AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #1 Del Skrevet 16. juli 2024 Har vært så mye drittvær i det siste med regn og torden der jeg bor, så da har det vært helt greit å være på jobb. Men i dag er det skikkelig fint vær og jeg sitter her på jobb. Føler meg kjempedum og vet ikke helt hvorfor jeg reagerer så veldig, men merker det at å sitte på jobben og se ut vinduet hvor fint det er ute akkurat nå vel vitende om at jeg blir sittende her i 5 timer til gjør at jeg nesten vil gråte. Prøver å ikke gråte på jobben akkurat nå. Men merker at jeg blir dårlig humør og "kort" mot kundene. Fordi det irriterer meg egentlig det og at det er så himla mange som kommer innom jobben min her. Som bare sitter her og henger. Tenker hvor heldige de er som har fri og kunne vært ute i sola og kost seg. Tror det har litt med at jeg egentlig skulle ha fri også.. Men så fikk jeg ikke ferie fordi det var så mange på jobben som var syke... Og jeg blir veldig trist egentlig bare. Uff føler meg så dum. Anonymkode: 10773...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Del Skrevet 16. juli 2024 Går an å ta en " sykedag" da, det hadde jeg gjort. Anonymkode: ee584...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 Og jeg blir deppa av at det regner og er skodde langt nedi fjella hver dag i ferien min… Anonymkode: 44fe5...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 16. juli 2024 #4 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går an å ta en " sykedag" da, det hadde jeg gjort. Anonymkode: ee584...631 Hva hadde skjedd om alle gjorde det? Utrolig dårlig arbeidsmoral. Tipper du hadde syntes det var ugreit om legen, tannlegen, frisøren etc hadde gjort det når du hadde time der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #5 Del Skrevet 16. juli 2024 Skjønner deg godt. Jeg har fri og været er forjævlig som vanlig. Har lyst å gå i dvale. Anonymkode: 4524a...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #6 Del Skrevet 16. juli 2024 Det blir jo sånn når vi har mer eller mindre kronisk drittvær her i landet. Man blir som en tørstende i ørkenen, som endelig finner bitte liten oase, og så kan man ikke utnytte den. Jeg har ikke ferie før i august, så jeg har et nærest ikke-eksisterende håp om at været skal skjerpe seg til da, men tror det ikke før jeg får se det. Jeg er så værsyk at jeg reagerer som en unge som ikke har fått is, når jeg leser om varmen i andre deler av verden, så du er i alle fall ikke alene om å være litt irrasjonell her. Tidligere dårlige somre, har jeg ordnet meg med hjemmekontor når det en sjelden gang er glimt å sol, og jobbet fra verandaen. Men det høres vel kanskje ut som du har en jobb hvor det ikke er en mulighet. Anonymkode: 67407...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #7 Del Skrevet 16. juli 2024 Det er skikkelig flaut egentlig for jeg klarer nesten ikke å holde tilbake tårer i dag, syns det er så dumt at kunder skal se meg sånn. - ts Anonymkode: 10773...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 16. juli 2024 #8 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Går an å ta en " sykedag" da, det hadde jeg gjort. Anonymkode: ee584...631 Håper at neste gang du har en viktig avtale med noen så har vedkommende tatt en «sykedag». Dust. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #9 Del Skrevet 16. juli 2024 Kometen skrev (5 minutter siden): Håper at neste gang du har en viktig avtale med noen så har vedkommende tatt en «sykedag». Dust. Ja,det kan jeg jo ikke kontrollere uansett så det er vel undt. Anonymkode: ee584...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter123 Skrevet 16. juli 2024 #10 Del Skrevet 16. juli 2024 Været får man ikke styrt. Mange som må jobbe i finværet eller ha ferie i dårlig vær. Dette opplever vi alle sammen. Håper du har en jobb du liker 😊 Det kommer flere soldager ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå