Gjest Azarael Skrevet 17. juli 2024 #1 Del Skrevet 17. juli 2024 (endret) Jeg har brukt ansiktsrens hver morgen og kveld i 2 uker nå men ser ingen tegn til bedring. Kosthold og trening har vel en påvirkning også? Har dere noen forslag / råd ? Takk. Endret 17. juli 2024 av Azarael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #2 Del Skrevet 17. juli 2024 Ett raskt googlesøk https://www.kicks.no/inspirasjon/eksperttips/tilvenning-av-nye-hudpleieprodukter: gjennomsnitt tar det ca 2-8 uker for huden å tilvenne seg ved nye hudpleieprodukter og først deretter kan du se resultat. Det er helt normalt å få reaksjoner i huden i form av tørrhet, rødhet og kviser. Dette er en del av utrensingsprosessen og det er helt normalt. Anonymkode: 1a332...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Hvilken ansiktsrens bruker du? Og hvilke hudproblemer har du? Det er ikke nødvendigvis sånn at en rens gjør så mye for huden. Anonymkode: 4f0f1...b72 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 Bruker du serum og kremer etter da? Anonymkode: 9cd15...bd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azarael Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ett raskt googlesøk https://www.kicks.no/inspirasjon/eksperttips/tilvenning-av-nye-hudpleieprodukter: gjennomsnitt tar det ca 2-8 uker for huden å tilvenne seg ved nye hudpleieprodukter og først deretter kan du se resultat. Det er helt normalt å få reaksjoner i huden i form av tørrhet, rødhet og kviser. Dette er en del av utrensingsprosessen og det er helt normalt. Anonymkode: 1a332...52f Takk for nyttig informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azarael Skrevet 17. juli 2024 #6 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken ansiktsrens bruker du? Og hvilke hudproblemer har du? Det er ikke nødvendigvis sånn at en rens gjør så mye for huden. Anonymkode: 4f0f1...b72 Jeg bruker Aco Spotless Deep Cleansing, lar det være på i 12 minutter så vasker det av. Deretter bruker jeg Dr.Greve ansiktskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azarael Skrevet 17. juli 2024 #7 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker du serum og kremer etter da? Anonymkode: 9cd15...bd7 Jeg bruker Aco Spotless Deep Cleansing, lar det være på i 12 minutter så vasker det av. Deretter bruker jeg Dr.Greve ansiktskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #8 Del Skrevet 17. juli 2024 . Anonymkode: 5a9f4...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 17. juli 2024 #9 Del Skrevet 17. juli 2024 Rens er trinn 1 i en hudpleieprosedyre. Den klargjører huden din for andre hudpleieprodukter som passer for din hudtype. Du kan ikke forvente noen mirakler av kun å rense huden din. Ta kontakt med en hudpleier for råd. Har du alvorlige hudproblemer,kontakt hudlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #10 Del Skrevet 17. juli 2024 Azarael skrev (31 minutter siden): Jeg har brukt ansiktsrens hver morgen og kveld i 2 uker nå men ser ingen tegn til bedring. Kosthold og trening har vel en påvirkning også? Har dere noen forslag / råd ? Takk. Kosthold har aller mest påvirkning. For min del har infrarød badstue god nytte også. Anonymkode: 72430...945 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #11 Del Skrevet 17. juli 2024 Maske med svovel som en av ingrediensene fungerer veldig bra for å rense ansiktet. Ville heller brukt et serum på kvelden for å rense opp ansiktet og brukt en veldig mild men god rens uten saltsyre syre som jeg antar den rensen har. Cosrx snail duo essens har niacinamide på 5% som er bra for urenheter. Cerave blemish control gel. Er effektivt. Saltsyre har ikke alltid best effekt på voksen acne kommer veldig ann på huden din og hva som trigger din utfordring. Men denne er rimelig og mild. Retinol kan ha stor effekt på urenhud. Viktig at huden din blir exfoliert men også viktig og ikke over exfoliere. Viss du har mye utfordringer med urenheter finnes det produkter på resept. De er gjerne veldig uttørkende men ved store utfordringer kan det være løsningen. Ville prøvd noe mildere først og gitt det 1,5 måneder og sett hvordan det går. Kosthold påvirker også. Anonymkode: 71e76...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 17. juli 2024 #12 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Maske med svovel som en av ingrediensene fungerer veldig bra for å rense ansiktet. Ville heller brukt et serum på kvelden for å rense opp ansiktet og brukt en veldig mild men god rens uten saltsyre syre som jeg antar den rensen har. Cosrx snail duo essens har niacinamide på 5% som er bra for urenheter. Cerave blemish control gel. Er effektivt. Saltsyre har ikke alltid best effekt på voksen acne kommer veldig ann på huden din og hva som trigger din utfordring. Men denne er rimelig og mild. Retinol kan ha stor effekt på urenhud. Viktig at huden din blir exfoliert men også viktig og ikke over exfoliere. Viss du har mye utfordringer med urenheter finnes det produkter på resept. De er gjerne veldig uttørkende men ved store utfordringer kan det være løsningen. Ville prøvd noe mildere først og gitt det 1,5 måneder og sett hvordan det går. Kosthold påvirker også. Anonymkode: 71e76...b08 Salisylsyre,ikke saltsyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2024 #13 Del Skrevet 18. juli 2024 watt skrev (5 timer siden): Salisylsyre,ikke saltsyre! Ja har dessverre en litt hissig auto correct på min nye telefon😅 Anonymkode: 71e76...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå