AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Del Skrevet 16. juli For et års tid siden ble jeg sammen med en mann jeg har kjent i mange, mange år. Når vi var veldig unge, før 20-årene en gang, så var han sammen med ei venninne av meg i et par år. Denne venninnen har jeg truffet sporadisk opp gjennom årene, men mer og mer sjelden, og de siste ti årene har vi vel omtrent ikke hatt kontakt. Men tanken har streifet meg, hva syns hun om at jeg nå er sammen med ungdomskjæresten hennes? Får noen klarsynte opp noen bilder eller informasjon om dette? Jeg håper og tror at hun bare syns det er koselig, siden det tross alt er et hav av tid siden de to var sammen. Takker for hjelpen på forhånd😊 Anonymkode: 3ee42...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Del Skrevet 17. juli Hun bryr seg ikke. Anonymkode: cfc60...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun bryr seg ikke. Anonymkode: cfc60...1ee Ok, takk. Ser du det ved hjelp av klarsynte evner? Anonymkode: 3ee42...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå