AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Del Skrevet 19. juli Ser så cringe ut på traileren de viser på tv, er serien virkelig så teit? Anonymkode: 2ec46...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Del Skrevet 19. juli Mannen liker den, jeg syntes den var kjedelig. Anonymkode: 39672...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Del Skrevet 19. juli Både jeg og samboer liker den godt iallefall! Anonymkode: c7963...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Del Skrevet 19. juli Jeg liker den Anonymkode: ad5cc...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. juli #5 Del Skrevet 19. juli Egentlig ikke min type serie. Men den var frisk på sin sære måte, og går an å se på om du ikke har gode alternativer å velge mellom. Den byr iallfall på noe annerledes. Gir den en svak 7'er av 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Del Skrevet 21. juli Første sesong var bra, men syns sesong 2 og 3 er litt meh.... Anonymkode: 3c551...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. juli #7 Del Skrevet 21. juli Jeg begynte å se når det først kom i usa. Ga meg midtveis i s1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Del Skrevet 21. juli Jeg likte den veldig godt! Rar og morsom 😃 Anonymkode: 46222...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 11. august #9 Del Skrevet 11. august Jeg likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Del Skrevet 11. august Woke piss Anonymkode: 50b2d...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Tja.. Jeg syns den ble for teit/dum. Men den var morsom ett par ganger, ellers ok laget. Anonymkode: 1b390...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå