AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg liker denne fyren og er nysgjerrig på han. Men vi er veldig forskjellige når det kommer til å sende bilder. Når jeg tenker meg om har jeg vel kun sendt han 2 bilder gjennom hele relasjonen, som har vart rundt en mnd. Han sender meg flere titalls bilder og videoer hver dag. Spesielt når han er på gåtur. Nå har det blitt sånn at jeg ikke orker åpne snapper fra han på et gitt tidspunkt av døgnet, for jeg vet det er de samme bildene hver bidige dag. Han ute å går, bilde av himmelen for å vise været, video av gående ben. Dette er et rituale som tydeligvis er viktig for han, mens jeg kan ikke fordra det. Han kan være litt skjør. Så hvordan si fra på en skånsom måte at jeg ikke orker alle disse bildene og videoene? Anonymkode: ddb28...a83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 Er ikke det at han er så skjør en advarsel i seg selv? Hvis du er ute etter noe mer enn kortvarig moro, så vil det bli fryktelig slitsomt i lengden å gå på eggeskall rundt han hele tiden. Anonymkode: bd20c...a03 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker denne fyren og er nysgjerrig på han. Men vi er veldig forskjellige når det kommer til å sende bilder. Når jeg tenker meg om har jeg vel kun sendt han 2 bilder gjennom hele relasjonen, som har vart rundt en mnd. Han sender meg flere titalls bilder og videoer hver dag. Spesielt når han er på gåtur. Nå har det blitt sånn at jeg ikke orker åpne snapper fra han på et gitt tidspunkt av døgnet, for jeg vet det er de samme bildene hver bidige dag. Han ute å går, bilde av himmelen for å vise været, video av gående ben. Dette er et rituale som tydeligvis er viktig for han, mens jeg kan ikke fordra det. Han kan være litt skjør. Så hvordan si fra på en skånsom måte at jeg ikke orker alle disse bildene og videoene? Anonymkode: ddb28...a83 Er jo bare å si ifra det....Hva er det verste som kan skje liksom? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi2 Skrevet 19. juli 2024 #4 Del Skrevet 19. juli 2024 Du virker kanskje litt skjør du også, som ikke bare kan trykke deg kjapt igjennom bildene og gå videre med dagen din. Han bryr seg tydeligvis ikke om du svarer eller ei, han liker å sende uansett, så du trenger ikke å overtenke (feks at du bør svare eller sende bilder i retur). Mulig han blir lei av manglende respons etterhvert og roer ned. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 19. juli 2024 #5 Del Skrevet 19. juli 2024 1 minutt siden, Maggi2 said: Du virker kanskje litt skjør du også, som ikke bare kan trykke deg kjapt igjennom bildene og gå videre med dagen din. Han bryr seg tydeligvis ikke om du svarer eller ei, han liker å sende uansett, så du trenger ikke å overtenke (feks at du bør svare eller sende bilder i retur). Mulig han blir lei av manglende respons etterhvert og roer ned. Dette er det rette svaret! 3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Del Skrevet 19. juli 2024 Har en venninne som er slik. Trykker meg bare gjennom uten å se for å fjerne varselet på appen. Koster meg cirka en halv kalori (rundet opp) Anonymkode: 93918...944 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg har ei på snap som holder på sånn. Det er video av at hun kjører bil, av middagen hennes, totalt uinteressante ting. Men jeg klarer sveipe fort gjennom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 19. juli 2024 #8 Del Skrevet 19. juli 2024 Tenker at du egentlig ikke er interessert i han hvis det føles på denne måten. Og hvis du ikke greier ta opp med han hvordan du har det eller liker det ser jeg ikke for meg at det kan bli et bra forhold. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 19. juli 2024 #9 Del Skrevet 19. juli 2024 Har noen sånne sjøl på Snap og det er superirriterende. Men dette er kompiser/venninner så jeg bare klikker meg igjennom. Om en potensiell partner hadde holdt på sånn, hadde jeg blitt ekstremt skeptisk. Sånne folk mangler noe i topplokket… 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli 2024 #10 Del Skrevet 19. juli 2024 Fjompenisse skrev (49 minutter siden): Har noen sånne sjøl på Snap og det er superirriterende. Men dette er kompiser/venninner så jeg bare klikker meg igjennom. Om en potensiell partner hadde holdt på sånn, hadde jeg blitt ekstremt skeptisk. Sånne folk mangler noe i topplokket… Å? Gjør dem det? Kan hende det bare er mottaker som ikke forstår budskapet, eller vil ikke forstå... Shit happens 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 19. juli 2024 #11 Del Skrevet 19. juli 2024 1 hour ago, Irak said: Å? Gjør dem det? Kan hende det bare er mottaker som ikke forstår budskapet, eller vil ikke forstå... Shit happens 😂 Du har rett, jeg forstår ikke budskapet bak endeløse intetsigende snapper eller selfier med filter sånn at dem ligner på en katt… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli 2024 #12 Del Skrevet 19. juli 2024 Fjompenisse skrev (1 minutt siden): Du har rett, jeg forstår ikke budskapet bak endeløse intetsigende snapper eller selfier med filter sånn at dem ligner på en katt… Det kommer jo selvfølgelig an på hva det dreier seg om... Men da fant du ut av at det ikke er noe for deg. Hurra for det 🥳🥳🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juli 2024 #13 Del Skrevet 19. juli 2024 Hvis han allerede i em tidlig datingfase framstår som så skjør at det å si at du ikke ønsker så mange snaper er problematisk, hvordan ser du for deg at det blir den dagen det oppstå et faktisk problem dere må snakke om? Skal du gå på eggeskall rundt ham i all evighet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. juli 2024 #14 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg liker denne fyren og er nysgjerrig på han. Men vi er veldig forskjellige når det kommer til å sende bilder. Når jeg tenker meg om har jeg vel kun sendt han 2 bilder gjennom hele relasjonen, som har vart rundt en mnd. Han sender meg flere titalls bilder og videoer hver dag. Spesielt når han er på gåtur. Nå har det blitt sånn at jeg ikke orker åpne snapper fra han på et gitt tidspunkt av døgnet, for jeg vet det er de samme bildene hver bidige dag. Han ute å går, bilde av himmelen for å vise været, video av gående ben. Dette er et rituale som tydeligvis er viktig for han, mens jeg kan ikke fordra det. Han kan være litt skjør. Så hvordan si fra på en skånsom måte at jeg ikke orker alle disse bildene og videoene? Anonymkode: ddb28...a83 Skjør? Hva med å innse at dette er et rødt flagg, og gå videre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #15 Del Skrevet 19. juli 2024 Den gamle "forelsket i forelskelsen".. Du liker ikke han og er nysgjerrig på han. Du liker at han gir deg oppmerksomhet og er interessert i deg. Det faktum at du reagerer slik viser at du overhode ikke er interessert i han på den riktige måten. La han få finne noen andre som matcher han bedre. Anonymkode: d8ce0...fb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #16 Del Skrevet 20. juli 2024 7 hours ago, jabx said: Skjør? Hva med å innse at dette er et rødt flagg, og gå videre? Hvordan tenker du at det er et rødt flagg? Anonymkode: 08bf5...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #17 Del Skrevet 20. juli 2024 jabx skrev (7 timer siden): Skjør? Hva med å innse at dette er et rødt flagg, og gå videre? Det er vel ikke et rødt flagg, men mer et signal om at de kanskje ikke passer sammen. Anonymkode: 41eef...7ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #18 Del Skrevet 20. juli 2024 Det kan selvsagt være kjedelig til tider å bla seg gjennom slike snapper. Men ikke sånn at man gruer seg, vil ikke si det er vanlig. Tenker at han ikke er den eneste som er skjør av dere to. Og at dere nok ikke er de riktige for hverandre når det er sånn du føler det av noen korte snutt fra hverdagen hans. Anonymkode: c603e...3ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #19 Del Skrevet 20. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Det kan selvsagt være kjedelig til tider å bla seg gjennom slike snapper. Men ikke sånn at man gruer seg, vil ikke si det er vanlig. Tenker at han ikke er den eneste som er skjør av dere to. Og at dere nok ikke er de riktige for hverandre når det er sånn du føler det av noen korte snutt fra hverdagen hans. Anonymkode: c603e...3ee Men titalls snap av seg selv daglig er jo over grensen, hadde begynt å grue meg jeg og 🙈 Ikke om det var en kjæreste, men hadde det skjedd i datingfasen hadde jeg vært redd for å bli kvelt med den fyren. Han mangler litt antenner. Anonymkode: 06d67...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #20 Del Skrevet 20. juli 2024 Naturbilder er så kjedelig! Jeg gleder meg til en venninne begynner på jobb igjen for å slippe så mye kjedelig på snap 😄 Anonymkode: 70b4e...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå