Gå til innhold

Aldersspenn på tinder - hva har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HegeMarie
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er creepy. :) 

Anonymkode: 1c61e...fa8

Det kan jeg leve med.

Regner med du har en slags glede av å dømme.

Får det deg til å føle at du er moralsk overlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, HegeMarie said:

Det kan jeg leve med.

Bra. Vi er på vei videre til et samfunn der folk har mistet forståelse og empati for andre mennesker og du er et strålende eksempel på det selvsentrerte samfunnet vi lever i den dag i dag :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HegeMarie
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bra. Vi er på vei videre til et samfunn der folk har mistet forståelse og empati for andre mennesker og du er et strålende eksempel på det selvsentrerte samfunnet vi lever i den dag i dag :)  

Fordi det ikke er mulig å ha empati med noen en har sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, HegeMarie said:

Fordi det ikke er mulig å ha empati med noen en har sex med?

Sukk. Dette er som å forklare noen hva empati er. Du beviser jo bare gang på gang hvor umoden du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HegeMarie
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sukk. Dette er som å forklare noen hva empati er. Du beviser jo bare gang på gang hvor umoden du er

Du må ha et veldig trist liv.

Jeg er opptatt av at vi begge skal ha det godt når jeg treffer noen.

Men det ser ut til at du vet mye mer enn meg hvordan en mann på 20 opplever dette.

Det er mulig det er helt grusomt for dem å få napp på Tinder, men for meg som ikke har empati virker det ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 30. Typisk hatt 23-33, men tror jeg må nedjustere øvre grensen, for de jeg møter som er eldre er så utrolig klare for barn.

Anonymkode: 23fdf...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
HegeMarie skrev (5 timer siden):

Det kan jeg leve med.

Regner med du har en slags glede av å dømme.

Får det deg til å føle at du er moralsk overlegen?

Det er en del rare konservative idioter her på forumet og ellers i landet. Ironisk nok, en del kvinner blant disse. Kanskje damer som skulle ønske at de kunne score hos yngre menn, ellers så er det eldre menn som føler seg forbigått. Disse to gruppene har ironisk nok en del til felles med hverandre i synet på "hva som er ekkelt". 

Jeg støtter deg 100% og du har all rett til å ha det deilig med unge menn. Jeg er forsvarer av et liberalt og progressivt samfunn og voksne personer - uansett aldersspenn - har rett til å ha det moro uten å bli dømt nord og ned. 

Det er det progressive og liberale som driver samfunnet fremover. Skal man følge den konservative idiot-tradisjonen som "burde du angivelig hatt en mann i slutten av 30-årene", til tross for at kvinner lever lenger enn menn. 

Anonymkode: 49dc5...3a7

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingler litt egentlig, avhengig av om det faktisk er folk i området. Har som regel et noe større spenn på Bumble enn på Tinder, både i avstand og alder. Er 41 og har den som regel på 30-45, men hender jeg utvider når det er tomt. Blir fort sånn på et litt mindre sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 47 år, har 43-53 år, og har hatt det alderspennet i alle år. Men bruker stort sett ikke appene lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 39. Har 18-28. fortsatt lett å finne attraktive jenter som vil ligge. Så fortsetter med det til jeg eventuelt må øke grensen

Anonymkode: 2cb39...c05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/20/2024 at 12:58 PM, AnonymBruker said:

18 år..? Hva i alle dager? Det der er bare ekkelt! 

Jeg satt min ned til 18 litt for moroskyld, noe å se på. Så endte jeg opp sammen med hun på 18 jeg møtte der (jeg var nesten 30). Gift i dag, 8 år senere. Vi synes ikke det er ekkelt. Hva du synes er ikke viktig.

Anonymkode: 39196...74b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldersspenn på Tinder har jeg satt til 23 - 39 år. Foretrekker absolutt menn som er yngre enn meg, så er hovedsakelig det jeg dater og har hatt forhold med. Er selv kvinne som nærmer meg slutten av 30-årene.

Anonymkode: 3b0c6...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner ofte fra 18-25.

Når det går tom for profiler, øker jeg til 30, så 35 og så 40. Men alltid 18 på bunnen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 9.50):

Jeg satt min ned til 18 litt for moroskyld, noe å se på. Så endte jeg opp sammen med hun på 18 jeg møtte der (jeg var nesten 30). Gift i dag, 8 år senere. Vi synes ikke det er ekkelt. Hva du synes er ikke viktig.

Anonymkode: 39196...74b

Ekkelt nei. Det er vakkert. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/17/2024 at 9:35 PM, AnonymBruker said:

Hadde Tinder av og på et par år når jeg var ca 40. Ulik grense for om jeg søkte moro og når jeg søkte date. For moro var grensen ca 25-45 (men de fleste under 30 ble for unge). For date søkte jeg menn 35-55.

Anonymkode: ca4ec...c4b

Så du lå rundt da «for moro», og fant deg en trygg mann tilslutt som ikke vet hvordan du har holdt på ? Hvem ville egentlig ha et forhold basert på en løgn ? Ekle ekle damer som holder på sånn. 

Anonymkode: 57140...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 7/23/2024 at 6:37 PM, AnonymBruker said:

Aldersspenn på Tinder har jeg satt til 23 - 39 år. Foretrekker absolutt menn som er yngre enn meg, så er hovedsakelig det jeg dater og har hatt forhold med. Er selv kvinne som nærmer meg slutten av 30-årene.

Anonymkode: 3b0c6...2ff

Joda, men de vil ikke ha et forhold med deg vettu, de vil bare ligge og skryte til gutta. Forholdene dine er nok mest ensidige 😆

Anonymkode: 57140...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...