AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #21 Del Skrevet 19. juli 2024 42 minutter siden, AnonymBruker said: En inkompetent, glemsk og asosial kollega. Anonymkode: 701c3...6d5 Bare fordi de er inkompetent glemsk og asosial? Anonymkode: dc5c2...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #22 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ei venninne som har gått fra å være den mest støttende, fineste og morsomme personen jeg vet om,til å i løpet av et par år endre personlighet til å bli bedreviter, se seg selv som smartere enn andre og bare snakke om seg selv og alt hun vet og kan. Hun drømmer om en vennegjengen der alle er akademikere og vil gjerne snakke om høytsvevende tema. Hun har rett og slett blitt særs lite folkelig. Kanskje har hun alltid vært sånn latent uten at jeg helt har merket det. Jeg vet ikke, men jeg savner henne veldig Anonymkode: 4304b...bf8 Hvis du savner henne, hvorfor snakker du ikke med henne om dette? Anonymkode: f9ac5...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #23 Del Skrevet 19. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Har ingen personer i livet mitt som jeg misliker. Omgås ikke folk jeg misliker. Dette! Anonymkode: f9ac5...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #24 Del Skrevet 19. juli 2024 2 kanskje Anonymkode: 6125b...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #25 Del Skrevet 19. juli 2024 Bare 1 person. Mellomleder på tidligere arbeidssted. Uten tvil psykopat. Hele stokken som jobbet tett med vedkommende har sluttet. Anonymkode: f2dad...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 19. juli 2024 #26 Del Skrevet 19. juli 2024 Tja, misliker egentlig ingen, men alle har jo nokre dårlige egenskaper, eg også, men så veit eg jo at dette kjem av ein grunn; oppdragelse, gener, miljø, etc. Så syns vel meir synd på dei verste, og dei som må være rundt desse så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 19. juli 2024 #27 Del Skrevet 19. juli 2024 Alle. Jeg hater folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 19. juli 2024 #28 Del Skrevet 19. juli 2024 3 minutter siden, BobbySocks said: Alle. Jeg hater folk. Høyrest slitsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #29 Del Skrevet 19. juli 2024 Flere, men når eg tenker meg kjapt om kommer eg på 4stk. Kun en av dem er fortsatt i livet mitt da. Eg misliker en tidligere kompis. Som da brøt seg inn og stjal store verdier fra meg mens eg var bortreist. (Verdier for oppimot 500k) Eg misliker en annen tidligere kompis som eg altfor sent så at kun drev på med kun løgn og manipulasjon. Han prøvde seg på å ødelegge og komme seg imellom meg og min daværende kjæreste. Min far som da er alkoholiker, men kan enda til tider omgås han. Eg direkte hater en av dem gamle sjefene mine. Dette grunnet en varslersak. Eit feigt krapyl med manglende moralsk ryggrad. Kun løgn og manipulasjon der og. Blir fortsatt fysisk uvel av å tenke på saken og han. Anonymkode: c0ebe...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #30 Del Skrevet 19. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: En inkompetent, glemsk og asosial kollega. Anonymkode: 701c3...6d5 Jeg kunne tenkt at noen sa noe slikt om meg. Jeg er nok langt i fra inkompent, men jeg syns ikke alt er lett og hender jeg surrer. Det folk ikke vet om meg er at jeg har en tøff bakgrunn, blitt mobbet og utestengt i en stor og viktig del av livet, ikke hatt en vanlig familie eller noen støttepersoner. Fått PTSD av ulike grunner på gunn av utrygghet mellom alder 13 og 23. Jeg har vært sterk hele livet. Jeg har brent ut to ganger. Har kronisk øresus. Trenger kirurgi. Slitt med søvnløshet som sannsynligvis skadet min hjerne. Kanskje har ads og add. Har vært gjennom to vanskelig forhold. Skilt. Nesten ruinert økonomisk til tross for slit hele livet. Har generell angst. Smerter i muskler og ledd. Av og til depresjon. Men jeg er som en kakerlakk, seig som faen ( eller liker å tro det). I ni og ne blir jeg usikker, jeg er glemsk og sikkert noen som mener jeg er inkompetent, jeg går hjem etter jobb til et tomt tilværelse uten venner, og ingen å støtte meg til selv etter en vanskelig dag og venner kommer jeg aldri til å ha. Jeg har minimalt til felles med gjennomsnittsnordmannen. Elsker mitt fagfelt da, og er ikke fryktelig dårlig i det, men er ikke god på mange ting og helt ærlig og nøktern om det. Bare sier, vet du mye om denne asosiale personen egt? Anonymkode: dc5c2...231 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #31 Del Skrevet 19. juli 2024 Ingen egentlig. Anonymkode: b0201...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #32 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kunne tenkt at noen sa noe slikt om meg. Jeg er nok langt i fra inkompent, men jeg syns ikke alt er lett og hender jeg surrer. Det folk ikke vet om meg er at jeg har en tøff bakgrunn, blitt mobbet og utestengt i en stor og viktig del av livet, ikke hatt en vanlig familie eller noen støttepersoner. Fått PTSD av ulike grunner på gunn av utrygghet mellom alder 13 og 23. Jeg har vært sterk hele livet. Jeg har brent ut to ganger. Har kronisk øresus. Trenger kirurgi. Slitt med søvnløshet som sannsynligvis skadet min hjerne. Kanskje har ads og add. Har vært gjennom to vanskelig forhold. Skilt. Nesten ruinert økonomisk til tross for slit hele livet. Har generell angst. Smerter i muskler og ledd. Av og til depresjon. Men jeg er som en kakerlakk, seig som faen ( eller liker å tro det). I ni og ne blir jeg usikker, jeg er glemsk og sikkert noen som mener jeg er inkompetent, jeg går hjem etter jobb til et tomt tilværelse uten venner, og ingen å støtte meg til selv etter en vanskelig dag og venner kommer jeg aldri til å ha. Jeg har minimalt til felles med gjennomsnittsnordmannen. Elsker mitt fagfelt da, og er ikke fryktelig dårlig i det, men er ikke god på mange ting og helt ærlig og nøktern om det. Bare sier, vet du mye om denne asosiale personen egt? Anonymkode: dc5c2...231 Lei for at du har opplevd mye. Du høres ikke ut som min kollega i det hele tatt. Hun kan ikke sammenlignes med deg. Anonymkode: 701c3...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #33 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du savner henne, hvorfor snakker du ikke med henne om dette? Anonymkode: f9ac5...5c3 Fordi hun er mottagelig for innspill og det hun oppfatter som kritikk. Det er flere i vennegjengen som har forsøkt. Hun har skylapper på selvinnsikt Anonymkode: 4304b...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #34 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi hun er mottagelig for innspill og det hun oppfatter som kritikk. Det er flere i vennegjengen som har forsøkt. Hun har skylapper på selvinnsikt Anonymkode: 4304b...bf8 Ikke mottagelig, mente jeg Anonymkode: 4304b...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #35 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om jeg misliker deg er du ikke en del av mitt liv. Men har noen jeg misliker fordi jeg ikke liker sånn som de behandler meg og andre mennesker, som jeg er nødt å omgåes. Anonymkode: 96c40...99d Samme her. Noen må man forholde seg til, selv om de ikke er så ålreite. Andre jeg ikke har sansen for og som jeg ikke må h kontakt med, har jeg faset ut. Anonymkode: 76ebf...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #36 Del Skrevet 19. juli 2024 Har noen på jobben jeg aldri hadde møtt privat for å si det mildt. 🤣 heldigvis er det kun sommerjobb. Har et par jenter i klassen min (universitetet) som jeg ikke liker noe særlig, men trenger ikke annet enn å si hei et par ganger i semesteret. Anonymkode: fe6e2...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #37 Del Skrevet 19. juli 2024 Ingen jeg kommer på som jeg direkte misliker. Har en kollega jeg faktisk misliker, og har minst mulig med henne å gjøre. Hun er kjip og ekkel. Har prøvd å skape en god tone, men det nytter ikke. Ellers har jeg flere jeg virkelig misliker sterkt, men dette er personer jeg ikke har i livet mitt, men folk jeg har måttet forholde meg til. som f eks en ansatt i skolen til barnet mitt. Når voksne folk ikke tar ansvar for feil de gjør, og setter seg selv i offerrolle og vil ta hevn så er tilliten ødelagt for alltid. barnet er ferdig på denne skolen og jeg vil aldri ha noe med vedkommende å gjøre igjen, men har følt mye på sinne og avmakt. Tror vi fleste vil møte på folk som dette, som ikke er direkte en del av livet vårt Anonymkode: 6599b...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 19. juli 2024 #38 Del Skrevet 19. juli 2024 (endret) Ett par stykker i slekten. De er arrogante og manipulerende, snakker dårlig om og bak ryggen til alle, garantert også om meg og mine... Men så er jeg glad i dem likevel da. Utenom familie er det mye enklere å ta avstand både fysisk og emosjonelt, så da ender jeg ikke opp med å tenke så hardt over dem at jeg kan legge noen på lista for folk jeg missliker. Er heller likegyldig til en god del. Liker likevel de fleste altså 😊 Endret 19. juli 2024 av Nonstop1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #39 Del Skrevet 19. juli 2024 Har 2 mennesker i livet mitt jeg ikke liker. Mannen til min søster, men prøver jo å unngå han, ved å møte min søster, uten han. Så faren til barna mine, har ekstremt lite kontakt med han, da barna nå er voksne. Anonymkode: 4595b...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 19. juli 2024 #40 Del Skrevet 19. juli 2024 Kun meg selv og jeg hater meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå