AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Er en kvinne lesbisk hvis hun ikke liker samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Nei? Kan være aseksuell, ikke opplevd godt samleie enda ++. Anonymkode: f9e20...6c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei? Kan være aseksuell, ikke opplevd godt samleie enda ++. Anonymkode: f9e20...6c2 Samme her. Skjønner ikke greia. Er glad jeg slipper. Har ikke behov for å bruke vibrator i skjeden heller. Skjønner ikke at kvinner ofrer seg og bruker p piller/annen ubehagelig prevensjon for å ha samleie. Anonymkode: ca7f6...dc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 16. juli 2024 #4 Del Skrevet 16. juli 2024 Å være lesbisk betyr jo at man er jente og liker andre jenter? At man blir forelsket i en annen jente? https://sml.snl.no/lesbisk Hvordan kan du tro at fordi du ikke vil ha samleie så er du plutselig lesbisk? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 16. juli 2024 #5 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samme her. Skjønner ikke greia. Er glad jeg slipper. Har ikke behov for å bruke vibrator i skjeden heller. Skjønner ikke at kvinner ofrer seg og bruker p piller/annen ubehagelig prevensjon for å ha samleie. Anonymkode: ca7f6...dc1 «Ofrer seg»? Ikke no offer om det er det man foretrekker? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 Er du en smule enkel, ts? Anonymkode: d45cd...7a9 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Thomasine skrev (29 minutter siden): Å være lesbisk betyr jo at man er jente og liker andre jenter? At man blir forelsket i en annen jente? https://sml.snl.no/lesbisk Hvordan kan du tro at fordi du ikke vil ha samleie så er du plutselig lesbisk? Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #8 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du en smule enkel, ts? Anonymkode: d45cd...7a9 Ser den. Kan hende jeg bare har lav sexlyst eller ikke har møtt den rette. Anonymkode: ca7f6...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. juli 2024 #9 Del Skrevet 16. juli 2024 Fila en ligger i og hva av aktiviteter som gir seksuell nytelse er to forskjellige ting. …dc1, om dine preferanser er å ikke ha samleie er det i orden det. Kompabiliten seksuelt med en kjærest vil da oppstå når du møter en mann som også foretrekker andre seksuelle aktiviteter enn samleie, eller er tilfreds med slik du liker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #10 Del Skrevet 16. juli 2024 Sparkling_Pink skrev (1 minutt siden): Fila en ligger i og hva av aktiviteter som gir seksuell nytelse er to forskjellige ting. …dc1, om dine preferanser er å ikke ha samleie er det i orden det. Kompabiliten seksuelt med en kjærest vil da oppstå når du møter en mann som også foretrekker andre seksuelle aktiviteter enn samleie, eller er tilfreds med slik du liker det. Må vel finne meg en impotent mann da. Det finnes vel ikke menn som ikke vil ha samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #11 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må vel finne meg en impotent mann da. Det finnes vel ikke menn som ikke vil ha samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Mange menn syns det er ett ork. Så de finnes Anonymkode: ff17f...070 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #12 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 En venninne av meg hørte det samme fra mannen uti ekteskapet, han sa at hun var frigid, og hun hadde begynt å tro på ham. Det endte meg at de skilte seg av andre grunner. Og etter et par år begynte hun å date, og oppdaget at hun hadde høy sexlyst. Så for noen kan det være bare det at man ikke er kompatible lenger. En annen venninne hørte lignende fra mannen, de endte meg å skille seg, og noen år senere oppdaget hun at hun var lesbisk, og lever nå i et godt forhold med en venninne. Andre kan være aseksuelle, eller som andre nevner, ha traumer som kan gjøre at man ikke greier eller "vil" ha sex med partneren. Det viktigste er vel hva du selv vet om deg selv, ts, ikke hva eksen din sa. Jeg antar at dere hadde sex etter dere ble sammen, eller har du aldri ønsket å ha sex med noen? Om du har hatt sex du har likt, hva har endret seg? Anonymkode: fe0fd...a54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #13 Del Skrevet 16. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er en kvinne lesbisk hvis hun ikke liker samleie? Anonymkode: ca7f6...dc1 Huff ... Nei. Anonymkode: ebefb...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 16. juli 2024 #14 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 Eksen din forstår ikke hva det handler om, eller så lyvde han i et forsøk på å få deg til å gjøre som han vil. Du endrer jo ikke legning bare fordi du ikke ønsker å ligge med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 16. juli 2024 #15 Del Skrevet 16. juli 2024 (endret) Mitt umiddelbare svar er nei. Å da har jeg ikke lest noe annet her. Hva er greia med innlegget ts? Om du er en 19 år gammel gud med en litt kjipern dame så tenner hun nok bare ikke på deg, og trenger kanskje bli tryggere i seg selv og egen seksualitet først Endret 16. juli 2024 av stamtplyr Kom borti knappen før ferdig skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 16. juli 2024 #16 Del Skrevet 16. juli 2024 stamtplyr skrev (8 minutter siden): Mitt umiddelbare svar er nei. Å da har jeg ikke lest noe annet her. Hva er greia med innlegget ts? Om du er en 19 år gammel gud med en litt kjipern dame så tenner hun nok bare ikke på deg, og trenger kanskje bli tryggere i seg selv og egen seksualitet først Hva er greia med å kommentere uten å lese innleggene til TS, der du kanskje finner svar på det du spør om? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 16. juli 2024 #17 Del Skrevet 16. juli 2024 applestories skrev (1 minutt siden): Hva er greia med å kommentere uten å lese innleggene til TS, der du kanskje finner svar på det du spør om? Hovedinnlegget består altså av 1 setning, og den fikk jeg jammen med meg gitt! Om trådstarter har utdypet noe voldsomt mye mer enn det jeg ikke se. Kan du? Nei tenkte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 16. juli 2024 #18 Del Skrevet 16. juli 2024 stamtplyr skrev (3 minutter siden): Hovedinnlegget består altså av 1 setning, og den fikk jeg jammen med meg gitt! Om trådstarter har utdypet noe voldsomt mye mer enn det jeg ikke se. Kan du? Nei tenkte det TS har skrevet fire innlegg til i tråden. Derfor spurte jeg om hva greia er med å kommentere uten å lese alle innleggene til TS. Om det viktigste er å få sagt sitt og trykke "Send" så er det kanskje greia. Det er tydeligvis ikke å hjelpe til eller bidra på noen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #19 Del Skrevet 17. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Eksen sa det til meg at dersom jeg var heterofil ville jeg ligge med han. Anonymkode: ca7f6...dc1 Eksen din har nok ganske skjør maskulinitet da. Men nei, seksualitet et et spektrum og akkurat som at noen folk har veldig høy sexlyst, finnes det folk som har alt fra ingen til veldig liten sexlyst. Og det er nok vanligere enn hva folk flest er komfortable med å snakke om. Hvis du ikke opplever romantisk og/eller seksuell tiltrekning til kvinner, er du nok ikke lesbisk/bifil/panfil nei. Men hvis du føler på et reelt behov for å snakke mer om den typen følelser og kanskje tillate deg selv å utforske deg selv, ville jeg anbefalt deg å ta en prat med en sexolog. Vi er heldige som bor i et land med utrolig mange dyktige sexologer, ville gjort litt research og funnet en i nærheten/en som kan møtes digitalt og som nevner at de liker å ta opp det du lurer på. Anonymkode: c9618...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #20 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En venninne av meg hørte det samme fra mannen uti ekteskapet, han sa at hun var frigid, og hun hadde begynt å tro på ham. Det endte meg at de skilte seg av andre grunner. Og etter et par år begynte hun å date, og oppdaget at hun hadde høy sexlyst. Så for noen kan det være bare det at man ikke er kompatible lenger. En annen venninne hørte lignende fra mannen, de endte meg å skille seg, og noen år senere oppdaget hun at hun var lesbisk, og lever nå i et godt forhold med en venninne. Andre kan være aseksuelle, eller som andre nevner, ha traumer som kan gjøre at man ikke greier eller "vil" ha sex med partneren. Det viktigste er vel hva du selv vet om deg selv, ts, ikke hva eksen din sa. Jeg antar at dere hadde sex etter dere ble sammen, eller har du aldri ønsket å ha sex med noen? Om du har hatt sex du har likt, hva har endret seg? Anonymkode: fe0fd...a54 Ja vi hadde sex, men min vagina støtet han ut i starten. Det var press og forventninger fra starten. Likte det egentlig aldri. Etterhvert ville jeg bare slippe. Han ble verre og verre jo mer han følte seg avvist. Behandlet meg dårligere. Samleie har bare vært press for meg, også tidligere. Ikke noe jeg har følt at jeg må ha, men som jeg følte at jeg burde prøve for å finne ut av min seksuelle identitet. Ingen har snakket med meg om sex og hvordan god sex skal være. Vi lærte det aldri på skolen og mor snakket bare om faren ved å bli gravid. Det var kun på mannens premisser. Menn lærer heller ikke hvordan de skal behandle kvinner i senga. Det var rett på sak. Anonymkode: ca7f6...dc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå