AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #21 Del Skrevet 17. juli 2024 Kvinne 28. Har den fra 25 - 35. Anonymkode: ecf82...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 17. juli 2024 #22 Del Skrevet 17. juli 2024 Majer skrev (31 minutter siden): Man bør velge like langt begge veier. Er man ute etter noe seriøst kan man ikke som kvinne finne en mann som er eldre enn seg selv jo mindre sjansen er stor for at han blir eldre enn deg Hva mener du her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #23 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig å finne en snill, god mann generelt, så da vil jeg ikke at han skal være et tiår eldre. Det handler om å passe sammen, ha de samme referansene og å være på lignende steder i livet. Jeg har ingenting til felles med noen på 40. Du går veldig mye ned i alder, men kun 2 år opp selv, så skjønner ikke hvorfor du kommenterer på det. Damer på 35-39 vil ikke ha menn på 51 Anonymkode: a4d03...afc Ikke med mindre man er rik/kjent som feks David Eriksen. Leonardo Dicaprio nærmer seg vel 50 og dater 18 årige modeller. Er noe ekkelt når aldersforskjellen blir så stor at man kunne vært faren. Men AnneMa og Dundar er jo still going strong😆 Anonymkode: a8723...22f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #24 Del Skrevet 17. juli 2024 remix2020 skrev (1 time siden): Hadde nok ikke det hvis jeg syns dama var attraktiv og vi hadde kjemi Ok så attraktiv er viktigere enn alder, personlighet, verdier og holdninger😆👍 Anonymkode: a8723...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #25 Del Skrevet 17. juli 2024 Hadde Tinder av og på et par år når jeg var ca 40. Ulik grense for om jeg søkte moro og når jeg søkte date. For moro var grensen ca 25-45 (men de fleste under 30 ble for unge). For date søkte jeg menn 35-55. Anonymkode: ca4ec...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #26 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok så attraktiv er viktigere enn alder, personlighet, verdier og holdninger😆👍 Anonymkode: a8723...22f Det er alltid noen som tvister ting som blir formidlet her på KG🙄. Alder, personlighet, kjemi og holdninger er alle viktige elementer i valg sv partner, men det ene slår ikke ut det andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #27 Del Skrevet 17. juli 2024 Mann, 56, har den på 18 til 35 - stor sett. Så er der bare for moros skyld. Mer seriøse treff om man setter den på land der hvite menn er attraktive...... Har hatt den høyere, men er egentlig ikke ute etter noe seriøst - dessuten litt smårart når det dukker opp bekjente... ... fikk en gang treff på en ung norsk dame med tyrkisk opprinnelse. Hun tok kontakt og spurte om jeg ville ha bilder/videoer "før vi treffes"... Etter at jeg fikk WhatsApp fikk jeg jo fullt navn på dama. Hun var da ikke fylt 18 en gang - så disse videoene kunne jo bli svært problematisk for meg om hun hadde sendt disse før hun var 18..... Anonymkode: f12df...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #28 Del Skrevet 17. juli 2024 Kvinne, 38 år. Har 32-45. Har hatt høyere opp også, men da er det mye bestefar-materiale som dukker opp. Vil ikke ha en kjæreste som ser ut som han er på alder med faren min. Yngre er det helt klart "bedre" utvalg utseendemessig, men jeg ser etter et seriøst forhold, så det er uaktuelt. Prøver egentlig å finne en på egen alder,som ikke vil ha flere barn.. Men det er vanskelig😅 Man blir jo kresen selv også når man sitter å sveiper.. Er det fks skrivefeil, dårlige/rare bilder eller står at man har gått på "livets harde skole" så sveiper jeg rett venstre. Tinder er et kjøttmarked,og det føles litt som å finne nåla i høystakken🙈 Anonymkode: fab04...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 17. juli 2024 #29 Del Skrevet 17. juli 2024 35-50, men jeg foretrekker helt klart de som er rett rundt 40 slik som meg selv. Det handler jo om å finne noen som ønsker de samme tingene her i livet og har nogenlunde samme verdier. Det er mer sannsynlig at man er ca på samme plass når man er ca like gammel tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #30 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinne, 38 år. Har 32-45. Har hatt høyere opp også, men da er det mye bestefar-materiale som dukker opp. Vil ikke ha en kjæreste som ser ut som han er på alder med faren min. Yngre er det helt klart "bedre" utvalg utseendemessig, men jeg ser etter et seriøst forhold, så det er uaktuelt. Prøver egentlig å finne en på egen alder,som ikke vil ha flere barn.. Men det er vanskelig😅 Man blir jo kresen selv også når man sitter å sveiper.. Er det fks skrivefeil, dårlige/rare bilder eller står at man har gått på "livets harde skole" så sveiper jeg rett venstre. Tinder er et kjøttmarked,og det føles litt som å finne nåla i høystakken🙈 Anonymkode: fab04...6ff Hadde ikke avvist deg på 38 selv om jeg er 51, men det handler om en blanding av kjem, attraksjon når jeg skal avgjøre match. De som liker snill, rolig mann burde jeg ha gode muligheter hos😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #31 Del Skrevet 17. juli 2024 Jeg tenker fem-seks år opp og ned. Og jeg hadde ikke giddet å sveipe på menn/ kvinner som har satt alder ned til 18-20 år på sin profil, det er virkelig bare ekkelt! (om det vises, har vært på apper der det vises, men husker ikke om Tinder har det). Anonymkode: 9e41d...ced 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #32 Del Skrevet 17. juli 2024 remix2020 skrev (4 minutter siden): Hadde ikke avvist deg på 38 selv om jeg er 51, men det handler om en blanding av kjem, attraksjon når jeg skal avgjøre match. De som liker snill, rolig mann burde jeg ha gode muligheter hos😌 Men JEG er jo ikke interessert i menn som er såpass mye eldre en meg. Moren min er 56, det er jo nærmere henne i alder en meg selv😅 Hadde jeg møtt noen i denne aldersgruppen i en annen type setting og følt kjemi, så ja kanskje. Men eldre menn er ikke noe jeg oppsøker selv på Tinder. Anonymkode: fab04...6ff 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #33 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men JEG er jo ikke interessert i menn som er såpass mye eldre en meg. Moren min er 56, det er jo nærmere henne i alder en meg selv😅 Hadde jeg møtt noen i denne aldersgruppen i en annen type setting og følt kjemi, så ja kanskje. Men eldre menn er ikke noe jeg oppsøker selv på Tinder. Anonymkode: fab04...6ff Full forståelse for dine valg🙏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #34 Del Skrevet 17. juli 2024 K50 og har alderspenn 28-36. Alt annet over er gubbete. Anonymkode: c20e0...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 17. juli 2024 #35 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): K50 og har alderspenn 28-36. Alt annet over er gubbete. Anonymkode: c20e0...d46 Søker du sex eller fast forhold. Uinteressant med sexforhold med mann på egen alder ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 17. juli 2024 #36 Del Skrevet 17. juli 2024 (endret) DelvisPresley skrev (2 timer siden): Hva mener du her? Jeg mener at kvinner dør senere enn menn og får dårlig kropp senere enn menn- rent statistisk. Unntaket er vel Alzheimer. Så tenker man at man skal få alzheimer tidlig gir det mening å bli sammen med eldre menn, men ellers ikke Rettelse: jeg har planlagt å bli eldre enn min fremtidige kone sånn at jeg kan redusere risikoen for at hun utvikler kognitiv svikt og brudd i lårhalsen, men det er ikke alle som tenker sånn Endret 17. juli 2024 av Majer Rettelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #37 Del Skrevet 17. juli 2024 remix2020 skrev (1 time siden): Søker du sex eller fast forhold. Uinteressant med sexforhold med mann på egen alder ? Akkurat nå kun sex. Og helt uninteressant med en mann på min egen alder for sex. Anonymkode: c20e0...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #38 Del Skrevet 17. juli 2024 M40, har 20-45 Anonymkode: 20b86...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #39 Del Skrevet 17. juli 2024 Mann 27. Har aldersspenn 18 - 26. De holder seg penere lengre, slipper barnepress + de har mindre materialistiske forventninger enn "eldre damer" (27 - 30) ut ifra min erfaring. Anonymkode: 4c36d...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #40 Del Skrevet 18. juli 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Hva er alderen og kjønnet ditt? Er selv K31, hadde 29-39, men måtte endre det til 27-37, menn blir gamle fort 😢😣 i alle fall de jeg fikk opp i min lille bygd og omeng. Nå har jeg funnet meg en kjæreste på 29, så jeg slipper heldigvis å være der lenger! Anonymkode: a4d03...afc 20 til 50, er 37 selv. Kun casual greier. Anonymkode: 335b8...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå