AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 Har tenkt litt på hva er det som er det deiligste med sex sammens ein mann ??? Regner med det er litt forskjellige svar å få, men hadde vert kjekt å høre. Har selv innsett med tiden att hvor tiltrekt damen er mannen er veldig avhengig av hvor god sex'n blir, da handler det lite om nytelse av kun penetrering for sempel. Setter pris på seriøse svar😊 Anonymkode: 430cc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 19. juli 2024 #2 Del Skrevet 19. juli 2024 For meg er det totalen, sex med følelser. Jeg gidder ikke å ha sex med en jeg ikke har følelser for. Det å være nakne sammen, helt inntil hverandre, ta på hele kroppen, kysse IG kline, kjenne at han er over hele meg😍 ikke dårlig tid, bare nyte øyeblikket mens det pågår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #3 Del Skrevet 19. juli 2024 Enig i posteren over, sex med følelser, det å kåte hverandre opp. Det aller beste er finalen, det å kjenne spruten hans inni meg til slutt. Anonymkode: 0662c...187 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #4 Del Skrevet 19. juli 2024 Litt annerledes en for de over. For meg handler det mye om orgasme og at det fysisk er deilig. Jeg har ikke den sterke koblingen mellom sex og følelser. Jeg trenger ikke ha romantiske følelser/emosjonell tilknytning for å nyte sex. Jeg trenger heller ikke sex for å ha romantisk/emosjonell tilknytning. Jeg trenger strengt tatt heller ikke ha sex med en mann. Jeg syntes ærlig talt sex med andre damer er bedre, men jeg er uinteressert i forhold med damer. Kun sex. Anonymkode: e297f...b75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #5 Del Skrevet 19. juli 2024 Sex med følelser ❤️ ellers gidder jeg ikke.. Å være intim, nærheten.. hvis følelsene mine for han svinger så svinger også sexlysten min. Eller, lysten på han. Kan fortsatt bli kåt og onanere. Anonymkode: f9068...f9a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #6 Del Skrevet 19. juli 2024 Sex med følelser og at han viser han har lyst på meg. Har god tid. At han hinter til det ved å stryke ta på ord mld forut for sex sånn at lysten og spenningen bygger seg opp. At han viser at jeg betyr noe for han😊. Har opplevd alt det motsatte bare. Anonymkode: fbed9...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #7 Del Skrevet 19. juli 2024 Hater når han er passiv, selvsagt liker jeg å styre det, men om han sa bare venter på neste ting så stopper det i mitt hode. så det er ikke bare menn som skal klage på damer som ikke gjør noe Anonymkode: fd631...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. juli 2024 #8 Del Skrevet 19. juli 2024 (endret) Det å være kåt/kjenne kåthet bygge seg opp, og så en fysisk, emosjonell og mental tilfredsstillelse i å ha sex med partner jeg elsker, føler meg 100% trygg på og som virkelig kjenner kroppen min og hvordan han skal tilfredsstille meg. Det er mye følelser, kjærlighet og omtanke i hvordan vi har sex, med en veldig raushet ovenfor hverandre, så det er mer enn bare rent fysisk tilfredsstillelse av seksuelt behov. Likevel veldig glad for at jeg har mann som forstår at jeg trenger den rent fysiske tilfredsstillelse også, for kos og omtanke og følelser er en veldig bonus, men i grunnen for å ønske/trenge sex ligger jo også et rent fysisk behov for sex, og da selvfølgelig tilfredsstillende sex. Jeg hadde hatt behov for sex selv uten det emosjonelle og mentale ved det, men kos, omtanke, kjærlighet og raushet oss to mellom gjør sex til mer enn bare å ha sex også. Det er bonusen på toppen av behovet for tilfredsstillelse. Endret 19. juli 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #9 Del Skrevet 19. juli 2024 Svarer no selv om jeg kun har sex med kvinner og selv er kvinne. Jeg elsker det som leder opp mot sex. Lek og flørter. Kan være berøringer eller tekstmelding med seksuelt tennende innhold. Kyssing og utveksling av komplimenter, se dypt i hverandre, nakenhet og det å ta mye på hverandre. Bruke goooood tid og ikke stresse! God massasje og kos/langt forspill. Kjenne på følelsen av at vi er i sentrum for hverandre osv… kjenne på trygget og kunne spørre on ting uten at det føles flaut osv… Anonymkode: ff64b...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #10 Del Skrevet 19. juli 2024 Forspill, definitivt. Anonymkode: 9240c...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #11 Del Skrevet 19. juli 2024 For meg er det at noen vil ha meg og får den opp, det får meg til å føle meg fremdeles attraktiv. Anonymkode: b108a...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #12 Del Skrevet 19. juli 2024 Tyngden av mannen som skviser meg og er større og tyngere! Sexy store hender og kropp, veldig god i senga og er opptatt av min nytelse - og jeg av hans. Gjør mye forskjellig i senga, men oralsex er favoritt. Varm og deilig tunge mot klitten 💦 Anonymkode: 497cb...919 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #13 Del Skrevet 19. juli 2024 Just now, AnonymBruker said: Tyngden av mannen som skviser meg og er større og tyngere! Sexy store hender og kropp, veldig god i senga og er opptatt av min nytelse - og jeg av hans. Gjør mye forskjellig i senga, men oralsex er favoritt. Varm og deilig tunge mot klitten 💦 Anonymkode: 497cb...919 Og må legge til doggy. Han kommer så dypt at det gjør vondt, og elsker når han er hardhendt 💦 Anonymkode: 497cb...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. juli 2024 #14 Del Skrevet 19. juli 2024 Han må være god til å få meg til å føle meg trygg. Klarer han det så tenner jeg på alle plugger 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #15 Del Skrevet 19. juli 2024 Hender, helt klart. En mann som tar seg god tid og kan få meg til å komme med fingrene er gull, da kan jeg få multiorgasmer det er helt vilt. Det beste er hvis jeg ligger på siden med hans kne mellom mine f.eks, da er ikke bena så spredt og det er lettere å komme. De mennene som ser på hender og tunge som "forspill" holder ikke lenge hos meg. Å bli stimulert med hendene er ofte best etter samleie, siden alt da er veldig følsomt og glatt. Også er det fantastisk med menn som er selvsikre, varme og lekende, og hvor vi gjerne kan begynne å le midt i hele greia. Uhøytidelige menn som er oppmerksomme og nysgjerrige varer lenge. Anonymkode: 2cb82...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 19. juli 2024 #16 Del Skrevet 19. juli 2024 Nærheten. Meningsløst med sex uten følelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #17 Del Skrevet 19. juli 2024 Å kjenne han kommer i meg. Anonymkode: b68d3...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #18 Del Skrevet 19. juli 2024 Begjæret, at begge har selvfølelse og selvtillit, slikking, kaste seg over hverandre. Rett og slett trygg, voksen sex uten usikkerhet og med lyst til å glede den andre. Anonymkode: 9bc5c...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå