Victorsecret Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Hei Jeg må dele denne historien fordi jeg sitter i en fastklemt situasjon som jeg ikke helt klarer å løse. Kort fortalt: Jeg har en kjæreste i Filipinene. Vi er i et fast og seriøst forhold. Vi møttes første gang i November 2023. Vi hadde ubeskyttet sex under oppholdet og når jeg kom hjem merket jeg ingenting til Symptomer av Mycoplasma Genitalium, eller andre kjønnsykdommer. Jeg reiste tilbake i Mai 2024. Kom hjem siste uken i Mai og 2-3 uker senere merket jeg svie ved vannlating. Dro til legen, fikk testet meg og fikk påvist positiv for Mycoplasma Genitalium. Det er her jeg er forvirret.. fordi Jeg fikk ikke kjønnsykdommen ved første runde, men kun etter besøk nr 2. Og da lurer jeg på om hun har vært utro? Jeg har googlet kjønnsykdommen og smittekildene retter seg kun til sex. Det er ikke registrert noen andre smittekilder. Hun hadde kjæreste før meg som var utro mot hun, men det var ca 3-5 år før vi møttes. Så da lurer jeg på.. kan denne bakterien eksistere i så mange år uten symptomer? Og hvorfor fikk jeg ikke påvist første runde, men kun etter besøk nr 2. Hun sier at hun ikke har vært utro og blablabla.. men jeg er helt paranoid her fordi hun har ikke vist noen form for `red flags` i forholdet. Jeg har møtt hele familien, vi hadde det utrolig bra sammen osv.. Så hva kan ha skjedd her? Håper noen kan hjelpe å svare på dette de som har vært bort i en lignende situasjon. Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sottovoce Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 "If you or your partner test positive for Mycoplasma genitalium (or another sexually transmitted infection), it doesn't necessarily mean that anyone cheated. There are a few things to keep in mind. Many STIs, like Mycoplasma genitalium, can stay dormant for months or even years without causing any symptoms. This means that a person could have gotten the infection from a previous relationship and only recently started showing symptoms or got tested. Keep in mind that many people with Mycoplasma genitalium don't have any symptoms and could unknowingly pass on the infection. It's also possible that the infection was from a previous partner and went undetected." Du kan også lese litt her: https://www.helsenorge.no/sykdom/kjonnssykdommer/mykoplasma-genitalium-mg/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #3 Del Skrevet 17. juli 2024 Hvis hun var tidligere prostituert, er det gode muligheter for at sykdommen lå latent i henne. Uansett er det risikabelt å innlede avstandsforhold med folk på andre siden av kloden. Anonymkode: fe051...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #4 Del Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis hun var tidligere prostituert, er det gode muligheter for at sykdommen lå latent i henne. Uansett er det risikabelt å innlede avstandsforhold med folk på andre siden av kloden. Anonymkode: fe051...4b9 Hvorfor antar du at hun er tidligere prostituert? Anonymkode: 9f47a...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #5 Del Skrevet 17. juli 2024 Er ikke denne tråden identisk med en annen tråd som ble opprettet for kort tid siden..? Var du ikke fornøyd med svarene? Anonymkode: add14...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå