Gå til innhold

Møter bare tørste gutter


queenbii

Anbefalte innlegg

Møter bare gutter uten sosiale antenner og som bare vil en ting. Hva faen skjer med verden? Hvor ble ekte kjærlighet av?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😭

Den forsvant et sted mellom datingappene.. tror det er det verste som har skjedd folk i dating. 

Anonymkode: 02636...73f

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter du kun samme type mann, så bør du kanskje reflektere over hvorfor du velger de du velger, så du kan lære av dine feil 

Anonymkode: ef1ef...04f

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du lete andre steder. Datingappene er mest for de som ar ute etter sex, eller for de som har gitt opp å treffe folk på annet vis. De gode, solide og attraktive folka er det vanskelig å finne på apper. Da må du ut i den virkelige verden.

Anonymkode: bcad4...ec6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (22 minutter siden):

Møter bare gutter uten sosiale antenner og som bare vil en ting. Hva faen skjer med verden? Hvor ble ekte kjærlighet av?

Vi sluttet å oppdra gutter til å bli Menn en gang på 90-tallet. Fra da av har maskulinitet vært definert som såkalt "giftig".

Du får spørre feministene om hvorfor.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på datingapper selv. Min tørst er kjærlighet og en jente som jeg kan leve godt med. Primært ikke sex jeg er ute etter, da jeg må ha følelser for den jeg er seksuell med.

Du tiltrekkes eller møter nok feil folk. Du vet hva du må gjøre, men er du villig til det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ClausSaus skrev (2 timer siden):

Vi sluttet å oppdra gutter til å bli Menn en gang på 90-tallet. Fra da av har maskulinitet vært definert som såkalt "giftig".

Du får spørre feministene om hvorfor.

Nei. Giftig maskulinitet er definert som giftig, maskulinitet er ikke det. Dessverre er det noen som har en ganske forvrengt syn på hva maskulinitet er. Dette er faktisk ikke noe vi kan skylde på feministene for.

TS: at gutter har lyst til å pule er jo ikke akkurat noe nytt. For noen yngre gutter er kanskje pulinga viktigere enn forhold og kjærlighet, det er jo mange jenter i den alderen som heller ikke er spesielt interessert i noe veldig forpliktende. Jeg tror imidlertid det fortsatt er sånn at de fleste ser etter en partner. Hvis du bommer gang på gang bør du kanskje vurdere en annen arena.

Anonymkode: e69f0...1ca

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les boken kjørlighetsmønster.

Anonymkode: 658ae...b3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har noe med hva du ubevisst ser etter. Hva med å bli litt mer bevisst på hva du vil med livet og hvilken partner du ser etter? 
Det er godt mulig at jeg var heldig. Men i min tid på datingapper møtte jeg bare solide menn med gode verdier og ønske om familie. Og jeg giftet meg med en av de. Men det er 10 år siden, mulig ting har endret seg? 

Anonymkode: e70af...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (23 timer siden):

Vi sluttet å oppdra gutter til å bli Menn en gang på 90-tallet. Fra da av har maskulinitet vært definert som såkalt "giftig".

Du får spørre feministene om hvorfor.

Der har vi det, mindre maskuline menn er kåter 🤦‍♀️ 

Anonymkode: 0d44b...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 13.03):

Der har vi det, mindre maskuline menn er kåter 🤦‍♀️ 

Anonymkode: 0d44b...f2c

Mindre maskuline menn har mindre selvdisiplin. Du har fått utdelt en hjerne, prøv å bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (På 19.7.2024 den 14.13):

Møter bare gutter uten sosiale antenner og som bare vil en ting. Hva faen skjer med verden? Hvor ble ekte kjærlighet av?

Hva som skjer? Du er blitt eldre og vi som er seriøs har funnet thaidamer. Omforlades

Anonymkode: b5e13...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2024 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

Da må du lete andre steder. Datingappene er mest for de som ar ute etter sex, eller for de som har gitt opp å treffe folk på annet vis. De gode, solide og attraktive folka er det vanskelig å finne på apper. Da må du ut i den virkelige verden.

Anonymkode: bcad4...ec6

Uenig, jeg er mann og leter like mye etter kjærlighet som TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørst som i alkoholikere?

Anonymkode: f3d12...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

queenbii skrev (På 19.7.2024 den 14.13):

Møter bare gutter uten sosiale antenner og som bare vil en ting. Hva faen skjer med verden? Hvor ble ekte kjærlighet av?

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er bare interessert i sex med de som de ikke ser på som kjæreste potensiale. Er man verdt å ha som kjæreste så vil de ta steget videre, hvis ikke, ja... Da sees du på som bare ett ligge-materiale, desverre.

Samme med giftemål. De vil som oftest gifte seg med den rette. Går det år og dag uten frieri så er du ikke gifte-materiale.

Anonymkode: e40a8...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tørst som i alkoholikere?

Anonymkode: f3d12...e23

Som i "thirsty", altså kåt. 

Anonymkode: 92bbc...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som i "thirsty", altså kåt. 

Anonymkode: 92bbc...bfe

Jeg lurer på hvor mange prosent av den engelskspråklige verden, som ville tolke det slik? Urban Dictionary, er ikke det vanlige folk lever etter. 

 

Anonymkode: a1447...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange prosent av den engelskspråklige verden, som ville tolke det slik? Urban Dictionary, er ikke det vanlige folk lever etter. 

Anonymkode: a1447...7c9

Er ganske vanlig å bruke i sanger og slikt. Som vanlige folk hører på.

Anonymkode: 92bbc...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er ganske vanlig å bruke i sanger og slikt. Som vanlige folk hører på.

Anonymkode: 92bbc...bfe

Hva slags sanger? Sånn autotune-ræl man må være hørselsskada for å tolke som noe annet enn enerverende støy? Jeg har aldri hørt det, men hører kun på "ekte" musikk med skikkelige musikere.

Anonymkode: fe686...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...