Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #21 Skrevet 3. mars 2006 Hmm... kjenner halebeinet mitt godt jeg, og det er bevegelig akkurat ute på tuppen. Litt ettergivende, på en måte. Men jeg har ikke vondt , unntatt de gangene jeg har falt litt for hardt på rumpa........
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Jeg har også vondt der, en liten klump rett innenfor rumpesprekken. Det gjør vondt når jeg sitter vanlig, ikke veldig, men merker det spessielt om jeg sitter i en slapp stilling i sofaen eller med beina oppå seteryggen når jeg sitter på bussen. Merket det i dag og søkte meg derfor frem på google og fant dette forumet. Jeg vurderer å få det sjekket av en lege.
Gjest Invicta Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Jeg har også vondt der, en liten klump rett innenfor rumpesprekken. Det gjør vondt når jeg sitter vanlig, ikke veldig, men merker det spessielt om jeg sitter i en slapp stilling i sofaen eller med beina oppå seteryggen når jeg sitter på bussen. Merket det i dag og søkte meg derfor frem på google og fant dette forumet. Jeg vurderer å få det sjekket av en lege. Hmmm... Jeg også. Har kjent det en god stund nå. Sitter jeg litt skeivt på jobben så kjenner jeg det med en gang. Det er veldig ømt der, på en måte. Kanskje det er lurt å ta det med legen ja?
Gjest Vettel Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 Halebein har alle, men hos noen er den mer fremtreden hos enn andre. Og til opplysning (og skrekk, hehe!) så kan halebeinet knekke ved fødsel! Angående kuler i lysken: mest sannsynlig lymfeknutene, hvis de er bevegelig, så ikke noe fare! (fant de selv en dag, men har lege-mann så han fikk kjenne og forklare.)
Aurora M. Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Halebein har alle, men hos noen er den mer fremtreden hos enn andre. Og til opplysning (og skrekk, hehe!) så kan halebeinet knekke ved fødsel! Angående kuler i lysken: mest sannsynlig lymfeknutene, hvis de er bevegelig, så ikke noe fare! (fant de selv en dag, men har lege-mann så han fikk kjenne og forklare.) Hihi! Jeg bare måtte kommentere denne. Spesielt det med at det er mer fremtreden hos noen. Tro det eller ei så har jeg ei venninne som går rundt med halebeinet sitt rundt halsen! Hun fikk det operert bort, så kokte hun det (fakta, hun ringte til meg og sa "Gjett hva jeg gjør nå Aurora? Jeg står og koker halebeinet mitt for å få bort kjøttet" ), så lagde hun et nydelig smykke av det! Ja, hun er LITT sprø..
daime Skrevet 13. november 2009 #26 Skrevet 13. november 2009 Har også hørt noe om tvilling. Trodde jeg hadde det når jeg var yngre og hadde litt vondt i ryggen. Men visste seg bare å være en innbilning. Anbefaler å vaske fingrene etterpå om man prøver å lete der bak
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #27 Skrevet 13. november 2009 Hihi! Jeg bare måtte kommentere denne. Spesielt det med at det er mer fremtreden hos noen. Tro det eller ei så har jeg ei venninne som går rundt med halebeinet sitt rundt halsen! Hun fikk det operert bort, så kokte hun det (fakta, hun ringte til meg og sa "Gjett hva jeg gjør nå Aurora? Jeg står og koker halebeinet mitt for å få bort kjøttet" ), så lagde hun et nydelig smykke av det! Ja, hun er LITT sprø.. WHAAAAAT? :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå