Gå til innhold

Får 20-40 snaps daglig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av en bekjent. Det et naturligvis det samme om og om igjen. Barna, hva de gjør osv. 

Jeg blir sprø men vil heller ikke slette/blokkere for synes synd på henne. (Hun er hjemme med pleiepenger med ene sønnen som har en dødelig utgang så han dør innen 5 år) 

Jeg er jo en tosk og som ikke klarer å la være å åpne, men gjør jo det da. Biter man bare tennene sammen og blir spammet daglig? Hva hadde du gjort? 

Vi er ikke nære venner og bor ikke en gang på samme sted. 

Anonymkode: 6a02b...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av en bekjent. Det et naturligvis det samme om og om igjen. Barna, hva de gjør osv. 

Jeg blir sprø men vil heller ikke slette/blokkere for synes synd på henne. (Hun er hjemme med pleiepenger med ene sønnen som har en dødelig utgang så han dør innen 5 år) 

Jeg er jo en tosk og som ikke klarer å la være å åpne, men gjør jo det da. Biter man bare tennene sammen og blir spammet daglig? Hva hadde du gjort? 

Vi er ikke nære venner og bor ikke en gang på samme sted. 

Får ikke redigert siden anonym, men mente selvfølgelig sykdom med dødelig utgang 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrudd av varsler på den enkelte, samt fjerner chatten fra lista uten å åpne om det bare irriterer meg. 

Noen menn sender bare "Få se deg, eller dickpic" så de gjør jeg dette konkret med i perioder. 

Anonymkode: 10e9c...d62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke åpnet. Er jo ikke normalt å sende så mye uinteressant til folk. Jeg sender snap hvis jeg gjør noe spesielt ( konsert,reiser, restaurant) .Hadde en periode en som sendte helt sykt mye hver dag. Typisk ting som middagen ,bussturen og andre helt syyykt uinteressante ting. Jeg sluttet helt å åpne og svare. Da ble det slutt gett 😁 

Anonymkode: 329af...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av varsler fra akkurat henne og åpne heller alle snappene 1 gang daglig. Måtte gjøre det samme med et familiemedlem som det ikke bare er å slette. Jeg forstår ikke dette behovet for å sende snap av absolutt alt man gjør, men hvis hun bare går hjemme så er hun vel helt i sin egen boble. 

Anonymkode: 15783...acc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...