AnonymBruker Skrevet 15. juli #1 Del Skrevet 15. juli Kanskje det blir en tøff lang tråd 🙂 I feel it in my fingers.. Anonymkode: 8eadc...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 15. juli #2 Del Skrevet 15. juli There's a murder on the dancefloor, ah, ah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Del Skrevet 22. juli I natt jag drømde något som bla bla bla bla Anonymkode: 8eadc...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli Ia ia å.. Barnesang på repeat i dag. P L A G S O M T. Anonymkode: 8eadc...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august Hører på musikk nå så: Losing my religion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august "Jeg beskriver kjærlighet mellom muslinger. Jeg beskriver kjærlighet mellom skjell. De ha'kke no' sexliv, men de har det fint alikeveeel.." 🎶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. august #7 Del Skrevet 13. august I feel something so right doing the wrong thing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 13. august #8 Del Skrevet 13. august " I'm going down down down, down, I'm going down, down, down, down ". Sang som minner meg om eksen, gråt noen tårer igjen nå 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. august #9 Del Skrevet 13. august (endret) I feel something so wrong doing the right thing. Det er mitt livsrefreng. Jeg er vokst opp med mange som er stikk motsatt, så det er litt komisk. https://youtu.be/hT_nvWreIhg?si=px-JgrxZ02sVTY85 Det er liksom som om hver gang jeg har tenkt på noe litt grenseløst, så utfører noen andre det, så da er det liten vits i at jeg starter med samme løp. Endret 13. august av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. august #10 Del Skrevet 19. august Put on my blue suede shoes and I boarded the plane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 19. august #11 Del Skrevet 19. august On the corner there’s a banker with a motor car, the little children laugh at him behind his back. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. august #12 Del Skrevet 19. august Jeg jobber med denne ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. august #13 Del Skrevet 20. august There's a starman waiting in the sky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. august #14 Del Skrevet 20. august Smooooooke ooooon thhheeeeeee waaaaateeeerr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august #15 Del Skrevet 23. august Lukk opp din hjertedør og la solens skinn osv synges veldig høyt her i dag Av alle sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. august #16 Del Skrevet 27. august Du skal få en dag i mårå, som rein og ubrukt står Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september That thong th-thong, thong, thong I like it when the beat goes (da na da na) Baby, make your booty go (da na da na) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september Stories like ours / Have happy endings... ♟️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 0.01): Kanskje det blir en tøff lang tråd 🙂 I feel it in my fingers.. Anonymkode: 8eadc...aa9 "...baby you make a mess of meee" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 25. september #20 Del Skrevet 25. september Men i går og dagen før der var det "Bertha, kjære Bertha, du er en deilig maskin. Noen har sagt at duber et geni og vi tror på det så gjerne. Bertha, kjære Bertha.. Og når vi programmerer deg, du sier aldri nei, gjør jobben i en fei, vi vet vi kan stole på deg.. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå