AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Del Skrevet 16. juli Overskriften er varianter av ordet eks (som i ekskjæreste), som jeg ser daglig her ikke. Det heter eks! Ikke x! Ta dere sammen! 😠 Anonymkode: 526f8...798 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Del Skrevet 16. juli Jeg foretrekker misligholdt kjæreste på avbetaling. Alternativt utgått modell. Anonymkode: 49565...9e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 16. juli #3 Del Skrevet 16. juli x#n min mente det samme som deg. jeg kaller henne for xxen fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Del Skrevet 16. juli megda skrev (8 minutter siden): x#n min mente det samme som deg. jeg kaller henne for xxen fra nå av. 😭 Anonymkode: 526f8...798 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Del Skrevet 16. juli 20 minutter siden, AnonymBruker said: Overskriften er varianter av ordet eks (som i ekskjæreste), som jeg ser daglig her ikke. Det heter eks! Ikke x! Ta dere sammen! 😠 Anonymkode: 526f8...798 Det heter "som jeg ser daglig her inne"! Ta deg sammen! 😠 Anonymkode: 10853...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det heter "som jeg ser daglig her inne"! Ta deg sammen! 😠 Anonymkode: 10853...1e9 Se der ja! Får skylde på klokkeslettet. Anonymkode: 526f8...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det heter "som jeg ser daglig her inne"! Ta deg sammen! 😠 Anonymkode: 10853...1e9 Nja, denne feilen blir ikke det samme. En uskyldig skrivefeil/autokorrektur er ikke det samme som at noen går inn for å skrive feil. Anonymkode: a4e5e...abf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Del Skrevet 17. juli Forhenværende kjæreste eller tidligere kjæreste er bedre uansett Anonymkode: 2a537...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Del Skrevet 17. juli Språket endrer seg alltid, det er nok ikke så mye annet å gjøre enn å ergre seg eller velge å la det være. Anonymkode: e6eb7...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå