Gå til innhold

Aldersspenn på tinder - hva har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

"Hadde ikke sagt nei om du var 35", og setter alder 20 når de selv er 40-50. 

Det er noe virkelig kvalmt over dette... Når du kan være forelderen til den du søker etter, da bør det lyse noen varsellamper.

Anonymkode: 07588...3e6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er noe virkelig kvalmt over dette... Når du kan være forelderen til den du søker etter, da bør det lyse noen varsellamper.

Flere damer og menn er sånn. 

Anonymkode: 335b8...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde minus ca. 10 og pluss null på min profil. Traff ei 11 år yngre og vi er nå samboere ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen som tvinger deg til å gjøre dette.

At andre gjør det har ikke noen innflytelse over deg, så hvorfor bry seg om det?

Tenker du det er kvalmt, så ikke tenk mer på det.

Anonymkode: 39196...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men du hadde avvist de eldre enn 53? Da er alder tydeligvis viktig. 
Ville aldri som kvinne valgt en 11 år eldre mann, da skulle han vært veldig spesiell.

Anonymkode: a8723...22f

Trenger vel ikke å hoppe rett i noen forsvarsposisjon for ingenting? Du har vel satt en grense du også?

Anonymkode: c6650...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

K36, jeg har 25-55. søker kun sexpartnere 🥰. Koser meg med å kunne plukke ut den jeg vil ha, enda ikke fått nei fra noen.

Anonymkode: 5e369...35b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

M52, har spenn på 44-56, synes det er fantastisk mange flotte kvinner i både 40 og 50 årene. Hadde selvsagt blitt smigra om ei i siste halvdel av 30 åra fant meg attraktiv, men tror sannsynligheten for noe mer enn bare moro, hadde vært minimal. Under det hadde bare blitt helt feil uansett, selv om de er ufattelig flotte.

Anonymkode: debba...0ae

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Trenger vel ikke å hoppe rett i noen forsvarsposisjon for ingenting? Du har vel satt en grense du også?

Anonymkode: c6650...cc5

Nå er ikke jeg på Tinder, men ja vi har vel alle en grense🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynt å date ennå, men det kan skje plutselig.

Tenker +- 10 år, så for meg på 50 blir det 40 - 60.

Er en relativt ungdommelig type, tror vel ikke helt på at jeg matcher med noen på 60, men kommer nok til å kjøre bredt for å se om jeg finner noen som virkelig passer til meg. Har testa digg dame hvor utseendet var hovedingrediensen i forholdet, skal være flinkere nå til å finne noen som matcher på også andre nivåer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingen som tvinger deg til å gjøre dette.

At andre gjør det har ikke noen innflytelse over deg, så hvorfor bry seg om det?

Tenker du det er kvalmt, så ikke tenk mer på det.

Anonymkode: 39196...74b

Tenker pipa hadde fått en annen lyd om du (mot formodning) skulle få en datter, og hun som tjueåring kom drassende hjem med en på 50.

Heldigvis har jeg sønner, og de er så oppegående at de har funnet seg damer som er på egen alder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (På 17.7.2024 den 20.04):

Hei K31. Husk at du velger hvilken alder du ønsker på din livspartner👍. Du kan finne fine, snille, gode menn også over 40 eller under 30, men du velger!

Jeg er 51. Ønsker meg dame mellom 40 og 53, men om jeg hadde møtt ei på 35-39 som matchet og ønsket å være med meg, hadde jeg ikke avvist henne. Alder er ikke viktigere enn personlighet, verdier og holdninger 

Er sånn. Jeg er 56 og alle menn rundt min alder har aldersspenn opp ril Max 52-53. 

Greit nok det da jeg syns selv yngre menn er mer tiltrekkende enn menn på egen alder. Men nå er markedet blitt så lite at singellivet er nok bedrer enn enn kar i 60 åra for min del😊 som er de jeg har å velge mellom. Blir for gammelt for meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

K49, alderspenn fra 46-54.

Anonymkode: e5313...9c4

M51. Alder er en ting. Tipper at min neste kjæreste er mellom 40 og 52, men personlighet og kjemi betyr mest. Da kan aldersspennet justeres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

M50 her

Jeg hadde 23-46, og fikk jevnlig likes og matcher. De fleste i 40-årene, men også endel i 30-årene. Noen slengere i 20-årene også, siden det alltid er noen damer som ønsker eldre menn også - men det var nesten utelukkende for sex og moro.

Seriøse kandidater for et forhold begynte på rundt 35 og oppover.

De under 35 har gjerne koblet til Instagram-kontoen sin, og virker mest interessert i å markedsføre seg selv

Anonymkode: 01b5e...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51, og har satt 45-55. Eksen min var 5 år yngre enn meg, fant han på Tinder i sin tid også. Det viste seg at han var minst 10 år eldre enn meg i hode og kropp, så det aldersspennet er jo egentlig bare tall. Det sier lite om hvordan vedkommende er som person – men jeg ser sannsynligheten for at noen yngre enn 45 vil matche med meg på Tinder som liten. De ser det de ser, og leser tallet «51». At jeg trener hver dag og driver med ting svært få på min alder gjør synes ikke på profilen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg hadde opptil fem år eldre da jeg arabiske rundt 40. Da jeg traff kjæresten min, hadde jeg redusert ned til tre år ned og tre år opp. 

Enkelte menn på 45 var en generasjon eldre (eller føltes sånn) da jeg var 40, det var en høyst merkbar aldersforskjell.

Myr bedre med jevngammel/litt yngre mann for damer på 50 +

Anonymkode: 001d8...cf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/17/2024 at 8:23 PM, AnonymBruker said:

La oss være ærlige, det er få FLOTTE menn både på tinder og i virkeligheten, særlig de på 35 år og eldre. 😅

Anonymkode: a4d03...afc

Enig. 

Anonymkode: 1c61e...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 19.59):

Hva er alderen og kjønnet ditt? Er selv K31, hadde 29-39, men måtte endre det til 27-37, menn blir gamle fort 😢😣 i alle fall de jeg fikk opp i min lille bygd og omeng. 
Nå har jeg funnet meg en kjæreste på 29, så jeg slipper heldigvis å være der lenger!

Mann 46, hadde 40-55

Anonymkode: 7931d...596

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 19.59):

Hva er alderen og kjønnet ditt? Er selv K31, hadde 29-39, men måtte endre det til 27-37, menn blir gamle fort 😢😣 i alle fall de jeg fikk opp i min lille bygd og omeng. 
Nå har jeg funnet meg en kjæreste på 29, så jeg slipper heldigvis å være der lenger!

Noen kvinner blir også gamle fort, just saying

Anonymkode: 7931d...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...