Ax8 Skrevet 19. juli 2024 #1 Del Skrevet 19. juli 2024 (endret) Hei! Jeg har hatt et mislykket forsøk med dobbeldonasjon i DK. Det har vært en laaang prosess, og i min naivitet håpte jeg at det ville lykkes på første forsøk. Testen ble først positiv, men nå er den ikke det lenger:/ Som overskriften viser lurer jeg på om det er andre som har prøvd dette og i tilfelle hvor mange forsøk dere trengte? Endret 25. juli 2024 av Ax8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #2 Del Skrevet 29. juli 2024 Gravid på tredje forsøk Anonymkode: b3841...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ax8 Skrevet 30. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gravid på tredje forsøk Anonymkode: b3841...ea2 Hei! Takk for svar:) Kan jeg spørre om graviditeten er pågående eller om den f.eks har resultert i baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ppp1 Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Hvordan har det gått med deg? Jeg er i prosess med dobbeldonasjon nå. Akkurat funnet eggdonor som skal starte behandling neste uke. Spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ax8 Skrevet 14. januar Forfatter #5 Del Skrevet 14. januar Ppp1 skrev (På 12.1.2025 den 19.13): Hvordan har det gått med deg? Jeg er i prosess med dobbeldonasjon nå. Akkurat funnet eggdonor som skal starte behandling neste uke. Spent. Har ikke gått, kjemisk på første, ingenting på andre. Tenker et tredje forsøk til våren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #6 Del Skrevet 14. januar Embryoadopsjon her. Satt på første forsøk, skal prøve på søsken snart. 😊 Anonymkode: a53fa...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå