AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #281 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva skal vi spise er mitt spørsmål? Noen som tror supper vil være mest rimelig? Tomatsuppe,blomkålsuppe,grønnsakssuppe etc ? eventuelt ta seg råd til å putte en blomkål ekstra oppi suppa på en lørdag. Eller noen egg i tomatsuppa på en søndag. Vet at denne tråden ikke handler om tips for hva man kan kjøpe billig, men jeg er dypt sjokkert og tenker at landet skal ta helt livet av oss nordmenn. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal spise for å ha råd å leve ved siden av. Anonymkode: a6bb5...0df For min families del så forsøker vi å kun handle mat som er på tilbud, og billige varer i sesong. Det er ikke stort annet man kan gjøre egentlig. Anonymkode: d770a...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #282 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 7.46): At det meste har steget, og noe helt klart for mye, ja. Men det er mat vi snakker om. Hører ingen klager da de betaler godt over hundre kroner for en halvliter øl. Kjøper til og med flere, i tillegg til "driks" til servitøren? Hvor er fornuften? Anonymkode: d7df7...9bb Joda, det klages over ølprisene. Anonymkode: 68925...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 15. august 2024 #283 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi tråden handler om de verste prisene man har sett. Anonymkode: d770a...7a7 Når i historien har Meny ikke hatt sinnsvake priser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #284 Del Skrevet 9. oktober 2024 Hadde glemt denne tråden til i dag da jeg skulle handle poteter på coop xtra. 95kr skulle de ha for 4 kg Xtra poteter av eget merke, for ikke mer en et par uker siden kostet den posen rundt 60kr. Ts Anonymkode: 7b347...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #285 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 14.50): Jeg plukker kun tilbudsvarer sånn at butikken taper penger på min handel. Samt jeg kjøper varer hos butikker der jeg vet de selger med tap. Jeg er så jævlig lei, men mat må jeg ha. De skal ikke tjene fem øre på min handling. Anonymkode: bc0e5...d54 Her lurer du nok bare deg selv. Anonymkode: 3aa99...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå