Gå til innhold

Nå er jeg redd!


Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hmm... kjenner halebeinet mitt godt jeg, og det er bevegelig akkurat ute på tuppen. Litt ettergivende, på en måte. Men jeg har ikke vondt , unntatt de gangene jeg har falt litt for hardt på rumpa........

  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Jeg har også vondt der, en liten klump rett innenfor rumpesprekken. Det gjør vondt når jeg sitter vanlig, ikke veldig, men merker det spessielt om jeg sitter i en slapp stilling i sofaen eller med beina oppå seteryggen når jeg sitter på bussen. Merket det i dag og søkte meg derfor frem på google og fant dette forumet. Jeg vurderer å få det sjekket av en lege.

Skrevet
Jeg har også vondt der, en liten klump rett innenfor rumpesprekken. Det gjør vondt når jeg sitter vanlig, ikke veldig, men merker det spessielt om jeg sitter i en slapp stilling i sofaen eller med beina oppå seteryggen når jeg sitter på bussen. Merket det i dag og søkte meg derfor frem på google og fant dette forumet. Jeg vurderer å få det sjekket av en lege.

Hmmm... Jeg også. Har kjent det en god stund nå. Sitter jeg litt skeivt på jobben så kjenner jeg det med en gang. Det er veldig ømt der, på en måte. Kanskje det er lurt å ta det med legen ja?

Skrevet

Halebein har alle, men hos noen er den mer fremtreden hos enn andre. Og til opplysning (og skrekk, hehe!) så kan halebeinet knekke ved fødsel!

Angående kuler i lysken: mest sannsynlig lymfeknutene, hvis de er bevegelig, så ikke noe fare! (fant de selv en dag, men har lege-mann så han fikk kjenne og forklare.)

Skrevet
Halebein har alle, men hos noen er den mer fremtreden hos enn andre. Og til opplysning (og skrekk, hehe!) så kan halebeinet knekke ved fødsel!

Angående kuler i lysken: mest sannsynlig lymfeknutene, hvis de er bevegelig, så ikke noe fare! (fant de selv en dag, men har lege-mann så han fikk kjenne og forklare.)

Hihi! Jeg bare måtte kommentere denne. Spesielt det med at det er mer fremtreden hos noen. Tro det eller ei så har jeg ei venninne som går rundt med halebeinet sitt rundt halsen! Hun fikk det operert bort, så kokte hun det (fakta, hun ringte til meg og sa "Gjett hva jeg gjør nå Aurora? Jeg står og koker halebeinet mitt for å få bort kjøttet" :overrasket: ), så lagde hun et nydelig smykke av det! Ja, hun er LITT sprø.. :skratte:

Skrevet

Har også hørt noe om tvilling.

Trodde jeg hadde det når jeg var yngre og hadde litt vondt i ryggen.

Men visste seg bare å være en innbilning.

Anbefaler å vaske fingrene etterpå om man prøver å lete der bak :)

Skrevet
Hihi! Jeg bare måtte kommentere denne. Spesielt det med at det er mer fremtreden hos noen. Tro det eller ei så har jeg ei venninne som går rundt med halebeinet sitt rundt halsen! Hun fikk det operert bort, så kokte hun det (fakta, hun ringte til meg og sa "Gjett hva jeg gjør nå Aurora? Jeg står og koker halebeinet mitt for å få bort kjøttet" :overrasket: ), så lagde hun et nydelig smykke av det! Ja, hun er LITT sprø.. :skratte:

WHAAAAAT? :overrasket::hakeslepp: :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...