Gå til innhold

Noen som kan spå eller trekke kort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 10.00):

Trakk kort jeg.

Fikk kortene på første spørsmål om studiene 10 of wands (upright) of 5 of wands(reversed). Føler du noe indre disharmoni/indre konflikt? Følger det mye ansvar med studiet? Overarbeidet? Har du tenkt over hvorfor du studerer det du gjør? Det kan hjelpe finne støtte i studiet eller snakke med noen så du får lettet den indre konflikten/disharmoni inni deg. Hat du en venn, en annen voksenperson eller rett og slett studierådgiver kan det sikkert være mulig. Det er helt greit med tilrettelegging. 

Angående kjærlighetslivet fikk jeg kort king of swords (upright). Uten å si så mye hvordan din kommende partner er, så virker det som din kommende partner er en intelektuell fyr som kan tilsiktet det krevende studiet ditt du følte for begynne på. Ikke tenk intellektuell basert på hva jobber med, men hvordan du oppfatter han som person. Lytt først og frenst til deg selv. Hva føler du? Vi blir alltid ubevisst styrt på veien mot der vår kommende og rette partner er via intuisjonen. Du kan møte noen plutselig, lytt til deg selv og følelsene. Sett deg selv der ute på kartet på en måte. Fikk også kortene 8 of wands (upright) og 9 of pentacles (upright) angående kjærlighetslivet. 8 of wands er sånn jeg leser det at en kommende partner kan skje fort og plutselig, når du ikke helt forventer å treffe noen. Det bare skjer. 

9 of wands er som at du snart er på toppen, men du har liksom en bakketopp igjen. Du oppnår snart suksess selv om du føler alt tungt og lite vits nå. 

Jeg ser suksess selv om det er et slit nå. Ikke gi opp. 

Anonymkode: e59aa...2a1

(Utheva) Fikk litt trist følelse der egentlig, fordi jeg hadde sterkere intr for faget før. Men er ingenting annet jeg kan tenke meg pr. nå, hadde sterk intr for feltet lenge før jeg begynte å studere det, men føles som intr har svinnet litt. Får bra karakterer men føler ikke mestring. Og gruer meg faktisk litt til jobbsøkingsprossesen. Men før denne igjen studerte jeg noe som overhodet ikke vil jobbe med, så var virkelig viktig at dette var rett. Har studert såpass lenge nå, mye lengre enn jeg forestilte meg noengang - så krysser fingrene for at jeg vil trives og at prossesen går bra, og at disse tankene bare er ett stadie jeg vil vokse fra.

Shit det hørtes helt lik ut han jeg snakker med akkurat nå faktisk. Vi har en historie sammen, . Får du opp att dette er en jeg allerede er i kontakt med? 

Tusen takk for at du spådde!

Anonymkode: fa77c...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Til dere andre, jeg har ikke anledning trekke flere kort og orker ikke... jeg er ikke noen tøydukke som bare skal gjøre gratis arbeid

Beklager jeg rakk ikke å lese alle svarene før jeg postet - men da takker jeg veldig for at du har brukt tid på å spå meg, takk for lesingen!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi blir alltid ubevisst styrt på veien mot der vår kommende og rette partner er via intuisjonen.

Veldig interessant.  Så da dukker kjærligheten som er ment for oss uten å kanskje jobbe for det? 

Anonymkode: 33bab...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig interessant.  Så da dukker kjærligheten som er ment for oss uten å kanskje jobbe for det? 

Det var ikke det jeg skrev. Nei, om en bare sitter inne og går til grunne og lar seg selv forfalle uten være interessert å bli kjent med nye mennesker sier der vel seg selv at kjærligheten ikke dukker opp

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

(Utheva) Fikk litt trist følelse der egentlig, fordi jeg hadde sterkere intr for faget før. Men er ingenting annet jeg kan tenke meg pr. nå, hadde sterk intr for feltet lenge før jeg begynte å studere det, men føles som intr har svinnet litt. Får bra karakterer men føler ikke mestring. Og gruer meg faktisk litt til jobbsøkingsprossesen. Men før denne igjen studerte jeg noe som overhodet ikke vil jobbe med, så var virkelig viktig at dette var rett. Har studert såpass lenge nå, mye lengre enn jeg forestilte meg noengang - så krysser fingrene for at jeg vil trives og at prossesen går bra, og at disse tankene bare er ett stadie jeg vil vokse fra.

Shit det hørtes helt lik ut han jeg snakker med akkurat nå faktisk. Vi har en historie sammen, . Får du opp att dette er en jeg allerede er i kontakt med? 

Tusen takk for at du spådde!

Selv om studerer noe, er fortsatt veien åpen. Kan hende du blir jobbe med noe helt annet enn det du så for deg, men at studiet likevel kommer til nytte på et vis.

Det visste jeg ikke at du snakket med noen allerede. det kan jo være. Alt kan man ikke spørre tarot lesere om fordi man er å her på jorda for å erfare noe selv og lære å lytte til sin egen indre stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2024 den 14.49):

Det var ikke det jeg skrev. Nei, om en bare sitter inne og går til grunne og lar seg selv forfalle uten være interessert å bli kjent med nye mennesker sier der vel seg selv at kjærligheten ikke dukker opp

Det er sant.. Jeg har fått opp mye 13:13 tallet på numerologi. Det står da at jeg kanskje finner kjærligheten i en jeg har kjent en stund eller ny start med en helt ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...