AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Har møtt en ny date, Vårt andre møte sjokkerte han meg litt. Han kom kledd i de trangeste jeans du kan tenke deg, sånn helt supertighte, satt som lakkert på. Det var litt strange må jeg vel kunne si, men samtidig veldig kult på han og tøft at han turte. Han kledde det faktisk med sin kropp. Vi hadde en superfin date og kommer absolutt til å møte han igjen. Jeg må innrømme det pirret meg skikkelig, det var så hot og sexy. To av mine venninner var delte, hun ene syns det var superhot og hun andre syns det var rart, men kult at han turte. Men hun sa rett ut at hun nok ikke ville fortsette den daten. Hva ville dere tenkt og gjort i en sånn situasjon? Anonymkode: 92632...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 100% ditt valg. Og så kommer det an på intensjonen. Er han en livslang partner eller bare kortsiktig morro? Skal du ha en sånn jålebukk i skinny jeans spradende rundt i huset, mens du sitter og ammer 2 småunger midt i en haug med opp- og klesvask? Anonymkode: 63b59...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 100% ditt valg. Og så kommer det an på intensjonen. Er han en livslang partner eller bare kortsiktig morro? Skal du ha en sånn jålebukk i skinny jeans spradende rundt i huset, mens du sitter og ammer 2 småunger midt i en haug med opp- og klesvask? Anonymkode: 63b59...da8 Jeg vet. Vi er midt i 20 årene. Begge er vi klare for noe mer seriøst. Jeg ser ikke sånn på det. Skinny jeans på han ser jeg ikke som et problem med tanke på deltagelse i husarbeid, såfremt de ikke er så trange at han ikke kan bøye seg😅 Han hadde på en stretchy modell, så det skal nok gå fint. Jeg tenker litt mer på offentlig ute, sammen med venner og familie og sånt. Hjemme kan han gå i så trange jeans han orker å få på. Anonymkode: 92632...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #4 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg driter i hva kjæresten kler seg i så lenge han ikke ser ut som en slask. Det jeg falt for er jo han og personligheten hans. Hva andre måtte mene og tenke om han gir jeg en god f i. Klart; jeg er i 40 årene og det er han og. Vi har livserfaringen og luksusen av å være så trygg på oss selv at vi ikke bryr oss om hva andre måtte tenke eller føle om oss😎 Anonymkode: afb6c...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #5 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg er for skinny jeans på menn, men han skal ikke ha trangere bukser enn meg, det er å dra den litt for langt for min smak. Anonymkode: 766d9...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #6 Del Skrevet 20. juli 2024 Menn i trange bukser er no go for min del, det hjelper ingen ting at de har kroppen til en gresk Gud, jeg bare liker det ikke. Anonymkode: 87b12...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 9.50): Jeg driter i hva kjæresten kler seg i så lenge han ikke ser ut som en slask. Det jeg falt for er jo han og personligheten hans. Hva andre måtte mene og tenke om han gir jeg en god f i. Klart; jeg er i 40 årene og det er han og. Vi har livserfaringen og luksusen av å være så trygg på oss selv at vi ikke bryr oss om hva andre måtte tenke eller føle om oss😎 Anonymkode: afb6c...ac9 Høres kule ut og avslappet dere. Klart kjæresten får gå sånn han ønsker og jeg digger faktisk hans pinetrange jeans😍 Han låner mine jeans også fordi de strammer bedre rundt spesielt leggene hans. Vi er trygge på oss selv, men det var litt rart i starten. Spesielt ene venninnen min syns det er råkult og tøff style. Tror dere som er eldre, mer blåser i hva dere går i og kunne brydd dere nada om hvilken style innen klesveien dere velger.😍 Går du i eller liker den tighte style? Ts Anonymkode: 92632...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 10.00): Jeg er for skinny jeans på menn, men han skal ikke ha trangere bukser enn meg, det er å dra den litt for langt for min smak. Anonymkode: 766d9...4f0 Oki, min går i like trange jeans som meg, han går faktisk ofte i mine jeans😍 Syns det er tøft jeg og ikke noe feil med det. Var bare litt rart i starten siden jeg ikke var vandt med den stylen på menn. Nå digger jeg det og syns det er hot sexy og råtøft, det syns min venninne også. Tenkte i starten at det ville bli sært, negative coments osv. Men nei, kun fått positive tilbakemeldinger😍 Anonymkode: 92632...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 10.04): Menn i trange bukser er no go for min del, det hjelper ingen ting at de har kroppen til en gresk Gud, jeg bare liker det ikke. Anonymkode: 87b12...b07 Oki, sikkert også endel som ikke liker en sånn style på menn. Men ser spesielt yngre menn går i temmelig tighte jeans. Syns det er råkult og sexy😍 Anonymkode: 92632...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 8.00): Har møtt en ny date, Vårt andre møte sjokkerte han meg litt. Han kom kledd i de trangeste jeans du kan tenke deg, sånn helt supertighte, satt som lakkert på. Det var litt strange må jeg vel kunne si, men samtidig veldig kult på han og tøft at han turte. Han kledde det faktisk med sin kropp. Vi hadde en superfin date og kommer absolutt til å møte han igjen. Jeg må innrømme det pirret meg skikkelig, det var så hot og sexy. To av mine venninner var delte, hun ene syns det var superhot og hun andre syns det var rart, men kult at han turte. Men hun sa rett ut at hun nok ikke ville fortsette den daten. Hva ville dere tenkt og gjort i en sånn situasjon? Anonymkode: 92632...10f Siden du spør om hva vi tenker: Jeg tror mange av damene her inne tenker at du er en mann... Anonymkode: e94ad...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå