AnonymBruker Skrevet 21. juli #41 Del Skrevet 21. juli Jeg har sett gamle bilder der motiv ligger uten på hverandre, så jeg tror dette har med den dårlige teknologien på den tiden å gjøre. Alt har en naturlig forklaring. Anonymkode: b4c9c...470 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #42 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har sett gamle bilder der motiv ligger uten på hverandre, så jeg tror dette har med den dårlige teknologien på den tiden å gjøre. Alt har en naturlig forklaring. Anonymkode: b4c9c...470 Det kan godt stemme i dette tilfellet at det er noe feil med linsen/kameraet, o.l. Men NEI, alt har ikke alltid en naturlig forklaring. Anonymkode: e7921...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #43 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan godt stemme i dette tilfellet at det er noe feil med linsen/kameraet, o.l. Men NEI, alt har ikke alltid en naturlig forklaring. Anonymkode: e7921...bb5 Enig. Jeg har jo hørt om andre som har fått undersøkt sånne bilder. Og det er ikke funnet noen naturlig forklaring. Ikke dobbelteksponering, feil på linsa osv... Anonymkode: 508a9...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå