AnonymBruker Skrevet 18. juli #21 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, kan være mye. Kan være at vi bommer på timing (har jo ikke aktivt prøvd) og har heller ikke sex hver dag for å si det slik🙂↕️. jeg tror ikke du forstår ift vekten med bare ved å lese av bmi og hva det egentlig betyr for meg. Jeg er STOR! Bruker xl i de fleste plagg (brukt s/m hele livet). Tør ikke tenke på sykdommer osv som jeg holder på med, har et veldig dårlig forhold til alt med sukker. mannen min er fornøyd med en, men er med på nr to siden det er noe jeg veldig ønsker meg. Han mener dog at jeg bør streve mer for å gå ned igjen og bli sunn først. Men skjønner og at klokken jobber mot oss. Han har gått med på å ta en privatsjekk nå så vi har bestilt time i August. jeg fikk forresten «tilbud» om slankesprøyten ifjor men takket nei. Har prøvd å gå ned i vekt i noen mnd og legen har aktivt målt kortisol og blodsukkernivåer. Jeg vet selv at det er pga kostholdet (spiser veldig usunt). Anonymkode: eec45...d44 Du spør i HI hva du skal gjøre ift alder og vekt. Du har fått flere tanker rundt det her som du ikke virker enig i/opplever manglende forståelse for situasjonen. Du får også oppfølging av lege og skal på privatsjekk i august. Er litt usikker på hva du er ute etter da. Høres jo ut som dere er godt i gang. Lykke til☺️ Anonymkode: d7467...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #22 Del Skrevet 18. juli Hva ønsker du deg mest, en unge til eller mer usunn mat hver dag? Du velger jo selv bort denne ungen hver eneste gang du velger å spise alt dette junket. Anonymkode: 21215...633 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #23 Del Skrevet 18. juli 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ønsker du deg mest, en unge til eller mer usunn mat hver dag? Du velger jo selv bort denne ungen hver eneste gang du velger å spise alt dette junket. Anonymkode: 21215...633 Du har helt rett❤️ trengte denne. Anonymkode: eec45...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #24 Del Skrevet 18. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tror mannen din vil at du skal slanke deg og han vil motivere deg ved å vifte babygulroten foran deg. Ganske slu han der mannen. Anonymkode: dea14...fea Vi har vært ilag i 17 år. klart han vil at jeg skal slanke meg, men det er nok også fordi han ser hvor usikker og plaget jeg selv er. Han overøser meg med komplimenter i senga og ellers, men blir bekymret når han ser hvor mye sukker jeg sluker. Har mistet to onkler i tidlig alder (diabetes). Anonymkode: eec45...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå