Gå til innhold

Å være "gammel gris", ikke døm!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Livet går fort, plutselig er man snart 60 år og skjønner knapt hva man ser i speilet. For på innsiden eldes man ikke på samme måte. Men det betyr ikke at man går rundt å sikler etter yngre jenter. Virker som mange tror det. Jeg kan fint se at en lettkledd ung jente har flotte former. Men jeg føler ikke erotisk tiltrekning av den grunn. Klarer ikke å tenke sex om noen som til og med er yngre enn mine egne døtre. Jeg tenner fortsatt på min flotte kone, selv om hun også synlig er blitt eldre. Der er det erotisk tiltrekningskraft. 

Det føles rett og slett ubehagelig når jeg tenker på at unge jenter tror jeg sikler etter dem når jeg tilfeldigvis møter dem på gata. Alle gamlinger er ikke "griser". 

Anonymkode: c59a2...1a8

• Liker 16
  • Hjerte 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du helt ærlig nå? Helt sikker? Helt? Eller prøver du spille politisk korrekt? 

Er ikke alle menn griser? Kanskje aller mest de man ikke forventer? 

Anonymkode: 6bfdf...3e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker da på ingen måte 'gammel gris' om jeg går forbi en eldre mann, ei heller om han smiler, eller hilser, eller til og med gir meg et kompliment. Skal litt mer til enn alder og kjønn, og det tror jeg du vet.

Anonymkode: 88526...832

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her. Titter på alt som finnes med stor glede, uten at jeg har lyst til å ha sex med noen andre enn min kone.

Anonymkode: 0bce8...15b

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er vel jeg en gris, jeg da. Titter på alt som finnes med stor glede, og i fantasien min har jeg sex med mange av de. Men i virkeligheten - aldri i verden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er du helt ærlig nå? Helt sikker? Helt? Eller prøver du spille politisk korrekt? 

Er ikke alle menn griser? Kanskje aller mest de man ikke forventer? 

Ærlig du kan ikke ta alle under en kam. Skjerp deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er vel jeg en gris, jeg da. Titter på alt som finnes med stor glede, og i fantasien min har jeg sex med mange av de. Men i virkeligheten - aldri i verden. 

Dette er ekkelt for meg som kvinne og mor å tenke på.

Anonymkode: 6572c...08e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første er det nok bare i hodet ditt at unge jenter du passerer på gata tenker at du er en gammel gris. Spesielt hvis du genuint ikke føler noen form for seksuell tiltrekning.

For det andre står du faktisk fritt til å fantasere om akkurat hva du vil, uten at noen vil finne ut av det, og det er helt greit. Selv fantaserer jeg om alt mulig rart seksuelt, men det svært lite av det jeg faktisk kunne tenkt meg å leve ut.

Anonymkode: fbe0e...70c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan kan det være det?

Anonymkode: 4355e...ddd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dame. Jeg kan se på ei annen dame og tenke "oj hun var fin" eller "steike hun har fine pupper". Jeg er ikke seksuelt tiltrukket damer, men må være lov til å sette pris på noe som er fint for det.

Anonymkode: 6f64b...70d

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For det første er det nok bare i hodet ditt at unge jenter du passerer på gata tenker at du er en gammel gris. Spesielt hvis du genuint ikke føler noen form for seksuell tiltrekning.

For det andre står du faktisk fritt til å fantasere om akkurat hva du vil, uten at noen vil finne ut av det, og det er helt greit. Selv fantaserer jeg om alt mulig rart seksuelt, men det svært lite av det jeg faktisk kunne tenkt meg å leve ut.

Anonymkode: fbe0e...70c

Har du noen eksempel? 

Jeg fantaserer ikke selv og finner det svært fascinerende å høre hvordan dette funker for andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan det være det?

Anonymkode: 4355e...ddd

At en på 60+ ser på datteren min på 18 år og tenker seksuelle tanker om henne, det synes jeg er ekkelt. At han tar henne med seg i fantasiene sine og har sex med henne i hodet sitt når han runker er ganske ekkelt. Og det gjør deg absolutt til en gris i min bok.

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

At en på 60+ ser på datteren min på 18 år og tenker seksuelle tanker om henne, det synes jeg er ekkelt. At han tar henne med seg i fantasiene sine og har sex med henne i hodet sitt når han runker er ganske ekkelt. Og det gjør deg absolutt til en gris i min bok.

Da er ALLE menn griser, for det kan jeg love deg at alle menn gjør i fantasiene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Da er ALLE menn griser, for det kan jeg love deg at alle menn gjør i fantasiene.

Nei, og du kan ikke snakke for alle menn. Oppegående menn klarer å skille på at en jente er pen, men der stopper det. 

Anonymkode: 7ff23...6ae

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner på 60+ er ikke noe bedre.

Anonymkode: 5a398...f4c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ts sier at han IKKE gjør disse tingene men føler ubehag grunnet at andre mennesker kanskje tror han gjør det... slik du gjør nettopp nå...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Livet går fort, plutselig er man snart 60 år og skjønner knapt hva man ser i speilet. For på innsiden eldes man ikke på samme måte. Men det betyr ikke at man går rundt å sikler etter yngre jenter. Virker som mange tror det. Jeg kan fint se at en lettkledd ung jente har flotte former. Men jeg føler ikke erotisk tiltrekning av den grunn. Klarer ikke å tenke sex om noen som til og med er yngre enn mine egne døtre. Jeg tenner fortsatt på min flotte kone, selv om hun også synlig er blitt eldre. Der er det erotisk tiltrekningskraft. 

Det føles rett og slett ubehagelig når jeg tenker på at unge jenter tror jeg sikler etter dem når jeg tilfeldigvis møter dem på gata. Alle gamlinger er ikke "griser". 

Anonymkode: c59a2...1a8

Rart innlegg. Du bedyrer at du ikke er en gammel gris, likevel føler du deg som det. Hvis du ikke glor på unge jenter tror de vel ikke du er en gammel gris??

Anonymkode: f5966...a4d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts sier at han IKKE gjør disse tingene men føler ubehag grunnet at andre mennesker kanskje tror han gjør det... slik du gjør nettopp nå...

Men nå var det ikke TS hun over svarte. Hun svarte en annen mann enn TS, som  sa dette:

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

DENNE personen er en gris. Og for øvrig også grunnen til at TS er redd for at folk tenker sånn om han også, selv om han ikke tenker slik. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så ikke tenk på det?

Anonymkode: 0bce8...15b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...