AnonymBruker Skrevet 17. juli #41 Del Skrevet 17. juli Han er vel et godt eksempel på at kvinner går etter menn med penger. Han er ikke vakker, har aldri hatt en veltrent kropp og behandler alle nedlatende men kvinner flokker seg rundt han……💰💰 Anonymkode: 6efa3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 17. juli #42 Del Skrevet 17. juli Smaken er som baken... For min del er Trump type mann jeg føler sterk frykt for. Måten han prater på og det at han så tydelig føler seg hevet over andre gir meg utrolig stort ubehag. Hvilket jeg bestandig føler ovenfor menn av den typen. Jeg tiltrekkes på ingen måte av slikt, men får veldig "løp fort" magefølelse. Så påtrengende at det gir meg enormt ubehag å måtte bli værende og være høflig ovenfor slike typer. Jeg er regelrett redd for den typen mennesker, og da spesielt for menn av den typen, så tiltrekkende er absolutt ikke tilfellet for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #43 Del Skrevet 17. juli 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du pult han om du hadde reist tilbake i tiden? Anonymkode: 49cbe...5e4 Nå er jeg ikke den du siterer, men jepp! Anonymkode: 7a1d0...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 17. juli #44 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Han så like veik ut som ung mann som det han gjør nå. Finnes ikke kjekk. Anonymkode: 32676...0dd Slik går det når en ikke forstår forskjellen mellom sosiale medier, amerikansk underholdningsindustri og virkeligheten. Du har fått helt feil inntrykk av hvilke utseende som betyr "veik" og hva som betyr "sterk". Trump er utvilsomt sterk. Bare se på hvordan han reagerte på attentatforsøket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #45 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde du pult han om du hadde reist tilbake i tiden? Anonymkode: 49cbe...5e4 Går du kun etter utseende når du "puler" folk? Anonymkode: 25470...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #46 Del Skrevet 17. juli 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg finner det mest fascinerende at en slik brautende type får så mye beundring og makt. Han har helt klart ideer om seg selv som bedre enn alle andre, det er ikke bare et spill. Og hvorfor tiltrekkes mennesker av maktsyke narcissister og psykopater? Blir helt kvalm. Anonymkode: 25470...1e4 Normalt sett tiltrekkes folk av slike cluster B-typer på tross av diagnosen, da det gjerne ikke oppdages med en gang. I tilfellet Trump ser jo alle med to øyne at mannen er narsissist, og det på et nivå der det på ingen måte er skjult. Det er komplett umulig å forstå at noen frivillig stemmer på eller involverer seg med en person man vet at er født uten grunnleggende menneskelige egenskaper som empati. Guden i det gamle testamentet fremstår som en psykopat, så min eneste teori er at mange amerikanere stemmer på ham fordi de er religiøse. At han på ingen måte følger de ti bud osv. ser man tydeligvis gjennom fingrene på. Anonymkode: 43d2a...352 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #47 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Normalt sett tiltrekkes folk av slike cluster B-typer på tross av diagnosen, da det gjerne ikke oppdages med en gang. I tilfellet Trump ser jo alle med to øyne at mannen er narsissist, og det på et nivå der det på ingen måte er skjult. Det er komplett umulig å forstå at noen frivillig stemmer på eller involverer seg med en person man vet at er født uten grunnleggende menneskelige egenskaper som empati. Guden i det gamle testamentet fremstår som en psykopat, så min eneste teori er at mange amerikanere stemmer på ham fordi de er religiøse. At han på ingen måte følger de ti bud osv. ser man tydeligvis gjennom fingrene på. Anonymkode: 43d2a...352 Hva er cluster B-typer? Anonymkode: 18ec7...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. juli #48 Del Skrevet 17. juli Nei. Han finnes hverken tiltrekkende eller fasinerende. Får helt avsmak hver gang jeg ser psykopaten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. juli #49 Del Skrevet 17. juli Ryddet for injurierende utsagn og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #50 Del Skrevet 17. juli Tror ikke på at det er noen som er fysisk eller seksuelt tiltrukket av han. Det ryktes om at han bruker bleier og lukter bokstavelig talt dritt. Han er dum som et brød, lite morsom eller interessant. Det er ingenting å tiltrekkes av annet enn at han har noe makt og penger. Men tror det er svært få som syns all det andre veier opp. For 20-30 år siden hadde han endel typiske golddiggers etter seg, men siste 10-15 år.... Nei. Syns det sier alt at 2 av hans 3 baby mamas er immigranter fra Øst-Europa. De har hatt 0 status selv og har gifta seg med han for hans status (dengang) og ryktes som dyktig businessmann (et rykte med minimalt hold i virkeligheten). Det er ingen fra samme sosioøkonomiske kår som han selv som har villet ha han i det hele tatt. Anonymkode: 9d8ae...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17. juli #51 Del Skrevet 17. juli Hvilke kvinner tenker du på? Absolutt ingen kvinner jeg kjenner finner den fyren tiltrekkende altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. juli #52 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er cluster B-typer? Anonymkode: 18ec7...03a Det er folk med narsisstiske trekk. Som psykopater og sosiopater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #53 Del Skrevet 18. juli Lorieen skrev (På 16.7.2024 den 14.11): Den mannen er ikke, har aldri vært og kommer aldri til å bli tiltrekkende. Han er disgusting. Han kan ha så mye penger han vil, han ser ut som en umpa lumpa med en høydott på hodet. Og du er så frekk. Er det mulig å formulere seg bedre eller må du bare være frekk og ekkel i dine svar? Anonymkode: bf483...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #54 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 14.00): Jeg har fundert på hvorfor mange kvinner finner Donald Trump tiltrekkende og fascinerende. Jeg tror hovedårsakene er makt og penger. Trump har vært en dominerende figur som forretningsmann og president. Makt utstråler selvtillit, innflytelse og evnen til å få ting gjort, noe mange kvinner finner tiltrekkende. Penger gir økonomisk trygghet, luksus og en bestemt livsstil. Trumps rikdom gir tilgang til eksklusive sosiale sirkler og opplevelser, noe mange drømmer om. Trump har en karisma og selvsikkerhet som mange finner fascinerende. Hans evne til å dominere samtaler kan også være tiltrekkende. Å være assosiert med en innflytelsesrik person som Trump kan gi status og åpne nye muligheter. Hva tenker dere? Er det flere faktorer, eller er det hovedsakelig makt og penger som gjør ham fascinerende? Anonymkode: b13ce...941 Ville ikke tatt i fyren en gang med ei ildtang.. Han er så motbydelig hele fyren. Anonymkode: db9ec...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. juli #55 Del Skrevet 18. juli Hvilke kvinner? Jeg tviler sterkt på at Melania noen gang syns han var tiltrekkende. Hun elsker han ikke og er sikkert ikke overrasker over at han var utro. Hun blir nok værende for sønnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 18. juli #56 Del Skrevet 18. juli Heftig skrev (På 16.7.2024 den 18.47): Mange kvinner har veldig dårlig smak. Det er heller sannheten. Noen kvinner tiltrekkes kun av makt og status, noe som er positivt for de gamle mannfolka med penger og makt. Hadde ikke gått til sengs med han om jeg så fikk 50 millioner. Eller mer. Som ung så han ganske normal ut. Kjekk, ung mann - som de aller fleste unge menn. Skal innrømme at jeg kommer ikke helt over Biden som ung, jeg. Tror jeg hadde lagt meg på rygg for hvem som helst for 50 millioner😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #57 Del Skrevet 18. juli 30 minutter siden, Hannah80 said: Tror jeg hadde lagt meg på rygg for hvem som helst for 50 millioner😂 Nå satt du kvinnekampen 60 år tilbake! Anonymkode: b13ce...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #58 Del Skrevet 18. juli 33 minutter siden, Hannah80 said: Tror jeg hadde lagt meg på rygg for hvem som helst for 50 millioner😂 Folk kan si hva de vil. Men jeg tror de fleste ville ligget med hvem som helst for 50 millioner kroner. Alle har gjort langt verre ting her i livet enn å hatt sex med en mindre attraktiv mann. Anonymkode: 205b1...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 18. juli #59 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Folk kan si hva de vil. Men jeg tror de fleste ville ligget med hvem som helst for 50 millioner kroner. Alle har gjort langt verre ting her i livet enn å hatt sex med en mindre attraktiv mann. Anonymkode: 205b1...667 Enig. Hvem har ikke hatt en ONS de angrer på i løpet av livet. Og det å motta 50 millioner for noen minutters "jobb" skulle jeg virkelig ha klart. Bare å lukke øynene, og la det stå til😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 18. juli #60 Del Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nå satt du kvinnekampen 60 år tilbake! Anonymkode: b13ce...941 Nja. Det er da kvinner som ligger seg til penger og velstand hver eneste dag. Og de henger da ikke i Skippergata for å si det slik;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå