AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #61 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 20.32): Jeg er 41 år. Aldersspennet mitt går fra 29-39. Ønsker gjerne å møte en fertil dame med gode verdier da jeg ønsker barn. Anonymkode: 11999...761 Hvor var du før? Anonymkode: 8e4dd...d61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #62 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor var du før? Anonymkode: 8e4dd...d61 Lurer jeg på også. Hvorfor har du ikke fått barn for lenge siden? Når man er i 40 årene, burde man være ferdig med småbarnsperioden, om man vil ha barn Anonymkode: a4d03...afc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #63 Del Skrevet 19. juli 2024 Jeg er mann, 32. Har fra 18 til 28. Anonymkode: f74b8...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #64 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Lurer jeg på også. Hvorfor har du ikke fått barn for lenge siden? Når man er i 40 årene, burde man være ferdig med småbarnsperioden, om man vil ha barn Anonymkode: a4d03...afc Hvorfor det? Det kommer helt an på situasjonen. Jeg kjenner flere menn i 40-årene som har småbarn, og de trives veldig bra med det. Anonymkode: f74b8...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 19. juli 2024 #65 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 20.22): Det er vanskelig å finne en snill, god mann generelt, så da vil jeg ikke at han skal være et tiår eldre. Det handler om å passe sammen, ha de samme referansene og å være på lignende steder i livet. Jeg har ingenting til felles med noen på 40. Du går veldig mye ned i alder, men kun 2 år opp selv, så skjønner ikke hvorfor du kommenterer på det. Damer på 35-39 vil ikke ha menn på 51 Anonymkode: a4d03...afc Eh. Snakk for deg selv. Jeg var 25 og ble kun tiltrukket av menn 10-15 år eldre enn meg. Nå er jeg 45 selv og har vært sammen med mannen min i nærmere 20 år. Han er snart 60. Han var på sitt aller deiligste (rent fysisk) i slutten av 40-årene og starten av 50-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #66 Del Skrevet 19. juli 2024 Kvinne 32, og har aldersspennet på 28-42 år. Blir stort sett til at jeg dater menn i alderen 29-35, og oftere menn som er yngre enn meg enn menn som er eldre. Var sammen med en som nå er 27 år frem til i fjor sommer, men det ble litt for ungt. Men synes fort menn over 37 blir for gubbete. Skal ikke være lett 😅 Anonymkode: a3d37...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #67 Del Skrevet 19. juli 2024 Ebbeliten skrev (12 minutter siden): Eh. Snakk for deg selv. Jeg var 25 og ble kun tiltrukket av menn 10-15 år eldre enn meg. Nå er jeg 45 selv og har vært sammen med mannen min i nærmere 20 år. Han er snart 60. Han var på sitt aller deiligste (rent fysisk) i slutten av 40-årene og starten av 50-årene. Det kan du gjøre også. Du er nok i mindretall. Lykke til om noen år, når han er pensjonert. Anonymkode: a4d03...afc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 19. juli 2024 #68 Del Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan du gjøre også. Du er nok i mindretall. Lykke til om noen år, når han er pensjonert. Anonymkode: a4d03...afc Det blir jo fantastisk. Jeg jobber hjemmefra, så mer tid sammen blir gull. Nå er han snart i gang med en doktorgrad, da, så jeg tror ikke pensjonisttilværelsen starter før om rundt 10 år, med mindre han får helsemessige utfordringer. 10-15 års aldersforskjell er veldig, veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 #69 Del Skrevet 19. juli 2024 Ebbeliten skrev (3 timer siden): Det blir jo fantastisk. Jeg jobber hjemmefra, så mer tid sammen blir gull. Nå er han snart i gang med en doktorgrad, da, så jeg tror ikke pensjonisttilværelsen starter før om rundt 10 år, med mindre han får helsemessige utfordringer. 10-15 års aldersforskjell er veldig, veldig vanlig. Veldig, veldig uvanlig i min omgangskrets. De fleste er jevnaldrende. Men om du er fornøyd, spiller ikke min mening noen rolle Anonymkode: a4d03...afc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #70 Del Skrevet 20. juli 2024 K 41(da jeg var der) Hadde 38-48. Kjæresten var 48. Før han møtte jeg en del til kaffe. De var hovedsakelig 42-47. Fine og kjekke menn, men jeg bor i Oslo da🤷🏻♀️ Anonymkode: 252c2...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #71 Del Skrevet 20. juli 2024 Kvinne 35. 10 år opp og ned her👍🏻 Anonymkode: 79a37...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #72 Del Skrevet 20. juli 2024 18 hours ago, Ebbeliten said: Det blir jo fantastisk. Jeg jobber hjemmefra, så mer tid sammen blir gull. Nå er han snart i gang med en doktorgrad, da, så jeg tror ikke pensjonisttilværelsen starter før om rundt 10 år, med mindre han får helsemessige utfordringer. 10-15 års aldersforskjell er veldig, veldig vanlig. Jeg har møtt et par som har over 10 års aldersforskjell. Faren til en venninne av meg ble sammen med dama si og de hadde 34 års aldersforskjell. Hans ny samboer var yngre enn hans barn fra første kull og hans nieser og nevøer er på samme alder som barnekull nummer to. Han har ikke så mye kontakt med sine eldste barn den dag i dag. Det ble for kleint for dem, men ja, det er det eneste paret jeg noen gang har møtt. Jeg har barn på skolen, så jeg har møtt en del opp gjennom. De fleste er sammen med noen som er jevnalderende dvs en 3 års aldersforskjell opp eller ned. Husker selv da jeg var 25 år og menn som var 20 år eldre skulle prøve å imponere med penger, hus og gode kontakter. Det var rett og slett ganske motbydelig at de tror kvinner kan kjøpes på den måten både hus, utdannelse og penger kan man skaffe seg selv! Og det viktigste er å finne noen man trives med! 10-15 år er ikke vanlig, men så lenge du er fornøyd så kjør på! En annen grunn til at jeg aldri kommer til å gå for en så eldre mann er at jeg så hvordan min bestefar ble sur og gammel. Min bestemor brukte 60-, 70, og 80-årene på å ta vare på han da han ikke klarte å gjøre det selv, samtidig som han brølte og glefset til henne rundt hvert hjørnet. Han levde til han ble 98. Jeg ønsker meg ikke selv så vondt… og jeg tror veldig mange er enig med meg i det! Anonymkode: 1c61e...fa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 20. juli 2024 #73 Del Skrevet 20. juli 2024 18-24. Er 32 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #74 Del Skrevet 20. juli 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Noen kvinner blir også gamle fort, just saying Anonymkode: 7931d...596 Absolutt! Men.. hvis du tenker på gjennomsnittet så ser kvinner bedre ut, tar bedre vare på seg selv, kler seg bedre. Flere menn er overvektige, flere menn kler seg dårlig og tar dårligere vare på seg selv. Anonymkode: 1c61e...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #75 Del Skrevet 20. juli 2024 1 minutt siden, HegeMarie said: 18-24. Er 32 selv. 18 år..? Hva i alle dager? Det der er bare ekkelt! Anonymkode: 1c61e...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 20. juli 2024 #76 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 18 år..? Hva i alle dager? Det der er bare ekkelt! Anonymkode: 1c61e...fa8 Ekkelt? Hvordan da? Det er faktisk mange på den alderen som ønsker å være med godt voksne damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. juli 2024 #77 Del Skrevet 20. juli 2024 Jeg var på en sånn dating app en gang i tiden. Hadde stort aldersspenn. Satt alder 20 - 55. Bare for å se. Jeg var veldig nysgjerrig på hvem, og hva slags mannfolk som ønsket og ta kontakt med meg. Lærte meg å sile ut kan du si 😂. Så det var litt av en erfaring rikere 👏👏👏. Han jeg faktisk valgte å skrive litt med var bare 47 år, jeg er 41. Så aldersmessig så skulle jo det være greit, men skjønte etterhvert at han var ikke noe for meg. Så det er ikke alltid man kan ta alder for god fisk altså.... Er forskjell på kropp og sinn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #78 Del Skrevet 20. juli 2024 35 minutter siden, HegeMarie said: Ekkelt? Hvordan da? Det er faktisk mange på den alderen som ønsker å være med godt voksne damer. Jeg forstår ikke hvordan noen kan se på 18-åringer (eller 19-åringer eller 20-åringer) og tenke at de vil jeg ha meg med. De er store barn. Jeg vil gjette på at du er ganske umoden for alderen Anonymkode: 1c61e...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 20. juli 2024 #79 Del Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan noen kan se på 18-åringer (eller 19-åringer eller 20-åringer) og tenke at de vil jeg ha meg med. De er store barn. Jeg vil gjette på at du er ganske umoden for alderen Anonymkode: 1c61e...fa8 Godt mulig jeg er umoden. Jeg gjør aldri selv noe fremstøt mot gutter på 18. Det ville jeg selv synes var litt creepy. Men dersom en på denne alderen tar kontakt, så vurderer jeg om personen er interessant for meg. Det er jo bare sex vi snakker om, ikke noe forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2024 #80 Del Skrevet 20. juli 2024 2 minutter siden, HegeMarie said: Det ville jeg selv synes var litt creepy. Du er creepy. Anonymkode: 1c61e...fa8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå