AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #21 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 0.07): Anonymkode: 50a89...d10 Han her hadde vært altfor "kjekkas" for min del. En mann som er så modellpen som dette finner jeg ikke tiltrekkende personlig. Jeg vet ikke hvorfor, for selvfølgelig ser jeg jo at denne mannen er utrolig pen. Jeg tiltrekkes mer av et interessant og godt ansikt med karakter og personlighet. Glimt i øyet og et sjarmerende smil er mye mer tiltrekkende enn et pent ansikt. Så nei, penhet er ikke noe krav for min del. Det handler vel om mer udefinerbare ting som kjemi og flørt. At man får en forbindelse, rett og slett. Jeg mistenker at mannens duft egentlig er noe av det viktigste for at jeg skal finne ham tiltrekkende. Anonymkode: 085b6...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #22 Del Skrevet 21. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Han her hadde vært altfor "kjekkas" for min del. En mann som er så modellpen som dette finner jeg ikke tiltrekkende personlig. Jeg vet ikke hvorfor, for selvfølgelig ser jeg jo at denne mannen er utrolig pen. Jeg tiltrekkes mer av et interessant og godt ansikt med karakter og personlighet. Glimt i øyet og et sjarmerende smil er mye mer tiltrekkende enn et pent ansikt. Så nei, penhet er ikke noe krav for min del. Det handler vel om mer udefinerbare ting som kjemi og flørt. At man får en forbindelse, rett og slett. Jeg mistenker at mannens duft egentlig er noe av det viktigste for at jeg skal finne ham tiltrekkende. Anonymkode: 085b6...8a4 Jeg hører veldig mange damer si det, men i virkeligheten bader jo disse mennene i damer. Det virker som veldig mange damene er flau over å innrømme at de er minst like tiltrukket utseende som menn er. Anonymkode: 50a89...d10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #23 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 20.54): Er det nok med et pent utseende? Hva gjør at dere finner ut at han vil jeg bli kjæreste med eller ha sex med? Anonymkode: 04ce1...9e6 Nei. Personlighet, verdier, hvordan han behandler andre mennesker osv er også viktig Anonymkode: b3d63...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #24 Del Skrevet 21. juli 2024 Han er kjekk (i mine øyne), ellers blir det uansett ingenting. Og han må ha høgere utdanning og være svært intelligent. Så må han være seriøs, trygg og i kontakt med egne følelser. Liker ikke løsaktige menn noe særlig, kan han ikke forplikte seg er han oftest en mannebaby. I tillegg må han fungere i hverdagen, ha framdrift og drive. Orker ikke menn som ikke kan invitere til en date, lage middag eller hjelpe til på eget initiativ når det trengs. Mange slappe mammagutter der ute som vil game, være på telefonen og bli oppvartet av en dame. Dem kan mora få varte opp. Sex med fuckboys gir meg ingenting uansett hvor kjekke, sympatiske, intelligente og snille de er. Mange menn med ordinært til dårlig utseende som bare vil ha uforpliktende sex forstår ikke at kvinner vasser i slike tilbud fra kjekkere og snillere menn enn dem selv. Det er uansett uinteressant. Anonymkode: 073f2...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #25 Del Skrevet 21. juli 2024 For meg er det kun kjemi som har noe å si. Ingen variabler i verden kan veie opp for manglende kjemi. Anonymkode: 54ee6...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #26 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Han er kjekk (i mine øyne), ellers blir det uansett ingenting. Og han må ha høgere utdanning og være svært intelligent. Så må han være seriøs, trygg og i kontakt med egne følelser. Liker ikke løsaktige menn noe særlig, kan han ikke forplikte seg er han oftest en mannebaby. I tillegg må han fungere i hverdagen, ha framdrift og drive. Orker ikke menn som ikke kan invitere til en date, lage middag eller hjelpe til på eget initiativ når det trengs. Mange slappe mammagutter der ute som vil game, være på telefonen og bli oppvartet av en dame. Dem kan mora få varte opp. Sex med fuckboys gir meg ingenting uansett hvor kjekke, sympatiske, intelligente og snille de er. Mange menn med ordinært til dårlig utseende som bare vil ha uforpliktende sex forstår ikke at kvinner vasser i slike tilbud fra kjekkere og snillere menn enn dem selv. Det er uansett uinteressant. Anonymkode: 073f2...731 Med slik liste av kraver må du enten være "drop dead gorgeous" eller såpass innbilsk at det er ikke håp for deg og det beste rådet du kan få er er å skaffe deg en hund... Anonymkode: 98cc5...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 21. juli 2024 #27 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 19.7.2024 den 17.34): Leser bare igjennom linjenne her inne. Har også opplevd det selv å kona som jeg har vært gift med i 13 år hadde mistet sexlysten fullstendig. Spesielt etter vi fikk unge nummer 2 Spol litt frem i tid, ca 3 - 4 år.... og sexlivet er nærmest dødt. Jeg prøvde alt jeg kunne til å bidra i huset og bevare kjærligheten. Tok med barna ut på ting, engasjerte meg så gott jeg kunne med å ha godt familieliv. Jeg jobbet 100% og hun 50% og sliten hele tiden. Så skjedde det. Jeg begynnte i en ny jobb og der var det ei kvinnelig kollega, 13 år yngre en fruen og det var ikke måte på... Hun hadde samme hobbyer som meg og i følge kona perfekt for meg. Dog var jeg aldri noe forelsket i kollegaen. Hun er søt men ikke en match for meg. Dette prøvde jeg å formidle til min kona men det var helt umulig. Det var snoking på telefonen min, nesten voldelig sniffet hun av penisen min og forhøringer som gikk langt ut på kveld. Jeg hadde opplevd henne sjalu tidligere i forholdet men dette hadde jeg ikke forventet i min villeste fantasi. Etter en runde med svært ukonstruktiv dialog var jeg nødt til å få hjelp av familevernkontoret. Men all den dramaen, som hun NB. konstruerte selv i sitt hode ble reddningen for vårt sex og samliv ❤️ Anonymkode: 98cc5...493 Hvorfor ble det redningen? Ordnet tingene seg etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 21. juli 2024 #28 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Han er kjekk (i mine øyne), ellers blir det uansett ingenting. Og han må ha høgere utdanning og være svært intelligent. Så må han være seriøs, trygg og i kontakt med egne følelser. Liker ikke løsaktige menn noe særlig, kan han ikke forplikte seg er han oftest en mannebaby. I tillegg må han fungere i hverdagen, ha framdrift og drive. Orker ikke menn som ikke kan invitere til en date, lage middag eller hjelpe til på eget initiativ når det trengs. Mange slappe mammagutter der ute som vil game, være på telefonen og bli oppvartet av en dame. Dem kan mora få varte opp. Sex med fuckboys gir meg ingenting uansett hvor kjekke, sympatiske, intelligente og snille de er. Mange menn med ordinært til dårlig utseende som bare vil ha uforpliktende sex forstår ikke at kvinner vasser i slike tilbud fra kjekkere og snillere menn enn dem selv. Det er uansett uinteressant. Anonymkode: 073f2...731 Herlig, sånn bør flere lytte til😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #29 Del Skrevet 21. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hører veldig mange damer si det, men i virkeligheten bader jo disse mennene i damer. Det virker som veldig mange damene er flau over å innrømme at de er minst like tiltrukket utseende som menn er. Anonymkode: 50a89...d10 Ja, jeg ser det jo selv, samtidig som jeg også ser at det kanskje er bestemte typer damer som kun går etter utseendet..? Akkurat som at det også er bestemte typer menn som kun går etter pene damer. Det er ikke vanlig i min omgangskrets å kun gå etter utseendet, for å si det sånn. Anonymkode: 085b6...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #30 Del Skrevet 21. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg ser det jo selv, samtidig som jeg også ser at det kanskje er bestemte typer damer som kun går etter utseendet..? Anonymkode: 085b6...8a4 Hva slags type damer er det? Hva er fellestrekkene? Anonymkode: 50a89...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #31 Del Skrevet 27. juli 2024 Har ikke hatt sex med andre enn mannen min siden før internett en gang, MEN har møtt mange, mange menn jeg mer enn gjerne hadde ligget med om jeg var singel. Det handler på et vis litt om utseendet, men ikke egentlig om mannen er kjekk/pen. Det er noe udefinerbart, som en mix av utstråling, kroppsspråk og bevegelser, hender, skuldre, smil, blikk, lukt, stemme og ikke minst innholdet i det han sier. Jeg kan vært helt sykt tiltrukket av en som venninnen min ikke ser to ganger på, og jeg kan være totalt uberørt av kjekkasen som andre sikler etter Jeg kan sitte i et møte i jobbsammenheng og vite at jeg kunne hatt lyst til å ha sex med feks to av de fem mennene i rommet. Anonymkode: 6f905...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå