AnonymBruker Skrevet 20. juli #21 Del Skrevet 20. juli Fioljenta skrev (4 timer siden): Oooo…. jeg har mange favoritter! 1. Han ivrige som nesten ikke klarte å vente til vi var alene 2. Han unge, uerfarne som var utrolig skjønn, men egentlig ikke visste hva han drev med 3. Han dominante som visste hva han ville ha og samtidig tente meg på måter jeg ikke ante hva som var mulig 4. Han lekne som jeg prøvde ballonger sammen med 5. Han som viste seg å være en fantastisk historieforteller og hadde lyst til å prøve erotisk hypnose på meg PS: Listen er ikke i prioritert rekkefølge - bare de første fem jeg kom på. Jeg har mange flere favoritter. PPS: Alle er samme mann, så det kan tenkes at jeg blir diskvalifisert her… 🤪 ballonger? Anonymkode: 01f16...f13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #22 Del Skrevet 21. juli Harriet, Nina og Jean Anonymkode: 488c6...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 21. juli #23 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 23.06): ballonger? Anonymkode: 01f16...f13 Jeg vi kjøpte en diger ballong (ca. 1m i diameter), blåste den opp og så prøvde vi forskjellige stillinger. Det meste endte i latter, men likte veldig godt da jeg la meg over den slik at han kunne ta meg bakfra. 🎈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 21. juli #24 Del Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 17.18): Så mannen din er favoritten strengt tatt fordi du egentlig ikke har prøvd så mange ikke fordi han er bra. Anonymkode: 71fc3...e35 Trenger man virkelig å prøve mange for å skjønne at det man har er skikkelig bra? 🤔 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #25 Del Skrevet 22. juli 1. Han jeg er med nå. Han er både mild og streng, har passe penis og liker å både fiste og ha analsex. Mye leketøy og gøy. 2. Tindermatch der vi jevnlig hadde uforpliktende sex. Mye belter og bdsm. 3. Jeg var 16, han var 25. diger penis og vi hadde samme musikksmak. Good times! 4. flamme fra studenttiden. Var kåt på han i 2 år og når vi endelig hadde sex var det bare sykt gøy. Ble med den ene gangen dessverre. 5. ONS fra byen. Han var brannmann, bra trent og god i senga. Bytta på å ha sex, kose, prate om livet og sove hele natta/morgenen etter. Fikk en tshirt av han så jeg slapp å gå med Glittertopp hjem. Har den ennå. Elsker den hehe Anonymkode: 9380c...ff8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 23. juli #26 Del Skrevet 23. juli 1. Hun som jeg debuterte med og hadde sex med første gang. Første gang for henne også 🥰 2. hun som lot meg slikke henne til orgasme for første gang. 3. Hun som jeg hadde sex med første gang uten prevensjon av noe slag. 4. Hun som ønsket sex mens hun var gravid 5. Hun som fortsatt vil ha sex selv om vi nærmer oss 60. og for de som lurer 1-5 er kona, verdens beste både i dagliglivet og i senga 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Del Skrevet 23. juli Han som var nr 2 som jeg lå med. Med han første var jeg litt stiv og nervøs, han var også det. Han andre hadde mer erfaring, da slapp jeg meg også helt løs og vi eksperimenterte masse. Jeg var med han et par dager hvor vi bare pulte 24/7. Så han aldri igjen etterpå, som jeg husker. Min siste eks, det var så sinnsykt mye PASSION! Sånn rive av hverandre klærne med en gang han kom inn døra, pult opp etter veggen, på gulv og kjøkken og alt. Utrolig god til å slikke, god til alt egentlig. En annen eks i min S/M-fase, han var dominant og jeg sub og begge var generelt eksperimentelle når det gjaldt det aller meste, alt skulle prøves liksom. Halve forholdet vårt handlet om sex. Eller nesten hele, innser jeg nå i etterkant 😂 Vi reiste jo på ferier etter hvor det var bra sexklubber og sexsjapper. Jeg har egentlig vært velsignet med veldig mye bra sex i livet, men tror ikke jeg skal ramse opp alle Anonymkode: 6d17d...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #28 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 22.7.2024 den 12.29): 1. Han jeg er med nå. Han er både mild og streng, har passe penis og liker å både fiste og ha analsex. Mye leketøy og gøy. 2. Tindermatch der vi jevnlig hadde uforpliktende sex. Mye belter og bdsm. 3. Jeg var 16, han var 25. diger penis og vi hadde samme musikksmak. Good times! 4. flamme fra studenttiden. Var kåt på han i 2 år og når vi endelig hadde sex var det bare sykt gøy. Ble med den ene gangen dessverre. 5. ONS fra byen. Han var brannmann, bra trent og god i senga. Bytta på å ha sex, kose, prate om livet og sove hele natta/morgenen etter. Fikk en tshirt av han så jeg slapp å gå med Glittertopp hjem. Har den ennå. Elsker den hehe Anonymkode: 9380c...ff8 prakisk med samme musikksmak, haha Anonymkode: 01f16...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #29 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): prakisk med samme musikksmak, haha Anonymkode: 01f16...f13 Hahaha 😂 ja altså, vi hørte på musikk, drakk øl og hadde sex. Litt kontekst er fint 😂 ble litt ivrig Anonymkode: 9380c...ff8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Del Skrevet 5 timer siden mange bra svar her Anonymkode: 01f16...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #31 Del Skrevet 2 timer siden Forrige ex. Flørten før han. Exen før der igjen. Anonymkode: e6c9d...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #32 Del Skrevet 2 timer siden Ingen. Enda til gode å møte noen som kan tilfredsstille meg. Anonymkode: 6e8e5...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #33 Del Skrevet 2 timer siden 1) mannen min 2) tidligere fwb, godt utstyrt, kunne sine saker 3) enda tidligere fwb, rågod sex, fikk prøvd og eksperimentert mye og lært hva som passer meg best 4) one night stand fra mange år tilbake, burde vel vært nr 2, utenom nåværende mann så var det beste sex noensinne. Klaffet helt med en gang på absolutt alt av lyster. Trist han bodde på andre kanten av landet, derfor ble det med ons 5) hmmmm....resten er nok ikke sååå nevneverdig at noen står ut Anonymkode: 39463...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden Hmm Har bare tre på denne lista. Anonymkode: d9a91...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden 1. Nåværende mann. En kombinasjon av at vi matcher på så mye, har mye sex og er mer åpne på ønsker og behov enn man har vært før. 2. Ex’en før siste ex, snart 20 år siden. Meget høy sexlyst og utholden 😁 3. En jeg datet noen måneder for ca 3 år siden, kjekk, leken og morsom fyr. 4. Prøvde meg på en yngre FWB for 4 år siden etter mange år i forhold og så brudd. Møttes i ca ett år. Han var fantastisk, kiler i magen av å tenke på han 😉 5. Eneste gang i livet jeg har endt opp med en fremmed. Ble med hjem fra byen, også ble det veldig digg sex av det... drøyt 20 år siden. Møttes noe ganger etter det, men ble ikke aktuelt med mer pga bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #36 Del Skrevet 1 time siden Tar denne som anonym. Ex-dama. Fantaserer fremdeles om hun når jeg har sex med kona. Jeg kan helt ærlig ikke noe for det. Anonymkode: 5ea06...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #37 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tar denne som anonym. Ex-dama. Fantaserer fremdeles om hun når jeg har sex med kona. Jeg kan helt ærlig ikke noe for det. Anonymkode: 5ea06...2d4 Du kan slå opp og du burde også. Anonymkode: 057b4...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå