AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #41 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg har folk jeg misliker, men jeg omgås de ikke! Anonymkode: 6de54...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #42 Del Skrevet 19. juli 2024 Hvis jeg tenker tilbake fra barndom til nå. 1. En (før jente) nå dame på min egen alder - ufin, dramaqueen, lager trøbbel og er kvalm. Kjente i ungdomstida og har holdt meg unna siden. 2. En jeg vokste opp med - ustabil. Opp og ned i oppførsel, varm og kald med venner. Ble bedre med alderen, så misliker henne ikke på samme vis som voksen. 3. En mamma i klassen til datteren min. Aldri likt henne, og hun tåler ikke trynet mitt heller. Det lever jeg godt med. Hun er frekk som F. Holder meg helst unna sånne folk. 4. Er et par menn jeg ikke liker så godt fordi jeg vet de er utro jævler og behandler damene sine som dritt. Har en ekkel magefølelse rundt dem, og syns de er falskt hyggelige. Men det påvirker ikke meg personlig! 5. Kunne klart meg uten eksen min også, fordi han alltid lager kvalm. 6. Farfaren min og samboeren hans. Folk som behandler alle som dritt. Skal sies at jeg ikke tenker på at jeg misliker disse folkene hele tiden, men holder meg helst unna dem. Er ikke noe interesse fra min side for å like dem bedre heller, det plager meg lite og er like greit å la sånne folk leve livet sitt i fred. Hadde mislikt om jeg måtte forholde meg til noen av disse i jobbsammenheng, det ville plaga meg 😂 Anonymkode: 4faf0...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #43 Del Skrevet 20. juli 2024 En kollega som helt bevisst fryser ut en annen kollega. Ellers har jeg ingen i livet mitt jeg direkte misliker nå, selv om jeg har flere i fortiden. Anonymkode: 403e3...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå