjon er det ikke intressant og fatter dem ikke det, så er det noe som er feil. 

Anonymkode: 6c5b0...073

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 17.19):

Jeg liker denne fyren og er nysgjerrig på han. Men vi er veldig forskjellige når det kommer til å sende bilder. Når jeg tenker meg om har jeg vel kun sendt han 2 bilder gjennom hele relasjonen, som har vart rundt en mnd. Han sender meg flere titalls bilder og videoer hver dag. Spesielt når han er på gåtur. Nå har det blitt sånn at jeg ikke orker åpne snapper fra han på et gitt tidspunkt av døgnet, for jeg vet det er de samme bildene hver bidige dag. Han ute å går, bilde av himmelen for å vise været, video av gående ben. Dette er et rituale som tydeligvis er viktig for han, mens jeg kan ikke fordra det. 

Han kan være litt skjør. Så hvordan si fra på en skånsom måte at jeg ikke orker alle disse bildene og videoene? 

Anonymkode: ddb28...a83

Var ei som gjorde slik en gang, men der var det nattasnap , til stort sett samme tid hver kveld . Tror de som gjør dette sender det til flere samtidig . Har ikke giddet å åpne snap fra henne på 2 mnd for jeg vet hva som står , og trenger ikke å lure på hvem som sender snap 10-11 om kvelden eller hva det er som sendes. registrerer det nesten ikke lenger😅

Anonymkode: b2c88...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som bruker over-Snapper livet sitt er stort sett idioter.

Next.

Anonymkode: 78405...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...