Gå til innhold

Ser etter venner(j16)


mtildefr

Anbefalte innlegg

mtildefr

Bor i Lunner, ser helst etter noen som bor i nærheten. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

mtildefr skrev (På 16.7.2024 den 16.16):

Bor i Lunner, ser helst etter noen som bor i nærheten. 

Hei, bor et stykke fra Lunner, men ikke så langt unna. Hva er din alder? Mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Hey Girl grupper på snap, tro? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (2 timer siden):

Har ikke Hey Girl grupper på snap, tro? 

 

Vet ikke? Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (9 minutter siden):

Vet ikke? Hvem er du?

Har ikke så mye med meg å gjøre, hey girl er grupper på fb hvertfall, hvor man kan melde seg inn og finne venner i sitt nærområde. Og jeg tror altså at de også har grupper på snap, antar 16-åringer ikke er så aktive på fb, men jeg vet jo ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (1 minutt siden):

Har ikke så mye med meg å gjøre, hey girl er grupper på fb hvertfall, hvor man kan melde seg inn og finne venner i sitt nærområde. Og jeg tror altså at de også har grupper på snap, antar 16-åringer ikke er så aktive på fb, men jeg vet jo ikke. 

Oki. Skjønner. Jeg søker ikke 16 åringer, de blir for unge for meg, uansett type vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coachshinny skrev (42 minutter siden):

Oki. Skjønner. Jeg søker ikke 16 åringer, de blir for unge for meg, uansett type vennskap.

Overskriften sier j16, så jeg tolket det som jente 16 år. Hvorfor svarer du meg på denne måten npr jeg holder meg til tema? Jeg svarer jo ikke deg, så hva som er uinterresant for deg er uinteressant for meg.

Uansett, på fb fins Hey Girl for yngre (20-åra tenker jeg) og Hey Woman for de mer voksne damene. Plassert ulike steder i landet, så gjør et søk der og se hva som dukker opp. 

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (9 timer siden):

Overskriften sier j16, så jeg tolket det som jente 16 år. Hvorfor svarer du meg på denne måten npr jeg holder meg til tema? Jeg svarer jo ikke deg, så hva som er uinterresant for deg er uinteressant for meg.

Uansett, på fb fins Hey Girl for yngre (20-åra tenker jeg) og Hey Woman for de mer voksne damene. Plassert ulike steder i landet, så gjør et søk der og se hva som dukker opp. 

Tenkte ikke på det før du sa det, beklager.

Det er jo sant, burde ikke svart deg.

Det skal jeg gjøre, takker så mye😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...